تیزر مستند شيش و بت

ویدئو،   3991029020

مستند شيش و بت روايت سازوکارهاي سايت هاي شرطبندي و پشت پرده گردانندگان آن توسط اینفلوئنسرهای اینستاگرامی ساكن كشور تركيه است .

در اين مستند ترانه احياء كارشناس ارشد حقوق به عنوان راوي مستند بر اساس داستان واقعي دوستش كه در گردآب مقوله اي به نام قمار با رويكرد روياي ميلياردر شدن اسير شده و نه تنها پولي به دست نياورده بلكه حداقل دارايي و پس انداز خود را هم با حضور در سايت شرطبندي و بازي هاي آنلاين از دست داده و شروعي براي جستجوي جواب سوالاتي است كه مبناي ميزهاي قمار اينترنتي در ايران شده و آدم هايي را با ترفندهاي مختلف دور اين ميز كه هم قمار ميكنند و هم پولشويي و هم در غفلت مسئولين بسياري از جوانان ايران عزيزمان در تله اين سايت ها قرارگرفته و مالباخته شده اند .
در قسمت اول اين مستند راوي با مراجعه به دكتر سيد جواد خناري نژاد متخصص روانشناسي تربيتي بخشي از واكاوي روانشناختي اینفلوئنسرهای اینستاگرامی كه مُبلغ اين سايت ها ميباشد مي پردازد.
دكتر سيد جواد خناري نژاد در اين مستند به تهديدات فضازي مجازي و نقش مؤثر آن در سبك زندگي جوانان با رويكرد روياي ميلياردر شدن براساس مراجعات تجربي ، به شخصيت شناسي رفتاري ادمين هاي پيج هاي اينستاگرامي و سايت هاي شرطبندي اشاره كرده است.
در اين مستند كه فقط به اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و گردانندگان ساكن تركيه پرداخته شده است ، بخشي از تصاوير واقعي آنها كه در صفحه هاي اينستاگرامي مُبلغان اين سايت ها به تصوير كشيده شده است .
قسمت اول اين مستند ٢٧ دقيقه اي به تهيه كنندگي و كارگرداني مهدي جماليان و نويسندگي پوريا نجفي به زودي از طريق رسانه ملي و فضاي مجازي در دسترس قرار خواهد گرفت.