علت محبوبیت چراغ سقفی نسبت به دیگر روشنایی ها چیست؟

گزارش بازرگانی،   3991027077

چراغ های سقفی منبع نوری هستند که بر روی سطح و یا داخل سقف قرار می گیرند و قابل مشاهده می باشند. در این مقاله که توسط گروه تحقیقات لایت هوم گردآوری شده است. به مدل های مختلف روشنایی سقفی می پردازیم و شما در انتهای این مقاله به راحتی می توانید با هر بودجه ای که مد نظر دارید، یک چراغ سقفی مناسب و با مناسب ترین قیمت چراغ سقفی خود را تهیه نمایید، پس ما همراه باشید.

مشخصا زمانی که چراغ بر روی سقف قرار گیرد تابش نور بیش تر شده و زاویه نور پراکنده تر می شود. به دلیل مشاهده مستقیم چراغ سقفی در اشکال و طرح های متنوعی مانند: گنبدی، مکعبی، مستطیل، مربع، دایره، طرح گل و …تولید و ساخته می شوند. یکی از قابلیت ها یا مزیت های خوب این چراغ ها این است که آن ها در فضای داخلی معمولی یا رسمی و در اتاق هایی با ارتفاع سقف کم به خوبی پخش نور دارند. برای بیشتر مکان هایی مانند :پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه، هتل ها، رستوران ها، راهرو ها، کلینیک ها، سالن های زیبایی و ... می توان استفاده کرد. این چراغ سقفی تزیینی از خواستگاه ویژه ای برخوردار می باشند، زیرا با نصب شدن روی سقف مقدار نور آن افزایش می یابد و این ویژگی باعث شده که تنوع طرح و مدل آن نیز افزایش پیدا کند.

چراغ سقفی به چند دسته تقسیم می شود؟

  • چراغ سقفی روکار

  • چراغ سقفی توکار

چراغ سقفی علاوه بر تنوع شکل و ظاهر، از تنوع منبع نوری مختلفی نیز برخوردار بوده است. چراغ های سقفی به دو دسته تو کار و روکار تقسیم بندی می شود. حال می توان از منبع نوری لامپ استاندارد، لامپ ال ای دی، لامپ اس ام دی، لامپ کم مصرف، لامپ خطی و … نام برد. در واقع به نوعی این گونه از چراغ های جزء دسته چراغ های مدرن نیز محسوب می گردند و در دکوراسیون منزل، مکان های تجاری و اداری جلوه و زیبایی منحصر به فردی را به فضا می بخشند.

بسیاری از انواع چراغ سقفی روکار و توکار با حباب و شیشه مقاوم طراحی شده و حتی دارای IP یا همان درجه حفاظت نیز بوده که برای محیط های مرطوب و دارای گرد و غبار مانند حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشند. این محصول در اندازه های مختلف تولید می شوند و قیمت چراغ سقفی بستگی به سایز و کیفیت و جنس آن ها دارد.

چرا بهتر است از چراغ سقفی استفاده کرد؟

چراغ سقفی به دلیل تنوع مدل که البته پر طرف دار ترین آن چراغ سقفی مربع و همین طور چراغ سقفی گرد بوده که قابل استفاده در اکثر محیط ها با کاربری های گوناگون هستند. این دو مدل به فضای زیادی احتیاج ندارند و در تعداد بسیاری مدل و سایز در دسترس هستند. چراغ های روکار که در واقع خیلی نزدیک و یا شاید چسبیده به سقف نصب می گردند انتخاب ایده آلی برای فضاهایی مانند راهرو و اتاق های کوچک و بالای کمد می باشند. از مزایای دیگر چراغ های پنلی سقفی، نورپردازی کلی و یکسان است که در محیط ایجاد می گردد. برای مکان هایی که ارتفاع سقف کم می باشد، مکان هایی که افراد نیاز به نور مستقیم دارند، انتخاب دیگری غیر از چراغ سقفی ندارید و به راحتی با تنوع و مدل های جذاب، متناسب با دکوراسیون مد نظر می توانید با هر بودجه ای که دارید در سایت جامع و کامل لایت هوم خرید چراغ سقفی روکار را با آسودگی خاطر انجام دهید.

آیا می دانستید علت محبوبیت چراغ سقفی نصب راحت آن است؟

در چراغ سقفی به راحتی هر چه تمام و کمترین زمان ممکنه می توان چراغ را نصب کرد، در تمامی این محصولات در زمان ارائه در داخل جعبه های خود براکت و پیچ های مخصوصی جهت نصب وجود دارد. تنوع بالا در مدل و منبع نوری در این چراغ ها باعث شده که یکی از پرطرف دارترین المان نور پردازی و منبع تامین روشنایی در هر محیطی باشد و بسیار به فضای مورد نظر علاوه بر روشنایی وسیع، دیزاین و جذابیت خیره کننده ای ببخشند.

شما مشتریان و خریداران محترم می توانید برای خرید انواع چراغ سقفی و یا مطلع شدن از قیمت چراغ سقفی به سایت لایت هوم مراجعه نمایید و از تمامی برند ها و تمامی شکل های ظاهری چراغ سقفی دیدن فرمایید و از یک خرید راحت و مطمئن بهرمند شوید.