اجاره ماشین در کیش/ معرفی ۵ خودرو جهت اجاره در جزیره کیش

گزارش بازرگانی،   3991027071 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

برای اجاره ماشین در کیش یکی از ماشین های جذاب پورشه است، خودرویی آلمانی که با طراحی زیبا و منحصر بفردش طرفداران زیادی دارد.

یکی از دغدغه‌های مهم سفر بدون خودرو شخصی، تهیه وسیله نقلیه در شهر مقصد است. مسافران جزیره کیش نیز از این قضیه مستثنی نیستند و معمولا قبل از سفر به کیش، اقدام به اجاره خودرو می‌کنند. در این مطلب قرار است تعدادی از محبوب‌ترین ماشین‌هایی که می‌توانید در جزیره کیش رنت کنید را معرفی کنیم. ضمنا خاطرتان باشد که برای اجاره خودرو در کیش، حتما باید گواهینامه رانندگی به همراه داشته باشید. همچنین قوانین رانندگی بصورت کامل در جزیره کیش رعایت می‌شود و خیابان‌های جزیره، مانند خیابان‌های سرزمین اصلی، دچار هرج و مرج نیست! 

 

اجاره پورشه در کیش

برای اجاره ماشین در کیش یکی از ماشین های جذاب پورشه است، خودرویی آلمانی که با طراحی زیبا و منحصر بفردش طرفداران زیادی دارد.

پورشه یک خودروی اسپورت و لوکس است که در میان خودروهای گران قیمت خارجی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، در میان مدل های پرطرفدار پورشه می توان مدل های کاین، پانامرا، کیمن، باکستر و ... را نام برد.

پورشه خودرویی با ظاهر لاکچری است که عملکرد خوبی دارد و کابین راحتی هم دارد. وجود صندلی 18 حالته برقی، سقف جیر، سیستم صوتی Burmester، چراغ های هوشمند تمام LED ، پنج گرمکن (جلو+عقب+فرمان)، چهار رادار (جلو+کروز هوشمند+تغییرلاین+نقطه کور)، رینگ 21 اینچ و کرنوگراف داشبورد، همه این ها مواردی است که جذابیت این خودرو را بیشتر کرده است و باعث می شود که برای یکبار هم که شده سواری این خودرو را بخواهید تجربه کنید.

اجاره موستانگ در کیش

موستانگ نمونه ای از خودروهای لوکس آمریکایی است که می توانید در جزیره ی کیش اجاره کنید و به رانندگی بپردازید.

موستانگ در دو مدل کروک و سدان موجود است، این خودرو در نوع خودش جذاب و کم نظیر است در فورد موستانگ  ۲۰۱۶ از موتور V6، ۳٫۷ لیتری TORSEN  با توان ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ پوند-فوت استفاده شده است.

فورد موستانگ پرفروش‌ترین ماشین اسپورت جهان است، تاکنون ۶ نسل از فورد موستانگ در آمریکا عرضه شده است و وجود 4 مدل موتور در فورد موستانگ باعث شده که این خودرو از رقیبان سرسخت دوج چلنجر و شورلت کامارو باشد.

فورد موستانگ در بازار آمریکا در ۱۲ تیپ مختلف عرضه شده است و مدل های مجهز به موتور ۴ سیلندر اکوبوست و ۸ سیلندر GT با امکان سفارش بسته‌ی پرفورمنس جزو مدل‌های این خودروی عضلانی هستند. نسخه‌های ویژه‌ی آن نیز شامل مدل بولیت، شلبی GT۳۵۰ و GT۳۵۰R و تیپ شلبی GT۵۰۰ می‌شود که هرکدام با بسته‌ی ارتقاء هندلینگ قابل سفارش هستند.

اجاره لندکروز در کیش

یکی از خودروهای محبوب در میان علاقمندان به شاسی بلندهای بزرگ ، تویوتا لندکروز می باشد که هم با اصالت است و هم عنوان پرفروش‌ترین خودروی تویوتا را دارد.

لندکروز یک شاسی بلند فول سایز است که با مدل سری 200 شناخته می شود و امکانات و ویژگی های بی نظیری دارد.

مهمترین ویژگی های تویوتا لندکروز را می‌توان طراحی ظاهری نسبتا لوکس و توانایی آفرود مطلوب، عایق‌بندی سطح بالای کابین، کیفیت ساخت مطلوب، کابین جادار، سیستم فنربندی نرم و قدرتمند و تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسب نامید.

اجاره نیسان جوک در کیش

اگر به دنبال یک خودروی اسپورت و  SUV می باشید، نیسان جوک می تواند تمام انتظاراتتان از یک خودرو را برآورده کند. خودرویی با کیفیت بالا و عکس‌العمل سریع که تجربه ی یک رانندگی پر هیجان را برایتان فراهم می کند.

نیسان جوک طراحی متفاوتی دارد و همین طراحی سبب شده که مورد توجه قرار گیرد، در طراحی این خودرو از موتورسیکلت‌های اسپورت الهام گرفته شده است.

داخل این خودرو سرزنده‌تر و شادتر است و رگه‌هایی از رنگ زنده مانند قرمز یا خاکستری تیره اطراف پنل‌ها، دسته دنده و نگه‌دارنده لیوان در نظر گرفته شده است.

موتور 6/1  لیتری توربو با سیستم تزریق مستقیم سوخت جوک و همچنین سیستم تقویت‌کننده توربوشارژ، به کمک یک موتور جمع و جور مجهز به سیستم تزریق سوخت، نیروی قدرتمندی در اختیار شما قرار می‌دهد که در عین حال می‌تواند مصرف سوخت اقتصادی در زمانی که به نیروی زیادی نیاز ندارید نیز داشته باشد.

اجاره اسپورتیج در کیش

اسپورتیج یکی از شاسی بلندهای شرکت کیا است که از نظر فنی و ظاهری در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو از طراحی منحصر به فرد و آپشن‌های بسیار متنوعی برخوردار است و به همین دلیل توانست جایگزین شایسته‌ای برای نسل‌های پیشین خود باشد.

طراحی فضای کابین حرفه ای ، استفاده از متریال های با کیفیت، وجود سیستم انتقال دیفرانسیل و دارا بودن سیستم چهار چرخ متحرک باعث شده که این خودرو امکانات ایده آلی داشته باشد.

 

بسیار ممنونیم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید. در این مقاله 6 خودرو مناسب جهت اجاره در کیش را معرفی کردیم. شما با توجه به علاقه خود، منابع مالی و بسته به نیازی که دارید؛ می توانید از بین این خودروها یکی را انتخاب کنید.