نمایندگی فروش تلفن پاناسونیک در ایران

گزارش بازرگانی،   3991027019

تلفن پاناسونیک یکی از پرفروش‌ترین محصولات مخابراتی در ایران و سراسر جهان به شمار می‌رود. آنچه که این دستگاه‌ را به این میزان از محبوبیت رسانده است، کیفیت، دوام، کاربری و قیمت تلفن پاناسونیک بسیار مناسب است. بدون تردید می‌توان ادعا کرد که تلفن Panasonic امروزه به انتخاب اول بسیاری از کاربران دستگاه‌‌های تلفن ثابت تبدیل شده است.

همزمان با افزایش محبوبیت تلفن‌های پاناسونیک در ایران، نمونه‌های تقلبی این دستگاه‌ها نیز در بازارهای کشورمان به شکل فزاینده‌ای بیشتر شدند و این امر، کار مشتریان را برای دسترسی به تلفن‌های اورجینال و اصل Panasonic سخت کرده است.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم با معرفی یک نمایندگی فروش تلفن پاناسونیک در ایران کار شما را برای انتخاب و خرید تلفن‌های باکیفیت پاناسونیک راحت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با شرکت ایده آل گستر آشنا شوید.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی فروش تلفن پاناسونیک در ایران

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز نمود. امروزه و با گذشت نزدیک به دو دهه نیز، همچنان ایده آل گستر یک نام معتبر و قابل اطمینان در زمینه عرضه انواع تلفن‌های اورجینال Panasonic است.

کاملا قابل انتظار است که مشتریان یک برند، بیش از هرچیز دیگری، به دنبال ارائه محصولات اورجینال در نمایندگی‌های آن باشند. ایده آل گستر نیز با تکیه بر این دانش، اولویت اول خود را عرضه انواع دستگاه‌های مخابراتی و اداری اصل، از جمله انواع تلفن‌های پاناسونیک، قرار داده است.

با توجه به اینکه فروشگاه ایده آل گستر از همان آغازین روزهای تاسیس خود، تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران مشغول به فعالیت بوده است، بدیهی است که خیال مشتریان به صورت کامل، از اورجینال بودن تلفن‌های عرضه شده در این شرکت راحت است.

توجه: لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که در شرکت ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‌شوند، همراه با یک گارانتی شرکت و معتبر 12 ماهه به فروش می‌رسند. این عامل نیز می‌تواند مهر تایید دیگری بر اصل بودن تلفن‌های Panasonic که در این فروشگاه ارائه می‎شوند، باشد.

خرید تلفن پاناسونیک از ایده آل گستر

برای ارتباط با ایده آل گستر و خرید انواع تلفن‌های اورجینال پاناسونیک، سه راه پیش روی مشتریان قرار دارد:

مراجعه حضوری: با وجود گسترش خریدهای آنلاین و از راه دور، کماکان برخی از افراد، ترجیح می‌دهند اقلام مورد نیاز خود را به صورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه‌ها خریداری نمایند. فروشگاه ایده آل گستر به خواست این افراد، کاملا احترام گذاشته و آماده پذیرایی از شما عزیزان است:

برای مراجعه حضوری به فروشگاه ایده آل گستر، می‌توانید به یکی از دو شعبه زیر مراجعه نمایید:

شعبه اول: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11 واحد 1

شعبه دوم: برج رز واقع در جنب ایستگاه مترو میرداماد

لازم به ذکر است که شعبه دوم ایده آل گستر به تازگی در منطقه میرداماد افتتاح شده و در روزهای کاری، از ساعت 10 صبح الی 20 عصر آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه حضوری به شعبه‌های مختلف ایده آل گستر، انواع دستگاه‌های تلفن پاناسونیک را به صورت اورجینال و همراه با یک ضمانت‌نامه 12 ماهه خریداری نمایید.

خرید آنلاین: در این روزهای کرونایی کمتر کسی دوست دارد از منزل خارج شود و خرید آنلاین، بیش از پیش با محبوبیت مواجه شده است. مشتریان عزیز ایده آل گستر نیز می‌توانند تمامی تلفن‌های پاناسونیک را به صورت کاملا آنلاین و تنها با چند کلیک، از وب سایت رسمی این شرکت خریداری کنند.

بدین منظور، تنها کافیست وارد وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی www.idehal.org شده و از بخش "دسته بندی محصولات" به انواع مختلف تلفن‌های پاناسونیک دسترسی داشته باشید.

تلفن‌های پاناسونیک به صورت کلی در دو دسته تلفن‌های خانگی و تلفن‌های اداری به بازار عرضه می‌شوند. تلفن‌های خانگی، خود به دو گروه تلفن‌های رومیزی و بیسیم تقسیم‌بندی می‌شوند. این در حالیست که تلفن‌های اداری Panasonic به دو دسته تلفن‌های سانترال و تحت شبکه بخش‌بندی شده‌اند.

بعد از ورود به وب سایت ایده آل گستر و بسته به نیازها و انتظاراتی که از یک تلفن پاناسونیک دارید، می‌توانید وارد صفحه اختصاصی یکی از دسته‌های ذکر شده در بالا شوید و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس از انتخاب یک مدل از تلفن‌های Panasonic می‌توانید اطلاعاتی مانند آخرین قیمت تلفن سانترال، تصاویر اختصاصی، نقد و بررس و مشخصات فنی آن را به راحتی مشاهده نموده و بیشتر با تلفن مد نظرتان آشنا شوید. علاوه بر این، با استفاده از فیلترهایی مانند جدیدترین، پرفروش‌ترین، گران‌‌ترین، ارزان‌ترین و محبوب‌ترین، در زمانی بسیار کمتر به تلفن دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

توجه: تمامی قیمت‌هایی که در وب سایت ایده آل گستر مشاهده می‌کنید، به صورت روزانه آپدیت می‌شوند و به نوعی آخرین قیمت محصولات به شمار می‌روند.

ارتباط تلفنی با ایده آل گستر: یک راه بسیار آسان‌تر نیز برای دسترسی به خدمات ایده آل گستر وجود دارد: مشتریان عزیز می‌توانید از طریق شماره تلفن ثابت 0218101 با کارشناسان فروش ایده آل گستر در ارتباط باشند.

شما می‌توانید تمامی اطلاعات تخصصی و مورد نیاز را در ارتباط با تلفن‌های پاناسونیک، از کارشناسان فروش ایده آل گستر دریافت نمایید. علاوه بر این، این افراد شما را در انتخاب مدل تلفن دلخواه و متناسب با نیازهایتان راهنمایی کرده و کار را برایتان آسان خواهند کرد.

تعمیرات تلفن پاناسونیک در ایده آل گستر

خدمات پس از فروش و به ویژه انجام تعمیرات تخصصی، یکی دیگر از انتظارات مهم مشتریان از یک نمایندگی معتبر است. بر همین اساس، فروشگاه ایده آل گستر از همان اولین روزهای فعالیت خود، اقدام به راه اندازی واحد تعمیرات خود نمود.

درباره تعرفه خدمات سانترال بیشتر بخوانید.

در واحد تعمیرات ایده آل گستر کلیه تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک توسط مهندسین مجرب و با استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال Panasonic انجام می‌شوند. همین عامل سبب می‌شود تا تلفن مورد تعمیر شما، در کمترین زمان ممکن و به جهت استفاده مجدد، در اختیارتان قرار بگیرد.

سرویس رایگان تعمیرات ایده آل گستر

یکی از خدمات جدید شرکت ایده آل گستر، راه‌اندازی سرویس رایگان تعمیرات در برخی از مناطق شهر تهران است. بر اساس این خدمت، عزیزانی که در یکی از مناطق 2، 3، 4، 6، 7، 8، 10، 11، 12 و 13 از پایتخت زندگی می‌کنند، برای ارسال تلفن‌های تعمیراتی خود به ایده آل گستر و همچنین دریافت مجدد آن‌ها پس از انجام تعمیرات، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارند.

به عبارتی دیگر، این عزیزان تنها هزینه تعمیر تلفن خود را پرداخت می‌کنند و از جهت ارسال و دریافت، نیاز به پرداخت هیچ مبلغی ندارند.

کلام پایانی

امیدواریم پس از مطالعه این مقاله، با فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی فروش تلفن پاناسونیک در ایران بیشتر آشنا شده باشید. اکنون می‌توانید با خیالی کاملا آسوده، انواع تلفن‌های Panasonic را به صورت کاملا اورجینال، با قیمت مناسب و همراه با یک گارانتی 12 ماهه از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.