سفر ارزان با تور هلند بعد از کرونا

گزارش بازرگانی،   3991024062

برای رفتن به هلند به بلیط هواپیما، ووچر هتل، ویزای شنگن نیاز دارید.

برای تهیه این سه مورد کافی است که سری به یک آژانس هواپیمایی حوزه اروپا بزنید و اقدام به خرید تور هلند نمایید.

در تور هلند چه چیزهایی خواهیم دید؟

برای رفتن به پایتخت هلند یعنی آمستردام جای هیچ شکی نیست. مطمئناً رویایی‌ترین سفر شما خواهد بود.

کانال‌های آبی، خانه‌های کارت پستالی، قایق‌های رنگی قرار گرفته در کنار این کانال‌ها، آسیاب‌های بادی به‌جامانده از سال‌های گذشته، لاله‌های رنگی زیبا هر کدام به تنهایی دلیل محکمی برای سفر به تور هلند خواهند بود.

ما پیش بینی کرده‌ایم که با هجوم مسافر بعد از کرونا مواجه خواهیم بود، از این رو برای مسافران تور اروپا مهم و حیاتی خواهد بود که در سفر به هلند با چه چیزهایی روبرو خواهیم شد.

آمستردام در تور هلند

آمستردام از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است. این شهر که در شمال کشور هلند قرار دارد و جز سه شهر مهم هلند محسوب می‌شود از فریب انگیز‌ترین شهرهای اروپا برای سفر است.

با آمستردام پایتخت دوچرخه‌سواری دنیا بیشتر آشنا شوید. تعداد بالای دوچرخه‌ها توجه‌تان را ناخودآگاه جلب می‌کنند. تعداد دوچرخه‌ها در برخی مناطق از تعداد ساکنین هم بیشتر است.

تجربه قایق سواری در کانال‌های این شهر و دیدن خانه‌های قایقی و بازار گل شناور از جالب‌ترین تجربه‌های شما در تور هلند خواهد بود.

سوغاتی خریدن در تور هلند

حالا که برای رفتن به هلند آماده هستید، تصور کنید که به هلند رسیده‌اید، مسلماً یاد عزیزانتان خواهید افتاد و دوست می‌داشتید که در کنار شما از زیبایی‌ها لذت ببرند، خوب پس دست به کار شوید و برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید.

سوغاتی‌هایی که باید در تور هلند بخرید

مهم‌ترین قسمت سفر، خرید هدیه برای دوستان آشنایان خواهد بود، سوغاتی‌های مهم در تور هلند شامل:

پنیر: از هر خریدی که فرار کنید، نمی‌توانید از خرید پنیر خودداری کنید، هلند یعنی پنیر و تمام!!!

پیاز گل لاله: به شهر لاله‌ها که سفر می‌کنید درست است که از دیدن لاله‌های رنگارنگ به سر ذوق می‌آیید بهتر نیست با خرید پیاز این لاله‌های زیبا برای عزیزانتان آن‌ها را هم به سر ذوق بیاورید؟

اشتروپ وافل: اشتروپ وافل که از دو ویفر با لایه‌ کرم کارامل تشکیل‌شده، از خوراکی‌های به‌شدت خوشمزه هلند است. پس ار آن غافل نشوید.

جودن کوکن: جودن کوکن یک نوع کوکی ترد است که در همه خواربارفروشی‌های آمستردام پیدا می‌شود. جودن کوکن همچنین به خاطر بسته‌بندی خوبی که دارد یک انتخاب عالی برای سوغاتی است. محتویات اصلی این خوراکی خوشمزه از شکر قهوه‌ای، کره، شیر، نمک، آرد ساده و بکینگ پودر تشکیل‌شده است.

تور هلند در بهار

اگر فرض کنیم که بتوانید در بهار با تور هلند به سرزمین لاله‌ها بروید، پس باید از شرایط آب و هوایی آنجا خبر داشته باشید،

تور هلند در بهار زمان مناسبی برای سفر است، نه هوا خیلی سرد است و نه خیلی گرم. از ماه مارس تا ماه می دمای کشور هلند به ‌آرامی رو به افزایش می‌رود.

به همین دلیل از انتخاب تور هلند در بهار پشیمان نخواهید شد. در ماه مارس دما معمولاً به بالای ۱۰ درجه می‌رسد.

باغ گل معروف یعنی «کوکنهوف» در ماه مارس به روی عموم باز می‌شود و تا نیمه‌های ماه می پذیرای بازدیدکنندگان است.

برای اخذ ویزای هلند باید به کجا مراجعه کنیم؟

ویزای هلند از ویزای شنگن جدا نیست، همان مدارک ویزای شنگن را نیاز دارد که در سایت ژیوار برای شما ثبت شده است. کافی است که در صفحه اصلی به قسمت ویزاها رفته و روی مدارک ویزای شنگن کلیک کنید.

پارک مینیاتوری مادرودام در هلند

همه چیز از آمستردام را در مقیاس کوچک خواهید دید، برای مثال کانال‌های آبی، خانه‌های کارت پستالی، افراد، ماشین‌ها، گل‌های لاله، در زیر پای خود با اندازه کوچک منتظر شما خواهند بود.

اسم پارک نیز به یاد قهرمان مقاومت جورج مادورو نامگذاری شد. امروزه این مکان مینیاتوری هر ساله بیش از پانصد هزار بازدیدکننده دارد و درآمد حاصل از این جاذبه به صندوق حمایت از مادورام که برای کودکان نیازمند است، تعلق می‌گیرد.

برای خرید تور هلند، کافی است که با پاسپورت در دست به آژانس هواپیمایی بیایید و روال اخذ ویزای هلند و سایر خدمات را به عهده ما بگذارید.