۱۰ عطر مردانه پرفروش سال ۲۰۲۰

گزارش بازرگانی،   3991022033

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خرید عطر جدا از سلیقه و ویژگی های منحصر به فرد هر عطر، همیشه لیست ترندهای سال و محبوب ترین عطرها در میان مردم را مرور می کنید، خواندن این مطلب به شما پیشنهاد می شود!

خرید عطر مردانه به عوامل زیادی بستگی دارد؛ مکان استفاده از عطر، سن و سال، استایل و شخصیت فرد، فصول سال و... همگی در خرید عطر موثر هستند اما اگر در کنار تمامی این عوامل، علاقه مند به دانستن عطرهای پرطرفدار سال هستید و روی خریدتان تاثیر می گذارد در این مطلب به شما پر فروش ترین عطرهای مردانه سال 2020 را معرفی می کنیم تا برای خرید عطر مردانه کارتان ساده تر شود.

معمولاً دلایل زیادی برای پرفروش بودن یک عطر وجود دارد. از ماندگاری و پخش بوی مناسب، شیشه باکیفیت، عدم ایجاد حساسیت تا برند و رایحه عطر از مهم ترین این دلایل هستند که هر سال تعیین کننده بهترین ها می شوند.

در ادامه به معرفی 10 عطر مردانه پرفروش و محبوب سال 2020 می پردازیم:



ادو تویلت مردانه پور هوم ورساچه

این عطر مردانه که از سال 2008 ساخته و به بازار عرضه می شود از پرفروش ترین عطرهای سال 2020 و همچنین 2019 بوده است.

در رایحه ابتدایی این عطر از لیمو، شکوفه نارنج، ترنج و رز مِی (از مرغوبترین نوع گل رز) و در ادامه و قسمت میانی عطر از سنبل، مریم گلی، چوب سدر و شمعدانی بهره برده شده است. همچنین رایحه پایانی نیز متشکل از دانه تونکا، مشک و کهربا است که این عطر را بسیار مناسب استفاده در فصول بهار و تابستان می کند.

ادو تویلت مردانه دیور ساواج

اگر بگوییم حضور جانی دپ در تبلیغات این عطر روی فروش آن تاثیر فوق العاده ای داشته، اغراق نکرده ایم اما این فروش بالا تنها به همین دلیل نیست و رایحه فوق العاده و ماندگاری مناسب آن از مهم ترین دلایل دیگر فروش این عطر مردانه هستند.

این عطر با رایحه ای خنک، از محصولات نسبتاً جدید کمپانی دیور است که از سال 2015 تولید می شود. نت اولیه این عطر ترنج و فلفل، نت میانی آن اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان و نعناع هندی و نت پایانی این عطر نیز شامل لابدانیوم، آمبروکسان و سدر می شود.

ادو تویلت مردانه تق 2018 هرمس

اگر به دنبال یک عطر با گروه رایحه های ملایم، ترش و تلخ و مناسب فصل های پاییز و زمستان هستید، ادو تویلت مردانه تق 2018 هرمس یک انتخاب مناسب است.

نت ابتدایی این عطر: پرتقال و گریپ فروت، نت میانی: فلفل و شمعدانی و نت انتهایی آن: نعناع و بنزویین است. این عطر بی نظیر توسط ژان کلود النا طراحی شده و پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

ادو پرفیوم مردانه اونتوس کرید

یک عطر همیشه محبوب که به مناسبت 250مین سالگرد برند کرید در سال 2010 تولید شده است و نامش از ناپلئون امپراطور سرشناس فرانسه الهام گرفته شده است.

نت های اولیه این عطر شیرین شامل: انگور فرنگی سیاه، ترنج ایتالیایی، سیب و آناناس، نت های میانی آن: میوه ارس، درخت توس، شکوفه گل یاس و نعناع هندی و نت های پایه آن: خزه اوک موس، عنبر و وانیل هستند.



ادو تویلت مردانه آکوا جیو جورجیو آرمانی

این عطر خنک و شیرین بهترین انتخاب برای بهار و تابستان است و همواره جزو عطرهای پرفروش ایران و جهان بوده است.

نت های بالایی این عطر: ترنج، یاس، ماندارین، پرتقال و لیمو، نت های میانی آن: بنفشه، جوز هندی، فریزیا، رز، هلو، نت های دریایی، رزماری، یاس و نت های پایه آن را عنبر، نعناع هندی، خزه بلوط، سدر، مشک سفید شامل می شوند.

ادو تویلت مردانه پور هوم ایسی میاکه

برند ایسی میاکه همواره از مواد کمیاب در عطریات خود استفاده می کند تا رایحه ای خاص از خود به جا بگذارد. این عطر با رایحه چوبی و گیاهی یک گزینه خرید مناسب برای استفاده در فصل های بهار و تابستان است.

در رایحه آغازین از یوزو (میوه ای ژاپنی که در دسته مرکبات قرار می‌گیرد و رایحه‌ای شبیه به گریپ فروت دارد) به همراه نت‌هایی از ترنج، لیمو و ترخون استفاده شده است. رایحه میانی آن چوبی - ادویه ای می‌باشد و در آن جوز هندی و نیلوفر آبی ترکیب هیجان انگیز و غیر منتظره‌ای ساخته اند. رایحه پایانی نیز ترکیبی چوبی - بخوری را حمل می کند که توسط تنباکو، چوب صندل، سدر، وتیور و مشک غنی شده است.

ادو پرفیوم مردانه رویال میفر کرید

یک گزینه دیگر از برند کرید که همواره مورد استقبال طرفداران خاص این برند بوده است.

میفر یکی از محله های اشرافی لندن است و این عطر نیز به نوعی در میان این قشر بسیار پرطرفدار است. رایحه آن گلی و میوه ای است و استفاده از آن در فصل بهار و تابستان مناسب تر است.

رایحه بالایی این عطر که از سال 2015 عرضه می شود شامل لیموترش و درخت کاج است. نت میانی آن از گل رز و نت های انتهایی از پرتقال ، چوب سدر و اکالیپتوس تشکیل می شوند.

ادو تویلت مردانه سی اچ پرایو کارولینا هررا

یک عطر ملایم و تلخ و با تلفیقی از اصالت و مدرنیته! رایحه ابتدایی آن را ویسکی و گریپ فروت تشکیل داده و رایحه قلب عطر شامل اسطوخودوس، مریم گلی، آویشن قرمز و هل می شود و همچنین رایحه پایه آن برگرفته از چرم، بنزوئین و دانه تونکا است.

این عطر از سال 2015 تولید می شود و به دلیل حس وقار و تجملاتی ای که ارائه می کند همواره مورد استقبال آقایان خوش سلیقه بوده است.

ادو تویلت مردانه اروس ورساچه

این عطر بسیار خوشبو، حدود 5 سال است که تولید می شود و نام آن با الهام از اساطیر یونانی انتخاب شده است.

نت اولیه عطر ورساچه اروس نعنا، لیمو و سیب سبز را شامل می شود. در نت دوم به دانه توکا، شمعدانی و عنبر خواهیم رسید و علف وتیور، وانیل ماداگاسکاری و سدر نیز نت پایانی آن است تا عطری چوبی را از خود باقی بگذارد.

این عطر از بهترین عطرهای موجود و بیشتر مناسب سنین جوان تر است.

ادو تویلت مردانه اومو روبرتو کاوالی

یک رایحه تلخ و شیرین مناسب برای پاییز و زمستان که رایحه تلخ آن از بنفشه و چرم و رایحه شیرین آن از عسل ایجاد شده است.

همچنین رایحه ابتدایی این عطر از بنفشه و زعفران، رایحه میانی آن از اسطوخودوس و عسل و رایحه انتهایی آن نیز از تونکا بین، سدر و نعناع تشکیل شده است.

حال اگر به دنبال خرید این عطرهای پر فروش هستید، جهت خرید عطر کلیک کنید.