تعویض لوازم خانگی ممنوع، قدیمی‌ها را تعمیر کنید!

گزارش بازرگانی،   3991020043

با توجه به وضع اقتصادی امروز و افزایش روز افزون قیمت‌ها، دیگر نمی‌توان با خرابی لوازم خانگی آن‌ها را تعویض و وسیله‌ای جدید خریداری کرد. این شرایط باعث می‌شود، مردم به دنبال مراکزی معتبر برای رفع ایراد لوازم خانگی باشند. مراکز معتبری که، وسایل آن‌ها را با قیمت مناسبی تعمیر کند.

 با افزایش تقاضا برای این خدمت، بازار تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی نیز داغ شده و زمینه مناسبی را برای ایجاد کسب و کار‌هایی نوپا، مانند سامانه‌های آنلاین خدمات در محل فراهم می‌کند. این روز‌ها تیم‌های زیادی در این زمینه فعالیت کرده و برای ارائه خدمات، از تکنسین‌های ماهری استفاده می‌کنند.

در اغلب سامانه‌های خدمات در محل، پروسه تعمیر لوازم خانگی آنلاین انجام می‌گیرد. ویژگی مثبتی که، می‌تواند به نقطه ضعف آن‌ها تبدیل شود زیرا، هنوز عده‌ای از مردم به اینترنت اعتمادی ندارند. برای شناخت بهتر این سامانه‌ها و فعالیت‌هایی که ارائه می‌دهند، به معرفی برخی از خدمات آن‌ها پرداخته‌ایم.

عیب یابی یخچال و یخچال فریزر را به کجا بسپارم؟

از کار افتادن یخچال و یخچال فریزر در هر نوع و برندی، یکی از مشکلاتی است که باید خیلی زود به آن رسیدگی کرد. جدا از اینکه یخچال فریزر یکی از مهمترین لوازم خانگی‌ست، خرابی آن می تواند به سلامت مواد غذایی هم آسیب بزند. سرویس یخچال فریزر و ساید بای ساید می تواند به شناسایی مشکلات ریز دستگاه کمک می کند، با این کار خیلی از ایرادات قبل از اینکه به مشکلی جدی تبدیل شود، برطرف خواهد شد و شما نیازی به تعویض قطعات یخچال نخواهید داشت.

در صورتی که احساس می‌کنید، سرمای داخل یخچال کم شده است، تعداد دفعات خاموش و روشن شدن های اتوماتیک یخچال تغییر کرده کم یا زیاد شده است، فریزر برفک میزند یا مواد غذایی کاملا یخ نمی‌زنند و خیلی زود یخ آنها باز می شود، حتما باید از یک تعمیرکار یخچال ماهر کمک بگیرید.

یخچال و یخچال فریزر، از مهم‌ترین لوازم خانگی بوده و نمی‌توان رفع ایراد آن‌ها را به هر تعمیرکاری سپرد. زیرا اگر فرد تعمیرکار، از مهارت کافی برخوردار نباشد، نه تنها دستگاه درست نشده، بلکه مشکلات آن دو چندان خواهد شد. اگر تعمیرکار معتبر و ماهری برای عیب یابی یخچال و یخچال فریزر، پیدا نکردید می‌توانید از سامانه‌های آنلاین خدمات در محل استفاده کرده و درخواست خود را به صورت اینترنتی و یا حتی تلفنی ثبت کنید.

ساده‌ترین روش برای حل مشکلات رایج اتو

ساختار پیچیده و قطعات ظریفی که در اتو به کار رفته، رفع ایراد آن را سخت کرده است، به همین دلیل پیدا کردن تعمیرکاری که بتواند مشکلات آن را برطرف کند به چالشی بزرگ تبدیل می‌شود. اگر نتوانستید تعمیرکار مناسبی برای اتو پیدا کنید، شاید بهتر باشد شانس خود را با سامانه‌های خدمات در محل امتحان کنید.

برخی از این سامانه‌ها، برای عیب یابی لوازم خانگی کوچک از پیک استفاده می‌کنند. به عنوان مثال بعد از ثبت درخواست اتو در سایت، پیک شرکت به محل شما مراجعه کرده، دستگاه را تحویل گرفته، به تعمیرکار سپرده و بعد از رفع ایراد، آن را به شما برگردانده و فقط اجرت تعمیر را دریافت می‌کند. 

اتو از پرکاربرد‌ترین لوازم خانه محسوب شده و خرابی آن می‌تواند ظاهر و استایل شما را نامرتب نشان دهد. آب دادن اتو بخار، داغ نشدن اتو، افتادن لکه‌های زرد حین اتو زدن روی لباس و روشن نشدن دستگاه، برخی از مشکلاتی است که در حین استفاده از اتو با آن مواجه می‌شوید.

سریع ترین راه برای رفع ایراد ماشین ظرفشویی

اگر از کاربران ماشین ظرفشویی باشید، متوجه خواهید بود که از کار افتادن آن، می‌تواند روی سرعت انجام کار‌های خانه تاثیر منفی بگذارد. از کار افتادن ماشین در حین کار، خرابی تایمر، ظاهر شدن ارور‌های مختلف روی صفحه نمایش و نشت آب از ظرفشویی، رایج‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران با آن‌ها مواجه شده‌اند.

اکثر سرویسکاران ماشین ظرفشویی و لوازم خانگی بزرگ، برای رفع ایراد، آن‌ها را به مراکز عیب یابی منتقل می‌کنند. پروسه انتقال ماشین ظرفشویی، هزینه بر بوده و می‌تواند صدماتی را به دستگاه وارد کند. اگر مخالف جابه‌جایی دستگاه هستید، می‌توانید از سامانه‌های خدمات در محل استفاده کنید، تا همانطور که از اسم آن مشخص است، دستگاه در محل و زمان مورد نظر شما عیب یابی شود. 

برطرف کردن خرابی‌های رایج جاروبرقی

یکی از لوازمی که کاربرد زیادی در نظافت خانه دارد، جاروبرقی است. جارو برقی از لوازم گران خانه محسوب شده و حداقل قیمت خرید آن، از یک میلیون تومان شروع و به هفده میلیون می‌رسد. به همین دلیل، بهتر است ابتدا به فکر عیب یابی آن بود تا خرید یک جاروبرقی جدید. فرقی نمی‌کند برای عیب یابی جاروبرقی، از سامانه‌های آنلاین استفاده کرده و یا آن‌ها را حضوری به مراکز رفع ایراد برده باشید. اما در هر صورت این امکان وجود دارد که، بعد از بازیابی و در حین استفاده از دستگاه دوباره با همان مشکل مواجه شوید. برخی از سامانه‌های آنلاین، برای عیب یابی لوازم خانگی کوچک و بزرگ گارانتی ارائه داده و در صورت بروز همان مشکل، دستگاه را به رایگان بررسی و رفع ایراد می‌کنند.

حالا با برخی از خدمات سامانه‌های آنلاین مانند https://a4baz.com آشنا شده‌اید، شاید بهتر باشد؛ همانطور که برای بسیاری از نیاز‌های روزمره خود از اینترنت استفاده می‌کنید، برای عیب یابی تخصصی انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک نیز، از سامانه‌های آنلاین که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند استفاده کرده و شانسی به آن‌ها بدهید.