کریمی قدوسی: مردم بدانند با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود

سیاسی،   3991011064 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه "مردم بدانند با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود" گفت:مذاکره با جنتلمن‌های پشت‌میزنشین نتیجه‌ای جز شهادت شهید سلیمانی و فخری‌زاده نداشت.  

کریمی قدوسی: مردم بدانند با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود

به گزارش تسنیم، جواد کریمی قدوسی ظهر امروز در جمع مردم نهاوند 9دی را روز بصیرت مردم و معرفی خواص بی‌بصیرت دانست و اظهار داشت: اگر به تاریخ رجوع کنیم به این نتیجه می‌رسیم، فتنه‌ها از بی‌بصیرتی تعدادی از خواص بوده است.

وی افزود: علاوه بر اینکه حماسه 9 دی برای همیشه نماد عزتمندی و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی  است، روز پیروزی جبهه حق بر جبهه کفر و باطل نیز به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  بابیان اینکه گذشت زمان، ضرورت بررسی این حماسه را بیشتر نمایان می‌کند، عنوان کرد: عده‌ای درصددند تا آن فتنه عمیق را به یک حادثه ‌کوچک تبدیل کنند، اما لازم است تا نسل حاضر را از خیانت عاملان این فتنه و بی‌بصیرتی تعدادی از خواص باخبر کرد.

وی افزود: حضور خودجوش مردم در این روز که بعد از مدتی نابسامانی‌ها در کشور و ادعای تقلب از سوی برخی انجام شد توأم با لطف اهل‌بیت(ع) بود که سبب شد این غائله به پایان برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بیان کرد: 9 دی را روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه در این روز مردم با بصیرت صف خود را از خواص بی‌بصیرت جدا کردند و حمایت خود را از انقلاب و ولایت فریاد زدند.

کریمی قدوسی گفت: در این ماجرا تصور برخی از فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها این بود که بساط جمهوری اسلامی را جمع خواهند کرد حتی در آن زمان از داخل هماهنگی‌های لازم با نیرو‌های نظامی دشمن شده بود که در زمان معین به کمک آن‌ها بیایند.

وی با تأکید بر اینکه حذف ولایت‌فقیه هدف مهم این فتنه بود، بیان کرد: ملت ما بیدار بوده و در برابر تمام زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستاده است.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اینکه مردم بدانند با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود، گفت: در طول تاریخ و دوران معاصر هر وقت پای مذاکره با دشمن به وسط آمده شکستی پشت آن نهفته بوده است که نمونه روشن آن مذاکره تعدادی از خواص بی‌بصیرت اطراف امام علی (ع) با معاویه بود که سبب بروز آن حوادث ناگوار و درنهایت شهادت امام علی (ع) شد.

وی بابیان اینکه برجام و مذاکره با جنتلمن‌های پشت‌میزنشین نتیجه‌ای جز شهادت شهید سلیمانی و فخری زاده نداشت، افزود: حاصل نزدیک به 8 سال تلاش برای مذاکره، مشکلات و بدبختی امروز مردم ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی  با تشریح نقش برخی عواملی داخلی و عملکرد آنها در بروز مشکلات گفت: هنوز 40 روز از شهادت شهید سلیمانی نگذشته بود که آقایان به دنبال مذاکره بودند و این باعث شرمساری است به همین دلیل باید به مردم پاسخگو باشند.