فدراسیون فوتبال با حکم قضایی حراج شد؟!

ورزشی،   3991009109 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

شرکت شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را به دلیل بدهی به مزایده گذاشت.

فدراسیون فوتبال با حکم قضایی حراج شد؟!

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از ماجرای بدهی فدراسیون فوتبال به شستا در پرونده مارک ویلموتس این شرکت با شکایت از فدراسیون فوتبال خواستار دریافت مطالبات خود شد. فدراسیون فوتبال مبلغ دو میلیون یورو از قسط اول ویلموتس را از شستا قرض گرفته بود که تا به امروز موفق به بازپرداخت آن نشده بود.

امروز اما اتفاق عجیبی رخ داد و ساختمان فدراسیون فوتبال توسط وکیل شرکت شستا به حراج گذاشته شد. وکیل خانمی که به عنوان نماینده شستا به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده بود، با اعلام اینکه فرم مزایده را به صورت کامل پر کرده، خبر از حراج ساختمان فدراسیون برای جبران خسارت وام ۲ میلیون یورویی دریافتی فدراسیون فوتبال از شستا داد.

ساختمان فدراسیون فوتبال قبلا در دوره ریاست محمد دادکان در خیابان سئول خریداری شده و در یکی از کوچه های غربی این خیابان واقع است.

جالب اینکه برگه اعلامیه‌ای از مزایده ساختمان فدراسیون لحظه‌ای حتی به دیوار فدراسیون نیز چسبانده شد ولی بعد از دقایقی از داخل آن ‌را کندند. حالا باید دید واکنش مسئولان ورزش و فدراسیون به این تهدید حقوقی شرکت شستا برای دریافت پول خود چه خواهد بود.

گفته می شود ممکن است ساختمان باشگاه پرسپولیس هم که فدراسیون به این باشگاه واگذار کرده بود در این پرونده به مزایده گذاشته شود.