عوامل موثر در قیمت دستگاه شیرینگ تونلی

گزارش بازرگانی،   3991009036

وقتی صحبت از خرید دستگاه شیرینگ تونلی به میان می‌آید، قیمت آن است که بیشتر در دهان‌ها می‌چرخد و سوژه‌ی گفت‌وگو می‌شود. کم و زیاد شدن قیمت دستگاه شیرینگ تونلی در هزینه تمام شده محصول تاثیرگذار است و از آنجایی که راهنمای خوبی برای شناسایی عوامل موثر در قیمت دستگاه تونل شیرینگ وجود ندارد، در اینجا می‌توانید خلاصه‌ای مفید از جزئیات مربوط به دستگاه تونل شیرینگ را به دست آورید و با آگاهی بیشتر وارد بازار شوید و از بین دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز یا برقی انتخاب کنید. در این بین، شرکت موفق نیل زاگرس البرز را معرفی می‌کنم که در زمینه‌ی ساخت دستگاه شیرینگ تونلی فعالیت می‌کند.

کیفیت قطعات دستگاه تونل شیرینگ

به خوبی می‌دانید که پیش از هرچیز، کیفیت قطعات به کار رفته است که قیمت دستگاه شیرینگ تونلی را تعیین می‌کند. اما در این فرصت می‌خواهم جزئیاتی را درباره دستگاه تونل شیرینگ بیان کنم تا هنگام مقایسه دستگاه‌های مختلف بتوانید تمایز آن‌ها را از روی قطعات تشخیص دهید.

تابلو برق

تابلو برق یکی از تجهیزاتی است که قیمت دستگاه شیرینگ تونلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ممکن است یک تابلو برق حداقل امکانات را داشته باشد و از نظر ایمنی، استاندارد نباشد که باعث می‌شود قیمت نهایی دستگاه تونل شیرینگ کمتر از مدل‌های باکیفیت باشد. شرکت نیل زاگرس البرز، ایمنی را فدای قیمت نمی‌کند و از بهترین تابلو برق با حداکثر ایمنی در دستگاه‌های خود بهره می‌برد.

ضخامت ورق‌ها و نوار کانوایر

ورق 2 میلی‌متری یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت بدنه‌ی دستگاه شیرینگ گاز سوز است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. همچنین غلتک کانوایر باید ضخامت کافی را داشته باشد تا احتمال خم شدن یا شکسته شدن آن به صفر برسد. دستگاه‌های ساخت شرکت نیل زاگرس، نه تنها بدنه‌ای با ورق باکیفیت دو میلی‌متری دارند، بلکه دارای غلتک کانوایر با ضخامت 8 میلی‌متری هستند که شکستن و خم شدن در مرام آن‌ها نیست.

کنترل حرارت دیجیتال

وجود این ویژگی در دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز سرعت تولید را بالا می‌برد. بنابراین اگر سرعت برای شما حرف اول را می‌زند، دستگاه شیرینگ تونلی اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک یاری‌دهنده‌ی شایسته‌ای به کسب‌وکار شما خواهد بود که علاوه بر قابلیت کنترل حرارت دیجیتال، با خودکار کردن بسیاری از فرایندها تعداد بسته‌بندی در دقیقه را به بالاترین حد می‌رساند.  

کنترل دور سرعت

کم و زیاد کردن سرعت دور، یکی از ساده‌ترین ویژگی‌هاست که در دستگاه شیرینگ تونلی ارزان یافت نمی‌شود. پس می‌بینید که برای کاستن از قیمت، بدیهی‌ترین امکانات را هم از دست می‌دهید. در خرید دستگاه شیرینگ تونلی گاز سوز از این ویژگی‌ها صرف نظر نکنید تا دستگاه شما سال‌های طولانی پاسخگوی حجم تولید شما باشد.

خرید دستگاه شیرینگ تونلی کوچک یا بزرگ

شاید تصور کنید که با توسعه‌ی حجم تولید، خرید دستگاه شیرینگ تونلی کوچک ممکن است تبدیل به باری اضافی در هزینه‌های شما شود و با همین فرض، به این فکر کنید که از ابتدا یک دستگاه تونل شیرینگ بزرگ بخرید. اگر توان مالی این استراتژی را دارید، هیچ ایرادی ندارد؛ اما اگر از نظر بودجه در مضیقه هستید، می‌توانید این‌گونه برنامه‌ریزی کنید که اگر به مرحله‌ی گسترش کار رسیدید، دو دستگاه کوچک به طور همزمان داشته باشید. البته باید فضای فیزیکی لازم را برای آن پیش‌بینی کنید. با همین منطق است که برخی از افراد به دنبال دستگاه شیرینگ تونلی کوچک می‌گردند. جالب اینکه شرکت نیل زاگرس البرز می‌تواند ابعاد دستگاه را براساس نیاز شما طراحی کند و البته طبیعی است که قیمت دستگاه شیرینگ تونلی برقی به صورت سفارشی در جلسات عقد قرارداد مشخص می‌شود.

ابعاد دستگاه تونل شیرینگ به اندازه‌ی محصولات شما هم بستگی دارد و شاید اصلا نتوانید دستگاه شیرینگ تونلی ارزان و کوچک بخرید. در این شرایط، دستگاه شیرینگ گاز سوز که قیمت کمتری دارد، می‌تواند گره‌ای از مشکلات بودجه‌ای شما باز کند.

قیمت دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز

به احتمال زیاد می‌دانید که انرژی مصرفی دستگاه تونل شیرینگ برق یا گاز است. دستگاه شیرینگ تونلی برقی به توان برقی در حد صنعتی نیاز دارد و مثلا شرکت نیل زاگرس البرز، دستگاه شیرینگ تونلی برقی را به صورت سه فاز و با مقاومت 18 تا 32 آمپر تولید می‌کند. اما اگر بخواهید دستگاه تونل شیرینگ با برق تک‌فاز کار کند، باید به سراغ دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز بروید.

دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز هم با گاز و هم با برق کار می‌کند و چون تکنولوژی بالایی دارد، قیمت آن نسبت به مدل‌های ساده‌تر بیشتر است. اگر با قیمت دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز مشکل دارید، دستگاه شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک گاز سوز که هم با گاز شهری و هم با کپسول کار کند، گزینه‌ی مناسب‌تری است.

مزیت دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز نسبت به دستگاه شیرینگ تونلی برقی در وفق پیدا کردن آن با شرایط کارگاه و کارخانه‌ی شماست. ممکن است شرایطی پیش بیاید که مجبور باشید از برق به گاز کوچ کنید و در این حالت، مدل دوگانه سوز می‌تواند به یک دستگاه شیرینگ گاز سوز تبدیل شود.‌

خدمات پس از فروش دستگاه شیرینگ تونلی

از عواملی که شاید در قیمت دستگاه شیرینگ تونلی از چشم‌ها دور بماند، خدمات پس از فروش است. این روزها که محصولات بی‌کیفیت فراوان در بازار پیدا می‌شود، بسیاری اهمیت خدمات پس از فروش را فراموش کرده‌اند و هنگام خرید دستگاه شیرینگ تونلی نیز به این نکته توجه نمی‌کنند. مدنظر داشته باشید که دستگاه تونل شیرینگ باید سال‌ها در کارخانه و کارگاه شما دوام بیاورد و تعمیر آن به معضلی طاقت‌فرسا تبدیل نشود. اگر شرکتی را برای خرید دستگاه شیرینگ تونلی انتخاب کنید که از نظر خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوش‌نام باشد، دیگر لازم نیست خودتان برای پیدا کردن تعمیرکار و قطعات مورد نیاز به جاهای مختلف زنگ بزنید.

وقتی قیمت دستگاه شیرینگ تونلی نیل زاگرس البرز را جویا می‌شدم، اولین مسئله‌ای که پس از اطلاع از قیمت‌ها سوال کردم، وجود خدمات پس از فروش بود که خوشبختانه با پاسخ مثبت و استقبال مدیران شرکت همراه شد و مهندسان این شرکت تأکید زیادی روی پشتیبانی و خدمات در سال‌های پس از فروش داشتند.

پیشنهاد می‌کنم خودتان را از این خدمات محروم نکنید و با رفتن به وب‌سایت nilzagrosalborz.com و تماس با شماره 09128865593 اطلاعات و مشاوره‌های لازم درباره قیمت دستگاه شیرینگ تونلی را دریافت کنید و با اطمینان خاطر دست به خرید بزنید.