ترس از انتقام ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی/ نظامیان آمریکایی در آماده باش کامل هستند

جهان،   3991008073 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

پایگاه دیفنس بلاگ آمریکا اعلام کرد تمامی نظامیان آمریکایی از ترس و نگرانی حمله احتمالی ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی در آماده باش کامل هستند.

ترس از انتقام ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی/ نظامیان آمریکایی در آماده باش کامل هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المعلومه، پایگاه دیفنس بلاگ آمریکا که متخصص امور نظامی است اعلام کرد که تمامی نیرو‌های آمریکایی از ترس و نگرانی حمله احتمالی ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در آماده باش کامل هستند و گشت زنی‌های بالگرد‌ها و جنگنده‌های واشنگتن بر فراز عراق افزایش یافته است.

این پایگاه افزود: مسئولان پنتاگون در خصوص تحرکات گروه‌های مقاومت در میان افزایش تنش‌ها در نزدیکی سالگرد ترور فرمانده ایرانی ژنرال قاسم سلیمانی در ۳ ژانویه نگران هستند.

یکی از مسئولان نظامی بلندپایه وزارت دفاع آمریکا در این خصوص گفت: احساس نگرانی می‌کنیم و نشانه‌هایی نگران کننده از آمادگی گروه‌های مقاومت عراق برای حمله احتمالی را رصد می‌کنیم.

این مسئول که نامش را فاش نکرده است از بیان جزئیات بیشتر در این خصوص به پایگاه دیونس بلاک خودداری کرده است.

از سوی دیگر، یک خبرنگار و تحلیلگر پروزا‌های نظامی اعلام کرد: به علت وجود احتمال حمله به نیرو‌های آمریکایی در عراق، نیروی هوایی و دریایی آمریکا گشت زنی‌های خود را برای رصد نیرو‌های مقاومت در منطقه افزایش داده‌اند.

او افزود: نیرو‌های هوایی آمریکا جنگنده‌های (KC-۱۳۵R) و هوایپما‌های باربری (KC-۱۰A) و بالگرد‌های اطلاعاتی سیگنال نوع (RC-۱۳۵W) و سیستم هشدار و کنترل هوایی از نوع آواکس E-۳B را در منطقه مستقر کرده است.

این ترس و نگرانی نیرو‌های آمریکایی از حمله احتمالی ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی درحالی مطرح می‌شود که مقامات و فرماندهان نظامی کشورمان بار‌ها تاکید کرده‌اند که نوع، زمان و مکان پاسخ به جنایت را ایران تعیین و اعلام می‌کند و آمریکایی‌ها نمی‌توانند در این خصوص ادعایی داشته باشند.