ارتباط تنگاتنگ کرونا با نوع پکیج گرمایشی منازل- معرفی پکیج بوتان و ایران رادیاتور

گزارش بازرگانی،   3991006039

جالب است که بدانید یک لایه چربی اطراف ویروس کرونا را فرا گرفته که نسبت به گرما بسیار حساس است.!!! این هوا به چربی که به صورت لایه نازک اطراف این ویروس را فرا گرفته حساس بوده ودر اثر رسیدن حرارت و گرما می ترکد . درست در همین جاست که اهمیت پکیج رادیاتورها مشخص شده و بهبود روند پیشگیری و درمان کرونا کمک خواهد کرد .تحقیقات انجام شده بر روی ویروس کووید ۱۹ در یکی از معتبرترین دانشگاه های پزشکی حاکی از آن است که با افزایش سن در افراد میزان دمای طبیعی بدن به سمت پایین آمدن هدایت می‌شود و همین علت اصلی بروز سکته های قلبی در افراد محسوب می شود، زیرا عروق قلبی در اثر سرما منعقد شده و میزان اکسیژن رسانی به عضله قلب را کاهش می دهند. با آنچه برایتان ذکر کردیم اهمیت حفظ دمای بدن در حالت طبیعی بسیار مشخص و واضح است شرکت شیراز تجهیز با استفاده از آخرین فناوری های به دست آمده توسط متخصصین خود میزان هدر رفت انرژی را به حداقل ممکن برساند و خطر نشت گاز مونوکسید کربن را به حداقل ممکن رسانده است پکیج رادیاتور های حجم مسیر لوله کشی گاز را کاهش داده تا از اتلاف گرما و انرژی خودداری نماید. هدف اصلی این مجموعه از تولید این پکیج رادیاتور و تامین گرمای مورد نیاز فضای زندگی در حداقل زمان ممکن است.

حتما دقت داشته باشید که در انتخاب پکیج دیواری خود موارد زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید با انتخاب صحیح پکیج دیواری اطمینان خاطر را برای خود فراهم نمایید:

با توجه به شناختی که مصرف کنندگان از پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور دارند و 2 نمونه از پکیج دیواری می باشد که در اختیار عموم قرار گرفته است در این مقاله آموزشی کلی از پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور را برای شما شرح داده ایم ضمن اینکه می توانید مشخصات انواع پکیج دیواری ، آبگرمکن ، اسپلیت و تصفیه آب را در سایت شیراز تجهیز ملاحظه نمایید.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود،  پکیج های 22000 برای متراژ تا 120 متر مربع پکیج های 24000 برای متراژ تا 140 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

شما میتوانید پکیج دیواری ایران رادیاتور را بسته به متراژ ساختمان خود انتخاب نمایید

واحد 105 متر:

Eco 22 ff

واحد 150 متر :

Eco 24 ff

M 24 ff

L 24 ff

واحد 220 متر :

L 28 ff

واحد 320 متر :

L 36 ff



پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف B می باشند و سری هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ، M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد. .   مدل های Eco  و و BM و E و  OM از نوع مدل آنالوگ می باشد.

مدلهای M و E ازنظر کارکرد یکسان بوده و ظاهر متفاوتی دارند.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند.

تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان از لحاظ دسته بندی دارای پکیج شوفاژ دیواری فن دار و بدون فن ، دیجیتال و آنالوگ ، از نظر مبدل دارای تک مبدل و دومبدل می باشند و متناسب با متراژ ساختمان دارای ظرفیت هایی از 22000 تا 32000 می باشند. در سایت مرجع شیراز تجهیز می توانید تمام مدل های پکیج دیواری بوتان را با مشخصات کامل دستگاه ملاحظه نمایید.
پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22000 جهت استفاده تا متراژ 105 متر مربع ، پکیج دیواری بوتان 24000 جهت استفاده تا متراژ 170 متر مربع ، پکیج دیواری بوتان 28000 جهت استفاده تا متراژ 220 متر مربع ، پکیج بوتان 32000 جهت استفاده تا متراژ 270 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد.

شما میتوانید پکیج دیواری بوتان موردنظر خود را بر اساس اندازه گیری زیر انتخاب نمایید:

واحد های زیر 150 مترمربع:

Parma 22Rsi

Parma 24Rsi

Verona 24Rsi

Perla Pro 24Rsi

Bosch 24w6000

واحدهای150 تا 220 متر مربع:

Perla Pro 28Rsi

Bosch 28w6000

واحدهای 230 تا 300 متر مربع:

Perla Pro 32Rsi

Bosch 35w6000



مدلهایی که دارای اندیسKI می باشند از نوع پکیج های دیواری بدون فن و همچنین مدل هایی که دارای اندیس KIS می باشند از نوع پکیج های دیواری فن دار می باشند .
پکیج دیواری بوتان سری کالدا ونزیا calda venezia از نوع پکیج های تک مبدل می باشند .

پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار میگیرند که یا آب مورد استفاده دارای سختی ( املاح ) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بالاتر از 120 متر باشد .
پکیج های دیواری بوتان مدل روما و پرلا مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت‌های کاری مختلف دستگاه از جمله دمای آب مدار گرمایش حین عملکرد عادی , دمای آب گرم مصرفی هنگام استفاده از آب گرم مصرفی وکدهای عیب هایی که توسط سرویسکاران در هنگام تعمیر پکیج بوتان با آنها مواجه می شوند (از جمله ارورهای 40 70 ، 40 70 80 ...) در صورت بروز اشکال در سیستم می باشند. شما میتوانید تمامی آموزش لازم جهت رفع کدخطاهای مربوط به پکیج بوتان را بصورت متنی-تصویری، ویدئویی و حتی صوتی که توسط کادر مجرب تکنسین ها ترتیب داده شده را در سایت مرجع شیراز تجهیز ملاحظه نمایید.

شرکت تاسیساتی شیراز تجهیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی شیراز تجهیز می باشد.



تلفن جهت مشاوره تلفنی: 09174939001

دفتر مرکزی : شیراز-چهارراه هوابرد بسمت بلوار سرباز-بعداز ساختمان بهزیستی-طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4