توری حصاری (فنس) و نکات مهم هنگام خرید آن

گزارش بازرگانی،   3991001069

توری حصاری چیست؟

توری حصاری یا chain link fence شبکه از انواع مفتول های گالوانیزه یا روکش دار است که شامل دو بخش ستون و مفتول های افقی است که چشمه های الماس مانند بزرگ و کوچک را در توری شکل میدهند. شکل چشمه ها و مقاومت مطلوب توری حصاری سبب شده تا این محصول طرفداران زیادی داشته باشد. پیش رو در سایت خبری الف، به معرفی کامل انواع این توری و کاربرد های آن میپردازیم.

انواع توری حصاری

استفاده از توری حصاری برای محافظت از منطقه مسکونی یا زمین کشاورزی یکی از بهترین راه ها برای افزایش ایمنی در برابر افراد و حیواناتی است که میخواهند دزدکی وارد ملک شما شوند. از جمله انواع توری حصاری به لحاظ جنس مفتول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

توری حصاری گالوانیزه گرم

گالوانیزاسیون گرم توسط حمام روی (زینک) انجام میشود و بوسیله این فرایند لایه ای حفاظتی روی سطح مفتول تشکیل میشود که از زنگ زدن و تخریب بواسطه رطوبت جلوگیری میکند. گالوانیزه شدن توری حصاری بسیار اهمیت دارد، چرا که این عمل، طول عمر توری را تا بیش از 40 سال افزایش میدهد. استفاده از فنس گالوانیزه، به دلیل شرایط آب و هوایی مرطوب اغلب در شمال کشور رایج است.

توری حصاری گالوانیزه سرد

روش الکتروگالوانیزاسیون یا گالوانیزه سرد نیز برای برخی صنایع مفتولی استفاده میشود. فرایند نورد سرد به صورتی است که جلا و درخشندگی بیشتری به مفتول میدهد ولی نسبت به آبکاری گرم، دوام کمتری برای محصول به همراه دارد.

توری حصاری ساده (مفتول سیاه)

ساختار مشبک مانند این توری از مفتول های ساده و آهنی ساخته شده است و دوام چندانی در برابر شرایط سخت محیطی ندارد. به همین دلیل هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده جاذبه چندانی ندارند.

توری حصاری با روکش pvc

روکش پلاستیک مانند پی وی سی یا پلی وینیل کلراید به تولید کنندگان فنس اجازه میدهد با اطمینان بیشتر در مورد دوام توری تولیدی صحبت کنند. این روکش باعث جان سختی توری شده و دوام آن را در مقایسه با سایر صنایع مفتولی بسیار بیشتر میکند. فنس با روکش pvc علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارد، در طرح ها و رنگ های مختلفی قابلیت تولید دارد که قیمت بالای آن را تا حدودی میپوشاند.

مزایای توری حصاری

احتمالا زمانی که در حال رانندگی اطراف مراکز نظامی، خرید یا حتی باند فرودگاه ها بوده اید، فنس های بی شماری را مشاهده کردید، از جمله مزایای بیشمار این توری ها میتوان به موراد زیر اشاره داشت:

تامین امنیت بسیار بالا

قابلیت مشاهده آن طرف توری که دیوار این مزیت را ندارد.

قیمت مناسب نسبت به سایر توری ها

تعمیر و نگهداری آسان

ظاهر زیبا و حتی رنگی (به واسطه پوشش pvc)

دوام بالا و مقاومت مطلوب در برابر عوامل مخرب محیطی

حمل و نقل و نصب ساده در مقایسه با توری سرندی

موارد استفاده از توری حصاری

کاربرد های مسکونی:

استفاده از توری حصاری برای مناطق مسکونی بسیار متداول است. پیشنهادی که برای مناطق مسکونی میشود، این است که پایه فنس و ارتفاع توری را بلند بگیرند و سایز چشمه های توری حصاری در این موارد ترجیحا کوچک باشد.

موارد استفاده تجاری:

اغلب از فنس ها برای ایجاد محدوده در اطراف مناطق تجاری مانند رستوران ها یا مراکز خرید استفاده می شوند. همچنین ممکن است آنها را در بیمارستان ها، مراکز اجتماعی، کتابخانه ها، اطراف پارکینگ های بزرگ، فرودگاه ها و ... نیز مشاهده کنید. این نرده ها به حفظ امنیت بازدیدکنندگان کمک کرده و دسترسی به مناطق خطرناک یا غیر مجاز را محدود می کند.

محدود سازی موقت منطقه:

گاهی اوقات، در اطراف مناطق تجاری یا صنعتی نیاز موقتی به محدود سازی حس میشود. به عنوان مثال، ممکن است یک محموله سنگین مصالح ساختمانی وجود داشته باشد یا به علت فعالیت ساختمانی کارگران باید دسترسی را محدود ساخت. در این مواقع بهترین انتخاب، استفاده از توری حصاری موقتی است.

ساخت قفس و محوطه برای حیوانات:

توری حصاری راهی عالی برای ایمن نگه داشتن سگ و سایر حیوانات در بیرون از منزل است. ساخت قفس با فنس امکان عبور جریان مناسب هوا را فراهم می کند و اطمینان می دهد که مالکان می توانند حیوانات خود را تحت نظر داشته باشند.

کاربرد فنس باغی:

فنس باغی نیز یکی از بهترین انتخاب ها برای محافظت از منطقه کشاورزی، باغ، ویلا یا هر نوع ملک خصوصی است. در شمال کشور به سبب سرسبزی و باغات فراوان، کاربرد و استفاده از فنس باغی بسیار زیاد است.

قیمت و نکات مهم خرید توری حصاری

قیمت توری حصاری به عوامل مختلفی از جمله نوسانات روز بازار آهن، جنس و قطر مفتول، حجم خرید و سایز چشمه بستگی دارد. اما عمده ترین عامل تاثیر گذار روی قیمت تمام شده این توری مشبک، جنس مفتولی است که برای بافتن آن بکار برده میشود. فنس pvc به دلیل دوام بالا و ظاهر زیبا تر، نسبت به توری حصاری ساده یا حتی گالوانیزه کمی گران تر است.

هنگام خرید توری حصاری حتما به جنس مفتول دقت نمایید و بر اساس نیاز و کاربردی که میخواهید، ابتدا با کارشناس متخصص این حوزه مشورت کرده و سپس خرید خود را کامل کنید. بهترین سایت جهت خرید توری حصاری و مقایسه با سایر توری ها، سایت آهنیتو به نشانی https://ahanito.com است.

کارشناسان مجرب آهنیتو در مرکز بازار شاداباد تهران این کمپانی برای ارائه مشاوره رایگان منتظر تماس شما هستند. شما میتوانید از طریق شماره 66303560-021 قیمت روز توری حصاری و سایر صنایع مفتولی را از آهنیتو دریافت کنید.