واکنش‌ها به شکست پرسپولیس در فینال آسیا/ از اعتراف آذری جهرمی تا کنایه فرهاد مجیدی!

گروه ورزشی الف،   3990929135 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

قهرمان نشدن پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با واکنش‌های متفاوتی از سوی فوتبال‌دوستان همراه بود.

واکنش‌ها به شکست پرسپولیس در فینال آسیا/ از اعتراف آذری جهرمی تا کنایه فرهاد مجیدی!

 به گزارش ایسنا، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ میان تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی آغاز شد و در نهایت با پیروزی دو بر یک تیم کره‌ای خاتمه یافت تا پرسپولیس در دومین فینال خود در سه سال اخیر هم شکست بخورد و دستش از جام خالی بماند؛ مسئله‌ای که با واکنش شخصیت های فوتبال دوست همراه بود.

علی دایی

علی دایی در صفحه شخصی خود نوشت؛ حیف شد، واقعا حیف شد، این تیم خوب و یکدست لیاقت قهرمانی آسیا را داشت، خسته نباشید میگم به بازیکنان و کادر فنی، تا همین جا هم کار بزرگی کردید.

آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود نوشت؛ خدا قوت به بازیکنان پرسپولیس و تیم فنی و مدیریتی. پرسپولیس نتوانست پیروز شود البته ما جنبه باخت داریم (با خنده). پرسپولیس از پا نمی نشیند. وی در جای دیگری نیز نوشت؛ پرسپولیس به هر حال قهرمان است، قهرمانی آسیا با وجود پرسپولیس اعتبار می گیرد نه برعکس!

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اما واکنش متفاوتی به شکست سرخپوشان درفینال آسیا داشت. وی در صفحه شخصی خود عکسی را که مربوط به قهرمانی آسیا با تیم فوتبال العین در سال ۲۰۰۳ بود، منتشر کرد.

محسن خلیلی

بازیکن و سرپرست سابق پرسپولیسی ها نیز در صفحه شخصی خود نوشت؛ خسته نباشید، دمتون گرم و درود به شرفتون.