تلفات کرونا در آمریکا از قربانیان جنگ جهانی دوم بیشتر شد

گروه جهان الف،   3990926029 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر اقلیت دموکرات مجلس سنای آمریکا در پیامی در توییتر نوشت که تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور از شمار نظامیان آمریکایی کشته شده در جنگ جهانی دوم بیشتر شده است.

تلفات کرونا در آمریکا از قربانیان جنگ جهانی دوم بیشتر شد

به گزارش فارس، «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات مجلس سنای آمریکا با اشاره به بحران همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور از عبور شمار قربانیان این ویروس در آمریکا از ۳۰۰ هزار نفر خبر داد.

وی در پیامی در توییتر نوشت: «بیش از ۳۰۰ هزار آمریکایی به دلیل کووید (کرونا) فوت کرده‌اند. این بیش از تعداد سربازان آمریکایی است که در نبرد در جنگ جهانی دوم کشته شده‌اند. ما برای آنها و خانواده‌هایشان عزادار هستیم.»

آمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا همچنان روندی افزایشی دارد و بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به حدود ۳۰۰ هزار نفر رسیده و آمار مبتلایان به این ویروس در این کشور نیز به بیش از ۱۶ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که «فیل مورفی» فرماندار نیوجرسی روز دوشنبه ضمن ابراز امیدواری درباره دور اول توزیع واکسن کرونا گفت، هفته‌های آینده مانند جهنم خواهد بود.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، مورفی در مصاحبه‌ای درباره توزیع واکسن کرونا در ایالت نیوجرسی گفت: «نور در انتهای تونل پیدا است اما چند هفته آینده [مانند] جهنم خواهد بود».