طراحی سایت اختصاصی بهترین راه برای ارتقا کسب و کارها

گزارش بازرگانی،   3990919064

 استفاده از فضای دیجیتال برای افزایش میزان فروش یکی از دغدغه های همه کسب و کارها در دوران امروز به حساب می آید. در چند سال گذشته با شتاب وصف ناشدنی شاهد این هستیم که کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب و کارهای آنلاین بر بستر اینترنت می دهند  و قطعا در آینده نزدیک کسب و کارهایی که شعبه ای آنلاین از خدمات خود را ایجاد نکرده باشند با خطر ورشکستگی روبرو خواهند شد. در چنین فضایی رقابت سرسام آوری نیز در میان تمام اصناف در تمام شهرها و نقاط مختلف دنیا برای حضور حداکثری در فضای اینترنت ایجاد شده است که می توان آن را جنون بازار نیز نامگذاری کرد.

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و تمایل دارید از طریق اینترنت میزان بازار و فروش خود را افزایش دهید باید به شما این نوید را بدهیم که راههای زیادی برای حضور شما در فضای مجازی وجود دارد . با این حال یادتان باشد که مهمترین و موثر ترین راهکار برای فعالیت پرثمر و موفق در فضای مجازی  طراحی سایت اختصاصی  برای کسب و کار شماست. این مهم نیست که در شهر کوچک یا بزرگ فعالیت اقتصادی دارید، مهم این است که بتوانید دنیای بیزینس خود را  با طراحی وب سایت حرفه ای در مقیاس جهانی معرفی کنید.

طراحی سایت با وردپرس

در میان انواع روش های طراحی سایت، طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از پرکاربردترین روشهای طراحی سایت در جهان به حساب می آید. بر اساس آمار جهانی بیش از 40 درصد کاربران دنیای اینترنت برای توسعه کسب و کار خود از طراحی سایت وردپرس  استفاده می کنند. یکی از مهمترین مزیت های طراحی سایت با وردپرس این است که این سیستم اپن سورس است و به صورت رایگان در اختیار همگان در سرتاسر دنیا قرار دارد. در واقع وردپرس پکیج سایت‌ساز رایگانی است که تمامی ویژگی‌ها و امکانات لازم برای ساختن یک وب سایت بدون اینکه نیازی به دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته برای آنکه بتوانید یک وبسایت حرفه ای را در فضای وردپرس طراحی کنید، باید فضای آن را شخصی سازی کنید و در نتیجه برای این کار نیاز به متخصصان حوزه آی تی خواهید داشت. شما می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت طراحی سایت رایان هم از مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت بهره مند شوید و هم با مشاهده نمونه کارهای موفق این شرکت با دیدی باز اقدام به طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی خود کنید.

طراحی سایت اختصاصی

با اینکه گفتیم طراحی سایت وردپرس از اقبال عمومی زیادی در دنیای برخوردار است اما این سیستم برای وبسایت های پیچیده و پر بازدید مناسب نیست. بنابراین اگر شما یک طرح خلاق برای کسب و کاری خاص دارید یا یک شرکت سطح بالا در مقیاس هلدینگ های جهانی هستید، برای طراحی سایت خود بهتر است از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید. همچنین شرکت هایی که در حال حاضر یک وبسایت معمولی وردپرسی دارند اما بازارشان رو به گسترش است نیز در آینده نیاز به بازطراحی وبسایت خود و استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی لاراول خواهند داشت.

البته گفتن این نکته ضروری است که طراحی سایت اختصاصی کمی هزینه های شما را افزایش می دهد اما هر ایده و هر آنچه در ذهن شما باشد در این نوع طراحی قابل اجرا است. انعطاف پذیری بالا به همراه زیبایی منحصر به فرد گرافیکی با تکنولوژی و علم روز کدنویسی از دیگر مزیت های طراحی سایت اختصاصی به حساب می آید.

قیمت طراحی سایت

زمانی که وارد وب سایت‌های شرکت‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت می‌شوید با عبارات این‌چنینی: " تحویل سریع، پشتیبانی ۲۴ ساعته، افزایش رتبه بهینه‌سازی سایت و ..." روبه‌رو خواهید شد اما آیا تمامی این موارد در زمینه تخمین قیمت طراحی سایت تنها تبلیغات است یا خیر؟ 

قیمت طراحی سایت  یکی از فاکتورهای مهم در سفارش های طراحی سایت است. اما یادتان باشد که مثل خرید اجناس در بازار که گفته می شود (هر جنس گرانی با کیفیت نیست و هر ارزانی بی دلیل نیست)، در زمینه خدمات طراحی سایت نیز چنین جمله ای کاربرد دارد. ممکن است یک شرکت طراحی سایت به شما وعده طراحی سایت ارزان بدهد اما در نهایت یک وبسایت بی کیفیت به شما تحویل دهد که نه تنها به افزایش فروش شما کمکی نمی کند بلکه ممکن است چنین سایتی به اعتبار شما نیز لطمه وارد کند.

در صورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس   44289422 با کارشناسان شرکت طراحی سایت رایان تماس بگیرید و یا از طریق آدرس وب سایت (https://rayanitco.com)  نمونه‌ کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید.

به عنوان نکته آخر تاکید کنیم که مجموعه رایان یکی از بهترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت با پرسنل متخصص و مجرب در ایران است. مجموعه رایان  نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت اختصاصی برای شما استفاده می‌کند، بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.