سایت های خرید فالوور اینستاگرام چگونه کار می کنند

گزارش بازرگانی،   3990919061

خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار با میلیون ها کاربر است که می تواند یک فرصت عالی برای رونق کسب و کارهای مختلف حتی کوچک ترین کسب و کار ها باشد .

اما این نکته قابل اهمیت است که برای یک کسب و کار عالی و فروش عالی در اینستاگرام باید فالوورهای پیج فروشنده بسیار بالا باشد زیرا افزایش فالوور اینستاگرام فروشنده با افزایش مشتری مساوی است. و افزایش مشتری برای یک کسب و کار با افزایش درآمد آن کسب و کار مساوی است .

به همین دلیل است که به کسب و کار های متنوع پیشنهاد می شود با خرید فالوور اینستاگرام از فالوورگیر اینستاگرام یا همان سایت های خرید فالوور اینستاگرام . برای کسب و کار خود سود میلیونی را رقم بزنند .

فالوورگیر های اینستاگرام یا همان سایت های خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام شما می توانند چهار نوع فالوور در اختیار شما قرار بدهند .

  • فالوور فیک
  • فالوور واقعی
  • فالوور ایرانی
  • فالوور فعال

1 ــ فالوور فیک :

اولین فالووری که سایت های خرید فالوور اینستاگرام می توانند برای افزایش فالوور اینستاگرام کاربر در اختیار او قرار بدهند فالوور فیک است .این فالوور ها توانایی وبو و تعامل ندارند . و تنها نمایشی هستند . درواقع می توان گفت این فالوور ها از طریق سیستم درست می شوند . و اکانت واقعی به حساب نمی آیند . خرید فالوور اینستاگرام اگر به صورت فیک باشد . از هزینه کمتری نسبت به دیگر فالوور ها برخوردار است . اما مزیتی به جز نمایش ندارد .

 

2 ــ فالوور واقعی :

یکی از نوع فالووری که سایت های خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام کاربر در اختیار او قرار می دهند . فالوور واقعی است . این فالوور ها اکانت های واقعی هستند . که به شیوه های مختلف به فالو کننده های پیج کاربر اضافه می شوند . و برای فالو کردن خود هزینه دریافت می کنند .

خرید فالوور اینستاگرام از نوع واقعی مزیت هایی نظیر کامنت گذاشتن ، لایک کردن ، برقراری تعامل و ویو را به همراه خود دارد . اما از هزینه بیشتری برای خرید فالوور اینستاگرام نسبت به فالوور فیک برخوردار است .

 

 

  • اهمیت خرید فالوور واقعی از فالوورگیر ایستاگرام :

هنگامی که شما برای کسب و کار خود به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید . باید خرید فالوور اینستاگرام خود را طبق خرید فالوور واقعی انجام دهید . زیرا فالوور های واقعی هستند که می توانند از شما خرید کنند . و باعث افزایش سود کسب و کار شما شوند .

خرید فالوور واقعی اینستاگرام از فالوورگیر اینستاگرام یا همان سایت های خرید فالوور اینستاگرام می تواند باعث پیشرفت شغلی شما در کمترین زمان ممکن شود.

 

3 ــ فالوور ایرانی :

سایت های خرید فالوور اینستاگرام نوع دیگر از فالوور واقعی را با نام فالوور ایرانی نیز به کاربران خود ارائه می دهند. که می توان آن را مناسب ترین و بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام دانست .

این فالوورها به دلیل اینکه در محدوده کشور ایران زندگی می کنند . می توانند کمک بسیار شایانی در اهداف پیج شما داشته باشند . همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که اینستاگرام دارای یک الگوریتم خاص است که اگر نمطقه مکانی کاربران فالو کننده با صفحه اینستاگرام بسیار تفاوت داشته باشد . صفحه از بین میرود . به همین دلیل برای خرید فالوور اینستاگرام استفاده از فالوور ایرانی بهترین روش ممکن به حساب می آید .

 

مزایای خرید فالوور اینستاگرام ایرانی :

  • افزایش تعامل در صفحه اینستاگرام
  • افزایش تعداد لایک های اینستاگرام
  • افزایش تعدا کامنت های اینستاگرام
  • نبود حساسیت صفحه اینستاگرام برای مکان
  • واقعی بودن فالوورهای اینستاگرام
  • هزینه کم نسبت به میزان بازگشت سرمایه
  • امکان فروش بالای پیج به دلیل ایرانی بودن فالوورهای اینستاگرام

 

4 ــ فالوور فعال :

خرید فالوور اینستاگرام از فالوورگیر اینستاگرام باعث پیشرفت شغلی شما می شود . اما خرید فالوور فعال از طریق فالوورگیر اینستاگرام باعث پیشرفت حتمی کسب و کار شما در اینستاگرام می شود .

خرید فالوور فعال از فالوورگیر اینستاگرام یا همان سایت های خرید فالوور ، کاربرانی را به پیج شما اضافه می کند که فعالیت بالایی در پیج شما خواهند داشت برای مثال تمامی پست های شما را لایک می کنند . یا کامنت های مختلف برای شما می گذارند .

خرید فالوور اینستاگرام اگر فالوور فعال باشند نه تنها باعث پیشرفت کسب و کار شما می شوند بلکه باعث می شود تا صفحه اینستاگرام شما از طریق این فالوورگیر اینستاگرام در بالاترین رتبه های صفحات اکسپلور در کوتاه ترین زمان ممکن قرار بگیرد.

 

 

 

فالوورگیر اینستاگرام :

خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام کاربر مورد نظر از طریق ابزار مختلفی می تواند انجام شود . این ابزار ها به اصطلاح فالوورگیر اینستاگرام نامگذاری می شوند .

فالوور گیر اینستاگرام دارای نوع های متفاوتی است . و هر کدام از این نوع ها برای افزایش فالوور اینستاگرام روش های متفاوتی ارائه میدهند.

بعضی از فالوورگیر های اینستاگرام با توجه به روش انتخابی خود برای افزایش فالوور اینستاگرام و رعایت اصول و قوانین اینستاگرام می توانند باعث بالا رفتن بازدید محتوای پیج مورد نظر و افزایش فالوور این پیچ شوند.

از فالوورگیر های معتبر می توان به فالوورگیرهای زیر اشاره کرد:

  • com
  • com
  • com
  • net

 

انواع فالوورگیر اینستاگرام :

برای خرید فالوور اینستاگرام هر کاربر می تواند از راه کاملا متفاوتی نسبت به کاربر دیگر اقدام کند .برای مثال یک کاربر می تواند برای خرید فالوور اینستاگرام ربات اینستاگرام  استفاده کند  . اما کاربر دیگر می تواند برای خرید فالوور اینستاگرام سایت های دیگر افزایش فالوور اینستاگرام را استفاده کند.

 فالوورگیر اینستاگرام در سایت های متفاوتی برای خدمت رسانی به اینستاگرام وجود دارد . که در مطلب زیر به همان ربات اینستاگرام اشاره می کنیم :

  • ربات اینستاگرام :

یک نوع فالوورگیر اینستاگرام ، ربات اینستاگرام است . که اصطلاح اتوماسیون نیز برای نام گذاری آن به کار می رود .

در واقع ربات اینستاگرام را یک سامانه حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام است که  از مزیت های آن می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد . به همین دلیل است که می توان خرید فالوور اینستاگرام از طریق ربات را راهی مقرون و به صرفه دانست.

از طرفی دیگر خرید فالوور اینستاگرام از طریق ربات اینستاگرام نه تنها مقرون و به صرفه است بلکه خرید فالوور اینستاگرام در آن می تواند باعث تعامل هایی مانند لایک کردن ، کامنت گذاشتن و... بین فالوور و صاحب پیج باشد .

با توجه به توضیحات داده شده ربات اینستاگرام را می توان یکی از پیشرفته ترین نوع فالوورگیر اینستاگرام به حساب آورد. که توانایی ارائه پنل بسیار پیشرفته ای در تنظیمات خود دارد.

برای مثال اگر پیج مورد نظر ارائه دهنده فعالیت های هنری است . ربات اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام این پیج را جوری انجام میدهد . که فالو کننده ها افرادی قبیل هنرمندان ، نقاشان ، طراحان ، آرتیست ها ، هنردوستان و... باشند . تا به محتوای پیج علاقه نشان داده و علاوه بر تعامل با محتوای پیج ، افزایش فالوور اینستاگرام با ریزش روبرو نشود.

مزایای ربات اینستاگرام :

  • خرید فالوور اینستاگرام برای خرید فالوور های واقعی انجام می شود.
  • خرید فالوور اینستاگرام برای خرید فالوورهای ایرانی انجام می شود.
  • در ربات اینستاگرام نیازی به فالو کردن دیگران ندارید.
  • در ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام نیازی به ارائه پسورد نیست.
  • پس خرید فالوور اینستاگرام در کمتر از ده دقیقه افزایش شروع می شود.
  • سابقه این ربات ها در افزایش فالوور اینستاگرام بسیاری از چهره های محبوب.

Source on Social media and instagram followers: https://cyberg.org/followers-on-instagram