معرفی سایت نودسرو، خرید لایسنس نود ۳۲ ارجینال در ایران

گزارش بازرگانی،   3990916103 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وب سایت نودسرو با قدمت بیش از ۱۵ سال ارائه لایسنس اورجینال نود ۳۲ بوده که تلاش دارد تا تمام کاربران بتوانند از مزایای خرید لایسنس نود ۳۲ ارجینال بهره ببرند. تمامی محصولات ارائه شده در گارانتی کارکرد و ضمانت تا روز آخر داشته و ارجینال بودن آن تضمینی است. در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی در کشور وجود نداشته و نودسرو صرفا نماینده فروش لایسنس ارجینال محصولات ایست می باشد.

معرفی کوتاه شرکت امنیتی ESET

ایست یا eset شرکت امنیتی آی تی در جمهوری اسلواکی است که تقریبا از سال 1992 شروع به کار کرده است. این شرکت یکی از موفق ترین شرکت های امنیتی و آنتی ویروس در دنیاست و دارای دفاتر مختلفی در شهرهای بزرگ دنیا می باشد. با توجه به تست ها و آزمایش های انجام شده توسط کارشناسان تکنولوژی این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است.

نماینده فروش ارائه لایسنس نود 32 در ایران، نودسرو

وب سایت نودسرو با قدمت بیش از 15 سال ارائه لایسنس اورجینال نود 32 بوده که تلاش دارد تا تمام کاربران بتوانند از مزایای خرید لایسنس نود 32 ارجینال بهره ببرند. تمامی محصولات ارائه شده در گارانتی کارکرد و ضمانت تا روز آخر داشته و ارجینال بودن آن تضمینی است. در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی در کشور وجود نداشته و نودسرو صرفا نماینده فروش لایسنس ارجینال محصولات ایست می باشد.

مقایسه نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset

کمپانی ایست نرم افزار های امنیتی زیادی دارد که در این بین سه نسخه از اصلی ترین نرم افزار های محافظ سیستم های نرم افزاری آن عبارتند از:

ESET Internet Security: نسخه اینترنت سکیوریتی یکی از کاملترین بسته های امنیتی آنتی ویروس eset می باشد. این نسخه علاوه بر داشتن امکانات آنتی ویروس شامل امکاناتی دیگر برای محافظت آنلاین نیز هست. لیست امکانات این ورژن از نرم افزار عبارتند از: آنتی ویروس و ضد جاسوس، ضد فیشینگ، حالت بازی یا گیم مود، مسدود سازی کد های مخرب و ویژگی های حفاظت آنلاین کاربران شامل: اسکن ابری، محافظت در برابر حملات اسکریپتی، محافظت در بانکداری و پرداخت، فایروال، ضد اسپم، حفظات از حملات شبکه، محافظت از وب کم، نظارت بر خانه های هوشمند، ضد سرقت.  این نسخه همچنین جایگزین ورژن اسمارت سکیوریتی شده است (دقت کنید نسخه اسمارت سکیوریتی و نه اسمارت سکیوریتی پریمیوم)

ESET NOD32 Antivirus: نسخه نود 32 یکی از سبک ترین ورژن های آنتی ویروس کمپانی Eset بوده که قابلیت های کامل برای محافظت از ویندوز شما را داراست. امکانات این نسخه شامل امکانات ذکر شده در نسخه اینترنت سکیوریتی به جز بخش حفاظت آنلاین کاربران است.

ESET Smart Security Premium: یکی از کاملترین نسخه های آنتی ویروس ایست با قیمت لایسنس بسیار زیاد. تنها تفاوت مهم این نسخه با نسخه اینترنت سکیوریتی بخش پسورد منیجر می باشد. این بخش کاربرد خاصی برای یک آنتی ویروس نداشته و می توانید از پسورد منیجر داخلی مرورگرها برای ذخیره پسورد استفاده کنید.

از بین نسخه های ارائه شده، نسخه اینترنت سکیوریتی کاملترین بوده و ترکیبی از یک آنتی ویروس قوی و یک محافظ آنلاین تمام عیار است.

 مراحل خرید تا نصب آنتی ویروس نود 32

برای نصب آنتی ویروس نود 32 بعد از دانلود نرم افزار از وب سایت رسمی eset.com در حین نصب نیاز به لایسنس فعال سازی آنتی ویروس دارید. کد لایسنس ترکیبی از اعداد و حروف 20 کاراکتری می باشد. برای خرید لایسنس نود 32 وارد وب سایت نودسرو شده و یکی از بسته های مورد نظر خورد را تهیه کنید. بعد از وارد کردن کد لایسنس آنتی ویروس شما به مدت زمانی که لایسنس تهیه کرده اید فعال شده و از تمامی امکانات یک آنتی ویروس ارجینال می توانید استفاده کنید.

 نحوه تشخیص آنتی ویروس اورجینال نود 32 چگونه است؟

کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود. با توجه به این که در حال حاضر در کشور تحریم هستیم تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. هیچ راهی برای تشخصی لایسنس ارجینال از ظاهر یک کد لایسنس وجود ندارد. پس با توجه به عدم سرویس دهی مستقیم شرکت eset به ایران، حساس بودن روی پیشوند های لایسنس آنتی ویروس ایست در حال حاضر اشتباه بوده و هیچ مبنای علمی ندارد.  در ادامه راه کارهایی جهت تشخیص لاینسس ارجینال نود 32 eset از تقلبی آورده شده است:

  • نرم افزار آنتی ویروس را از سایت رسمی آنتی ویروس به نشانیcom دانلود شود و نه از سایت های داخلی زیرا اکثر سایت های داخلی اقدام به دستکاری در آنتی ویروس می کنند. لینک موجود در سایت نودسرو، لینک مستقیم از وب سایت eset می باشد.
  • کد لایسنس خریداری شده را مستقم بدون هیچگونه کم و کاستی و به صورت کامل در برنامه وارد کنید.
  • دقت کنید برای فعال سازی آنتی ویروس هیچ برنامه جانبی نیاز ندارید (نسخه های ایرانی اقدام به کرک کردن آنتی ویروس میکنند).
  • در صورتی که با وارد کردن لایسنس آنتی ویروس فعال و آپدیت شد لایسنس دریافتی شما یک لاینسس ارجینال است.
  • با خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو لایسنس ارجینال دریافت خواهید کرد.

تفاوت قیمت خرید لایسنس نود 32 در ایران به چه علت است؟

نودسرو با بیش از 15 سال سابقه فقط در بخش ارائه لایسنس آنتی ویروس نود در ایران فعالیت میکند. در حال حاضر بیش از 350 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور داشته و لایسنس ها بدون واسط به کاربر نهایی ارائه می شود. نودسرو قدیمی ترین وب سایت ارائه لایسنس محصولات ایست در ایران است. دلایلی که لایسنس های نودسرو  ارزان است:

  • خرید لایسنس نود 32 مستقیم و بدون واسط: نودسرو ارائه کننده مستقیم آنتی ویروس eset در ایران برای شرکت ها و کاربران عمومی است.
  • خرید تعداد بالا و دریافت تخفیف بیشتر: نودسرو در هر بار خرید پیکیج های بسیار زیادی تهیه کرده و به کاربر نهایی ارائه می کند که تا بیش از 60 درصد تخفیف واقعی دریافت خواهید کرد.
  • ارائه لایسنس به نام نودسرو : با خرید لایسنس با نام نودسرو، بدون نیاز به رجیستر لایسنس شما مبلغ کمتری به نسب به خرید لایسنس تک از وب سایتcom پرداخت خواهید کرد. تمامی لایسنس های ارائه شده توسط نودسرو از قبل رجیستر شده است.

سخن پایانی:

نودسرو، یکی از قدیمی ترین ارائه کنندگان لایسنس محصولات امنیتی Eset در ایران بوده که همواره سعی داشته بدون هیچ گونه واسطی لایسنس را مستقیماً از ارائه کننده به کاربر نهایی ارائه کند تا در این بین هم کاربر نهایی سود کرده و هم نودسرو برد داشته باشد. تمامی کاربران نودسرو به صورت دائمی اقدام به تمدید اکانت در وب سایت نموده و از خدمات ارائه شده در نودسرو راضی هستند.

برای قدردانی از شما کاربران گرامی یک کد تخفیف 15 درصد NodsrvOffer99 جهت خرید تمامی محصولات سایت به مدت محدود ایجاد شده است.

آدرس وب سایت ما: https://original-nodsrv.com

ایمیل پشتیبانی: info [at] nodsrv.ir