محسن رضایی: ‌مشکلات اقتصادی ‌جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود

گروه اقتصادی الف،   3990904082 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌گفت: ‌مشکلات اقتصادی کشور جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود و تنها راه برون رفت از مشکلات را نگاه به داخل کشور است.

محسن رضایی: ‌مشکلات اقتصادی ‌جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود

به گزارش تسنیم، محسن رضایی در نشست مجازی با هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسین خوزستان اظهار داشت: ‌مشکلات اقتصادی کشور جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود و تنها راه برون رفت از مشکلات را نگاه به داخل کشور است.

وی افزود: باید نگاه اول انقلاب و زمان دفاع مقدس دوباره در مسئولان و مردم احیا شود تا با یاری خداوند بزرگ و عنایت ولی عصر (عج ) در پیشگاه ملت سرافراز شویم.

محمد خانچی ضمن مسئول بسیج مهندسین خوزستان گفت: در سال جدید محور اصلی برنامه‌های این سازمان، کمک به رفع  مشکلات صنایع نیمه فعال و راکد در جهت جهش تولید  است .

وی افزود: یکی از مأموریت‌های محوله عارضه یابی 1200 واحد صنعتی است که توسط بسیجیان با تجربه آموزش دیده و متخصص در قالب گروه‌های جهادی دو نفره در دو مرحله سطحی و عمیق در حال انجام می‌باشد.

مسئول بسیج مهندسین خوزستان گفت: یکی از چالش‌های بزرگ تولیدکنندگان استان کارخانه‌ها و کارگاه‌های وابسته به صنایع نفت و گاز مانند پتروشیمی‌ها هستند.

وی اظهار داشت: مهمترین مشکلات بین تولیدکنندگان و قطعه‌سازان در صنعت نفت گاز ، نبود ارتباط تخصصی و سیستماتیک است. این مشکل باعث شده که نیاز سنجی در داخل استان صورت نگیرد و از ظرفیت‌ها و توان استان استفاده بهینه نشود.

خانچی بیان کرد: تمام تلاش سازمان این است که پس از عارضه یابی های دقیق حداقل 100 واحد صنعتی را به چرخه تولید بازگردانیم.