هفتمین فرعون هم رفت اما ایران مانده

گروه سیاسی الف،   3990818089 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

آرزوی تسلیم جمهوری اسلامی ایران بر دل دونالد ترامپ ماند؛ همان آرزویی که سایر روسای جمهور آمریکا نیز داشتند اما به آن نرسیدند.

به گزارش الف، محمد ایمانی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

۱- ترامپ، هفتمین فرعون ناکام آمریکاست. او در حالی به آخر خط رسیده، که مانند اوباما برای ایران خط و نشان می‌کشید اما عقده تسلیم و سرنگونی جمهوری اسلامی بر دل هر دو ماند.

۲- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۹ ارديبهشت۹۷: رئیس‌ جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را. بنده از طرف ملت ایران می‌گویم: آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید.

۳- رهبر انقلاب: رفتار سخیف رئیس‌جمهور آمریکا خلاف انتظار ما نیست. این رفتار در دوران رؤسای جمهور قبل هم وجود داشت و در هر دوره‌ یک‌جور بوده. ملت ایران با قدرت ایستاده و آن [رؤسای جمهور] قبلی مُردند و استخوان‌هایشان هم پوسید و جمهوری اسلامی همچنان هست.  این آقا هم خاک خواهد شد و بدنش خوراک مار و مور می‌شود و جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد.

۵- رهبر انقلاب تیر ۹۴ درباره یاوه‌گویی‌ اوباما: می‌گویند ما ایران را تسلیم کردیم؛ مگر به خواب ببینند. پنج رئیس‌جمهور دیگر در این آرزو که جمهوری اسلامی را تسلیم کنند یا مُردند یا در تاریخ گم شدند، شما هم مثل آنها.

(عکس اول مربوط به تدفین بوش پدر است.)