آغاز رایزنی جامعه روحانیت با تشکل‌های انقلابی برای انتخابات ۱۴۰۰

گروه سیاسی الف،   3990815101

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز پس از برگزاری نشست مشترک این تشکل سیاسی با احزاب انقلابی که صبح امروز، برگزار شد درباره استمرار این نشست‌ها، گفت: راهبرد جامعه روحانیت بر اساس آنچه که در شورای مرکزی به تصویب رسیده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰، راهبرد حضور مشترک فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما با عنایت به اصل خرد جمعی و همگرایی و  تقویت انسجام نیروهای انقلاب در صحنه حضور خواهیم داشت، تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز این حرکت را به نحوی جدی دنبال خواهد کرد و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون گفتمان انقلابی و ولایی برای دستیابی به تصمیمات و اقدامات مشترک بهره‌گیری خواهیم کرد.

 موسی پور همچنین با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده است، افزود: برنامه ریزی و رایزنی برای ایجاد یک تشکیلات فراگیر و فعال‌سازی یک ساختار هدفمند در انتخابات پیش روی ادامه دارد. نشست مشترک امروز نیز در ادامه رایزنی با کنشگران سیاسی برگزار شد و مقرر شد که احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی نمایندگان و اعضای منتخب خود را برای عضویت در هیئت موسس ساختار جدید به جامعه روحانیت مبارز معرفی کنند.

وی تاکید کرد: بدیهی است که بر اساس برنامه زمان بندی، پس از تشکیل هیات موسس، سایر ساختارهای اجرایی برای انتخابات پیش رو شکل خواهد گرفت.