لوله بازکنی فوری در منزل و رفع گرفتگی لوله‌ها در سریع‌ترین زمان

گزارش بازرگانی،   3990814049

زندگی با وجود بوی نامطبوع فاضلاب، گرفتگی لوله‌ها، خالی نشدن سینک‌ها و بالا زدن چاه‌ها اگر غیرممکن نباشد، بدون شک فوق‌العاده دشوار است. نوع این مشکلات هم به‌گونه‌ای نیست که بتوان رفع آنها را به زمان دیگری موکول کرد. در این شرایط، اهمیت خدمات لوله بازکنی فوری مشخص می‌شود.

اگر در حال جستجوی شرکت‌های لوله بازکنی فوری بودید و این مطلب را پیدا کردید، دیگر لازم نیست به جستجویتان ادامه دهید. در این نوشته، نشانه‌های گرفتگی لوله‌های فاضلاب را بررسی می‌کنیم؛ با روش‌ها و انواع دستگاه لوله بازکنی آشنا می‌شویم؛ و فاکتورهای موثر بر قیمت لوله بازکنی را هم توضیح می‌دهیم.

شما می‌توانید در بازار آنلاین "خدمت از ما" از بهترین شرکت‌های لوله بازکنی تهران و باتجربه‌ترین لوله بازکن‌ها در 16 شهر دیگر کمک بگیرید. در صورتی که به لوله بازکنی نیاز پیدا کردید، سریعا دست به کار شوید و با نیروهای باتجربه با دستگاه‌های مدرن لوله بازکن، در سریع‌ترین زمان ممکن (کمتر از نیم ساعت) مشکل را برطرف کنید.

معرفی روش‌های لوله بازکنی فوری

اگر به لوله بازکنی فوری احتیاج داشته باشید، دو راه در مقابل شما وجود دارد: یکی استفاده از روش‌های فوری خانگی، و دیگری تماس با شرکت‌های لوله بازکن. هرکدام از این دو راه در شرایط خاصی جواب می‌دهد. اگر گرفتگی سطحی باشد، روش‌های خانگی مشکل را رفع می‌کند. اما اگر گرفتگی جدی باشد و روش‌های خانگی از پس آن برنیامدند، باید از خدمات لوله بازکنی شرکت‌های معتبر کمک بگیرید.

در ادامه هر یک از این روش‌ها و جزئیات آنها را بررسی می‌کنیم.

 

1. روش‌های لوله بازکنی فوری خانگی

اصلی‌ترین دلایل گرفتگی لوله‌های فاضلاب در منازل گیر کردن چیزهایی مانند دستمال کاغذی، مصالح ساختمانی (در خانه‌های نوساز)، پارچه، پلاستیک، رسوب، مو و... در لوله‌هاست. ببینیم از چه روش‌هایی می‌توان برای رفع این گرفتگی‌ها استفاده کرد.

 

تلمبه دستی

باز كردن لوله فاضلاب با تلمبه دستی قدیمی‌ترین و موثرترین راه رفع انواع گرفتگی‌هاست. برای اینکه بتوانید گرفتگی لوله‌ها را به کمک تلمبه رفع کنید، باید آن را به‌طور صحیح روی لوله قرار دهید.

لبه تلمبه را کمی چرب کنید. بعد آن را طوری روی ورودی لوله قرار دهید که هیچ هوایی از آن خارج نشود. حالا چند بار آن را به بالا و پایین فشار دهید تا گرفتگی رفع شود. علاوه بر تلمبه دستی، فنر‌ دستی و خانگی هم می‌تواند در لوله بازکنی به شما کمک کند.

 

آب گرم

گاهی یک سطل آب گرم هم می‌تواند نقش یک لوله بازکن حرفه‌ای را ایفا کند. اما از آب جوش استفاده نکنید؛ زیرا باعث شکستن یا ترک خوردن کاسه توالت و سینک‌های غیرفلزی می‌شود.

کافیست یک سطل آب گرم را در لوله بریزید، و کمی صبر کنید تا ببینید گرفتگی رفع می‌شود یا نه. اگر آب گرم توانست لوله را باز کند، با آب سرد کاسه توالت یا سینک را بشویید و مثل قبل از آن استفاده کنید. اگر نه، سایر روش‌های لوله بازکنی خانگی را امتحان کنید.

 

جوش شیرین و سرکه

با استفاده از جوش شیرین و سرکه می‌توان یک محلول لوله بازکن خانگی و بی‌خطر ساخت. برای باز كردن لوله فاضلاب با محلول لوله بازکن جوش شیرین و سرکه، ابتدا یک فنجان آب گرم را با نصف فنجان سرکه ترکیب کنید.

حالا نصف فنجان جوش شیرین، و بعد محلولی از سرکه و آب گرم را در لوله بریزید. این محلول باعث جوشیدن جوش شیرین و باز شدن گرفتگی می‌شود. بعد از گذشت نیم ساعت آب را باز کنید. شما باید مسیر خروج فاضلاب را بررسی کنید تا از رفع مشکل مطمئن شوید.

 

مایع‌های شوینده

به کمک مایع‌های شوینده و آب هم می‌توان یک محلول لوله بازکن خانگی ساخت. شما می‌توانید از مایع ظرفشویی، دستشویی و یا حتی شامپو برای تهیه این محلول لوله بازکن استفاده کنید.

برای باز کردن فوری لوله‌ها، ابتدا نصف فنجان مایع شوینده را در لوله یا چاه بریزید. چند دقیقه بعد، یک سطل آب بسیار گرم را هم در چاه بریزید. این محلول لوله باز کن با ایجاد رطوبت در داخل لوله، گرفتگی آن را به‌خوبی رفع می‌کند.

 

صابون

استفاده از صابون، تنها برای لوله بازکنی فوری فاضلاب دستشویی ایرانی کاربرد دارد. برای این روش (که به رفع بوی بد فاضلاب هم کمک می‌کند) باید از صابونی استفاده کنید که اندازه آن از لوله کوچک‌تر هست.

صابون را در لوله قرار دهید و روی آن مقداری آب جوش بریزید. کمی صبر کنید تا صابون کاملا نرم شود. حالا آب جوش را با فشار در لوله (و نه روی کاسه) بریزید تا گرفتگی لوله رفع شود.

2. استفاده از خدمات لوله بازکنی شرکت‌های معتبر

اگر روش‌های بالا مشکل شما را رفع نکرد، وقت آن است که از شرکت‌های لوله بازکنی فوری با دستگاه لوله بازکنی کمک بگیرید.

در ادامه هر دستگاه لوله بازکنی که ممکن است فرد لوله بازکن برای رفع گرفتگی از آن استفاده کند را معرفی می‌کنیم:

 

دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا برای رفع گرفتگی لوله‌های فولادی، چدنی و... در فاضلاب مکان‌های صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. شرکت‌های لوله بازکنی از این دستگاه برای رفع گرفتگی‌های ناشی از وجود اشیائی مثل کاغذ یا پارچه استفاده می‌کنند. دستگاه تراکم هوا برای گرفتگی‌های ناشی از سنگ و خاک اصلا مناسب نیست.

این دستگاه لوله بازکنی شامل یک فنر فولادی منعطف و بلند است. در سر این فنر قلابی است که فنر را در لوله می‌چرخاند و گرفتگی را رفع می‌کند. فرد لوله بازکن باید تجربه کافی را برای کار با این دستگاه داشته باشد. زیرا همزمان با فشار هوا، ممکن است موادی از چاه خارج شود و خطر ایجاد کند.

 

دستگاه لوله بازکنی فنر برقی

دستگاه فنر زنی دستگاهی فوق‌العاده پرکاربرد در شرکت‌های لوله بازکنی است. این دستگاه لوله بازکنی یک فنری فولادی با سری مخروط مانند دارد. متخصص لوله بازکن این فنر را وارد لوله می‌کند و آن را می‌چرخاند. در حین چرخش فنر، مواد زاید به آن گیر می‌کند و بیرون کشیده می‌شود.

این دستگاه لوله بازکنی دو مدل دستی و برقی دارد. دستگاه فنر زنی دستی که فنر آن را باید با دست چرخاند، برای گرفتگی‌های سطحی و جزیی مناسب است. اما کارایی دستگاه فنر زنی برقی، که موتور فنر را می‌چرخاند، بسیار بالاتر از مدل دستی است.

 

سایر دستگاه‌های لوله بازکن

تقریبا تمام شرکت‌های لوله بازکنی، انواع و اقسام گرفتگی‌ها را با همین دو دستگاه رفع می‌کنند. علاوه بر این دستگاه‌ها، ممکن است برخی شرکت‌های لوله بازکنی فوری و سیار از دستگاه‌های ساکشن (یا مکنده) و حتی تلمبه‌های دستی هم استفاده کنند.

لوله بازکنی تهران در تمامی مناطق این شهر، از جمله غرب تهران

لوله بازکنی تهران یکی از خدمات محبوب تاسیساتی در پایتخت و مناطق مختلف آن است. خدمات لوله بازکنی تهران گرفتگی لوله فاضلاب، سینک‌ها، بالا زدن چاه و... را در سریع‌ترین زمان و با بهترین روش رفع می‌کند.

فرقی نمی‌کند درخواست خدمات لوله بازکنی غرب تهران را داشته باشید یا مناطق دیگر. در بازار آنلاین "خدمت از ما" می‌توانید بهترین لوله بازکن تهران را با مناسب‌ترین قیمت، پیدا کنید. اگر در مواقع اورژانسی هم به لوله بازکنی فوری احتیاج داشته باشید، نزدیک‌ترین فرد را در غرب تهران پیدا کنید تا فوراً به محل شما بیاید.

این شرکت‌ها، متخصصین خود را پس از ثبت درخواست در اسرع وقت به محل شما می‌فرستند. البته در مورد خدمات فوری، لوله بازکنی غرب تهران تنها به اعزام سریع متخصص محدود نمی‌شود. متخصصین لوله بازکنی غرب تهران کار شما را به سرعت و با حداقل کثیفی هم انجام می‌دهند.

 

نشانه‌های گرفتگی لوله‌های فاضلاب چیست؟

اگر با نشانه‌های گرفتگی لوله‌های فاضلاب آشنا باشید، می‌توانید جلوی شدیدتر شدن گرفتگی و بدتر شدن اوضاع را بگیرید. پس با مشاهده این نشانه‌ها، در سریع‌ترین زمان ممکن، با یکی از روش‌های فوق اقدام به رفع آن کنید.

بوی بد فاضلاب، معروف‌ترین نشانه گرفتگی لوله‌هاست. وجود حشرات موذی در ساختمان، گرفتگی توالت و بیرون زدن فاضلاب از چاه هم از گرفتگی لوله‌ها خبر می‌دهد.

همچنین بیرون زدن آب از زیر سینک یا لباسشویی هنگام شستشو و تخلیه نشدن سینک ظرفشویی یا روشویی با سرعت عادی هم به معنای نیاز به یک لوله بازکن ماهر است.

 

قیمت لوله بازکنی چقدر است؟

به خوبی با خدمات لوله بازکنی و نکات جزئی آن آشنا شدیم. مسلما قیمت لوله بازکنی نیز برای شما به عنوان متقاضی لوله بازکنی فوری اهمیت دارد. قیمت لوله بازکنی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. طول لوله‌ای که دچار گرفتگی شده، روش و نوع دستگاه لوله بازکنی، لوله بازکنی با خرابی یا بدون خرابی و وجود اشیا یا مصالح ساختمانی در لوله مهمترین مواردی هستند که روی قیمت لوله بازکنی تاثیر می‌گذارند.

علاوه بر اینها، شدت، مکان و زمانی که صرف رفع گرفتگی می‌شود هم می‌تواند قیمت لوله بازکنی را افزایش یا کاهش دهد. البته مواردی هم وجود دارد که قیمت لوله بازکنی به صورت کاملا توافقی بین شما و متخصص لوله بازکن مشخص می‌شود.

 

با کمک متخصصین فعال در "خدمت از ما"، به سرعت می‌توانید گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنید. همچنین، می‌توانید قیمت لوله بازکنی را از لوله بازکن‌های شهرتان به رایگان استعلام کنید؛ نظرات مشتریان قبلی آنها را بخوانید؛ پروفایل حرفه‌ای آنها را بررسی کنید، و در آخر، بهترین لوله بازکن را انتخاب کنید.