دکوراسیون خود را با ویکی دکو زیبا کنید

گزارش بازرگانی،   3990812069

در تمامی اعصار، دکوراسیون داخلی منازل برای اهل خانه به خصوص خانم‌ها حائز اهمیت بوده است؛ البته با تغییر نسل طراحی دکوراسیون‌ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری شد. امروزه نیز دکوراسیون داخلی با جدیدترین متدهای روز دنیا توسط مجموعه‌هایی خبره و کاربلد اجرا می‌شود. در عصر حاضر می­توان با استفاده از امکانات مختلفی نظیر کاغذ دیواری، لوازم تزئینی، پارکت لمینت، پرده و... بهترین دکوراسیون را برای یک خانه‌ رقم ‌زد.

گاه با نصب پارکت روی کاشی‌های قدیمی و یا تغییر رنگ پرده نشیمن، چنان بر زیبایی منازل افزوده می‌شود که روحیه‌ی اهل خانه را نیز شاداب می‌کند. اگر شما هم به دنبال ایجاد یک تغییر دلچسب در منازل خود هستید، ادامه‌ی این مطلب را ازدست ندهید!

ساختار قدیمی خانه‌تان را با یک دکوراسیون مدرن، زیبا کنید!

به ­طور کلی مفهوم دکوراسیون را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد: چیدمان وسایل منزل و طراحی داخلی!

به عنوان مثال، اگر مبلمان منزلتان کهنه و قدیمی شود به سلیقه‌ی خود آن را با یک دست مبلمان نو تعویض می‌کنید. در قدم بعدی لوازم زندگی خود اعم از مبلمان، تلویزیون، میز و... را مطابق نقشه‌ی منزل طوری چیدمان می‌کنید که در نمای کلی زیبا به نظر بیاید. این­گونه کارها که معمولا توسط خانم خانه صورت می‌گیرد، بخشی از دکوراسیون یا چیدمان داخلی منزل به شمار می‌رود.

بخش دیگری از دکوراسیون داخلی منازل به طراحی داخلی آن باز می‌گردد، البته منظور از طراحی، معماری و نقشه ساختمان نیست! منظور نوع رنگ دیوار و تجهیزات داخلی خانه است که بر زیباشدن آن تاثیر مستقیم دارد. نصب کاغذ دیواری، پارکت، کناف و... بخشی از دکوراسیون داخلی است که مسلماً بدون کمک و مشاوره بی فایده خواهد بود؛ چراکه انواع مختلفی از تجهیزات دکوراسیون داخلی وجود دارد. در این مواقع مراجعه به فروشگاهی که کلیه‌ی تجهیزات تغییر دکوراسیون را به همراه مشاوره پیش از خرید، ارائه می‌کند، منطقی ­ترین راه ­حل است. ویکی دکو یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه دکوراسیون فعالیت می‌کند، انتخاب ویکی دکو به عنوان یک فروشگاه همه چیز تمام، قطعاً بهترین گزینه است.

با انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی آشنا شوید!

  • کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری پوششی نوین و زیبا برای دیوار است که در انواع طرح و رنگ تولید می‌شود. کاغذ دیواری‌ها در انواع مختلف ایرانی، کره‌ای، چینی، ترک و... در بازار وجود دارند که از نظر کیفیت جنس با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. انتخاب کاغذ دیواری به جای رنگ کردن دیوار، مزایای بسیاری خواهد داشت که مهم‌ترین آن را می‌توان کم‌تر بودن هزینه‌ها دانست. در حال حاضر هزینه خرید رنگ و دستمزد نقاش از خرید و نصب کاغذ دیواری بسیار بیشتر است. از طرفی کاغذ دیواری‌ها در انواع ساده و طرح‌داری که دارند، زیبایی خاصی به فضا می‌بخشند.

  • پارکت لمینت:

امروزه برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل، در هنگام ساخت، کف آن را با سرامیک می‌پوشانند؛ اما گاهی برخی افراد از طرح و رنگ سرامیک‌ها خوششان نمی‌آید و یا اینکه از کیفیت آن ناراضی هستند. در این صورت با اجرای کفپوش‌هایی مثل پارکت لمینت می‌توان منازل را به رنگ و طرح دلخواه درآورد. نصب پارکت لمینت علاوه بر زیبایی، گرمای خاصی نیز به فضا می‌دهد؛ چراکه عنصر چوب یکی از اصلی‌ترین عناصر بکار رفته در ساخت آن است. کفپوش ها در انواع چوبی، pvc، لمینت در بازار موجود هستند که از نظر کیفیت و طول عمر، پارکت لمینت بهترین نوع آن محسوب می‌شود.

  • انواع پرده:

شاید درتصور برخی از افراد، پرده جزئی از وسایل منزل است، در حالی که پرده نوعی دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. برقراری نوعی هارمونی بین رنگ و طرح پرده با کاغذ دیواری‌های اطراف، بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منازل به شمار می‌رود. البته ذکر این نکته که در انتخاب مدل پرده برای پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب نیز می‌بایست دقت کافی به خرج داده شود، حائز اهمیت است. به طور مثال یکی از جدیدترین انواع پرده که برای آشپزخانه نیز بسیار زیبا است، پرده زبرا در انواع مختلف می‌باشد. برای خرید و انتخاب بهترین مدل پرده تنها کافی است با ویکی دکو ارتباط بگیرید، تا با یک مشاوره درست بهترین خرید را تجربه کنید.

جالب است بدانید علاوه بر موارد فوق، ابتکار عمل‌های دیگری نیز وجود دارد که در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل تاثیر مستقیم می­ گذارد. به طور مثال یکی از طراحی‌های منحصر به فرد مجموعه ویکی دکو، کاور شوفاژ است. این روزها که بیشتر منازل با سیستم پکیج و شوفاژ ساخته می‌شوند، پوشاندن پره‌های شوفاژ با کاوری طراحی شده و زیبا از جنس چوب، زیبایی خاصی به دکوراسیون داده و از آنجا که طرح‌های چوبی گرمابخش فضا نیز هستند، یک ابتکار ویژه به شمار می‌روند. افزون بر این، رنگ و طرح کابینت و کمد و... نیز بر زیبایی دکوراسیون داخلی موثر است.

محاسبه قیمت تغییر دکوراسیون داخلی چگونه است؟

با وجود فشارهای اقتصادی حاکم بر جامعه، هر فرد پیش از اقدام به کار می‌بایست میزان هزینه را برآورد کند. با توجه به تحریم‌های وارده بر ایران، اجناس ترک و خارجی به نسبت از تولیدات داخلی گران‌تر هستند. از طرفی انتخاب طرح و مدل هر یک از اجزای دکوراسیون داخلی اعم از پرده، کناف، کاغذ دیواری و... نیز بر افزایش یا کاهش قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. اما با مشاوره یک مجموعه‌ی کاملا حرفه‌ای مثل ویکی دکو، می‌توان به درست‌ترین شکل ممکن هزینه‌ها را مدیریت کرد. مدیریت هزینه‌ها موجب می‌شود تا از خرید خود رضایت قلبی نیز داشته باشید.

با ویکی دکو بیشتر آشنا شوید!

ویکی دکو فروشگاهی تمام عیار در زمینه فروش محصولات و تجهیزات مورد نیاز برای دکوراسیون بوده که فعالیت خود را از سه سال پیش آغاز کرده است. فروشگاه اینترنتی ویکی دکو با کمک و همراهی تولیدکنندگان برتر توانسته است، محصولات خود را با بهترین کیفیت و نازل­ترین قیمت به مشتریان خود ارائه کند. برای خرید از ویکی دکو می‌توانید از مشاوره پیش از خرید برای انتخاب درست و دقیق بهره‌مند شوید؛ چرا که تنوع بالایی از انواع پارکت، کاغذ دیواری و دیگر محصولات وجود دارد که بهتر است بسته به میزان مساحت و معماری داخلی منزلتان انتخاب کنید.

راه‌های ارتباطی ویکی دکو کدامند؟

اگر به وبسایت فروشگاهی ویکی دکو ورود کنید، خواهید دید که این وبسایت به صورت 24 ساعته پشتیبانی شده و از طریق تلفن یا چت آنلاین می‌توان با کارشناسان ویکی دکو ارتباط گرفت. امروزه که نرم‌افزارهای اجتماعی بین عموم افراد از محبوبیت خاصی برخوردار شده است، اینستاگرام ویکی دکو نیز راه ارتباطی جدید و راحتی برای کاربران اینستاگرامی می‌باشد. با ورود به آدرس اینستاگرام ویکی دکو علاوه بر ارتباط راحت با مشاوران ویکی دکو می‌توانید عکس و مدل محصولات ویکی دکو را تماشا کنید. با دنبال کردن اینستاگرام ویکی دکو از طرح و مدل‌های محصولات، تخفیفات و جشنواره‌های این وبسایت فروشگاهی مطلع خواهید بود. برای ورود به آدرس ویکی دکو کافی است روی لینک کلیک کنید! (https://www.instagram.com/wiki.deco/)

باانتخاب ویکی دکو به روز باشید.