کفپوش اپوکسی ثمین سبکی نو در کیفیت و سرعت اجرا

گزارش بازرگانی،   3990810023

این روز ها که با ویروس کرونا در کشور و جهان رو به رو هستیم نیاز به تولید محصولات پلیمری فناور بیش از پیش احساس می شود یکی از این نوع محصولات کفپوش اپوکسی بهداشتی یا همان کفپوش های آنتی باکتریال می باشد این محصول در سالهای اخیر در جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است . خوشبختانه امروز به همت مهندسین جوان و با انگیزه کشور این نوع از کفپوش های اپوکسی در کشور تولید می شود.

مدیرعامل گروه مهندسی ثمین که یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز می باشد در خصوص این محصول جدید میگویند : محصولات گروه صنعتی و مهندسی ثمین که با برند رپوکسین (Repoxin ( شناخته می شود، حاصل به کارگیری دانش روز در پرورش و پشتیبانی از ایده های خلاقانه، توسط جمعی از مهندسین جوان کشور می‌باشد.

کفپوش اپوکسی ثمین ، مراحلی چون فرمولاسیون، پردازش، تست آزمایشی و بهره برداری را پشت سر گذاشته. و هم اکنون در بسیاری از پروژه های مطرح کشور همچون مجموعه های صنعتی، نفت و گاز، پتروشیمی ، دیتاسنتر ، رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، بیمارستانها ، درمانگاه ها ، آزمایشگاه ها و ساختمان های مسکونی نصب و اجرا میگردد.

رزین اپوکسی ثمین مورد استفاده در انواع کفپوش های این شرکت دارای خلوص بالا می باشد که محصول نهایی مورد پذیرش آزمایشگاه های معتبر کشور قرار گرفته است. لازم به ذکر است کفپوش اپوکسی نوعی پوشش پلیمری است که روی سطوح مختلف نظیر بتن به شکل لایه لایه اجرای می گردد.

اپوکسی کف از ترکیب رزین های اپوکسی با یک ماده سخت کننده (هاردنر) ایجاد میگردد. کفپوش اپوکسی یا کفپوش بدون درز تکنولوژی نسبتا جدیدی بوده که معمولا در ضخامت 1 تا 5 میلیمتر به شکل یکپارچه بر روی سطوح بتن، سیمان، سنگ، فلز و موزائیک قابل اجرا می باشد. این پوشش ها در رال رنگ ها قابل اجرا هست. کفپوش های اپوکسی در شرایط ویژه آب و هوایی و و بارهای سنگین با درجه مقاومت متفاوت کاربرد دارد.

اپوکسی کف epoxy flooring از واکنش شیمیایی دو ماده به نام های رزین اپوکساید و پلی آمین ساخته میشود. این ماده در تولید کفپوش ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. کفپوش اپوکسی علاوه بر اینکه به عنوان کفپوش تزیینی مورد استفاده قرار میگیرد, جنبه بهداشتی نیز دارد. در ادامه می توانید با انواع کفپوش اپوکسی ثمین و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوید.

کفپوش اپوکسی صنعتی با مخلوط کردن رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین به دست می آید. ساختار پلیمر حاصل به دلیل عدم استفاده از حلال پس از پخت و پائین ماندن در کاهش خواص یا قطر ، که به آن حلال آزاد گفته می شود ، پایدار است.

مدیر عامل شرکت ثمین در ادامه گفتند : یکی از سوالات مشتریان چگونگی قیمت گذاری کفپوش اپوکسی است ، واحد مهندسی ثمین که مسئول قیمت گذاری پروژه ها می باشد عوامل زیر رو در قیمت گذاری اثر گذار می داند.

اولین آیتم موثر بر قیمت هر متر اپوکسی کف کیفیت مواد و نصب آن است

دومین آیتم ضخامت کفپوش اپوکسی است.

سومین آیتم موثر در افزایش و یا کاهش قیمت هر متر اپوکسی کف لایه بندی و جنس کار شده کف مورد نظر است

چهارمین آیتم نحوه قلطک کاری و یا ماله کاری است که در هنگام نصب انجام می شود.

پنجمین آیتم را متراژ محل نصب تعین می کند

و آیتم اخر و ششم کارمزد ماموریتی یا است که بر قیمت هر متر اپوکسی کف تاثیر دارد.

ما در مجموعه ثمین بسیاری از عوامل قیمت گذاری این نوع از کفپوش ها رو حذف یا تعدیل کردیم تا قیمت نهایی محصول کاهش یابد.

ویژگی ممتاز کفپوش اپوکسی ثمین نسبت به سایر کفپوشها میتوان به دوام و طول عمر بسیار بالا، چسبندگی بالا به سطوح زیرین ،هزینه پایین اجرای کفپوش، -تنوع رنگ نامحدود ، مقاومت بالایی حرارتی و شیمیایی ،یک پارچگی و آنتی باکتریال بودن ، -تمیزی بسیار آسان و قابل شستشو بودن ، عایق الکتریسیته

گروه صنعتی ثمین در فرایند تولید کفپوش اپوکسی، دوست دارمحیط زیست می باشد و از مواد ورنگدانه های قابل بازیافت نیز استفاده می کند. با این وجود ماندگاری بسیار بالا و کمترین میزان تولید پسماند در زمان تولید واجرا از ویژگی های متمایز برند رپوکسین می باشد.

راه های ارتباطی با مشاوران گروه مهندسی ثمین در سایت این مجموعه به نشانی samin.pro درج شده است و این مجموعه آمادگی پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی را دارند.