توضیحات پسر شفر درباره مطالبات پدرش از استقلال

گروه اقتصادی الف،   3990727113

فرزند سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر هیچ وجهی به دست وینفرد شفر نرسیده است و بدون پول کاری نمی‌توان کرد.

توضیحات پسر شفر درباره مطالبات پدرش از استقلال

به گزارش مهر، پنجره‌های استقلال به دلیل بدهی این باشگاه به وینفرد شفرسرمربی آلمانی و پیشین آبی‌ها بسته است و یکی از اولویت‌های این باشگاه باید باز کردن این پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسته باشد.

در حالی که مسئولان باشگاه عنوان کردند پرداخت به شفر در دستور کار قرار گرفته و حتی اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه نیز برای همین منظور راهی کشور ترکیه شد،ساشا شفر فرزند وینفرد شفر عنوان کرد هنوز هیچ پولی به حساب پدرش واریز نشده و بدون پول هیچ چیزی ممکن نیست.

بیشتر بخوانید؛ تکلیف مطالبات شفر یکشنبه مشخص می‌شود

ساشا شفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هنوز هیچ وجهی به حساب ما منتقل نشده است و بدون پول نمی‌توان توافقی انجام داد.

وی که از برخی اتفاقات دلخور بود بیان داشت: خیلی چیزها باور کردنی نیست. اما کاش باشگاه استقلال خصوصی می‌شد و ما این فرصت را پیدا می‌کردیم که بار دیگر در آنجا شروعی دوباره داشته باشیم.

با این ادعای شفر باید دید تکلیف بدهی‌های استقلال به سرمربی پیشین و پنجره‌های بسته این باشگاه در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز لیگ چه خواهد شد.