جارو برقی های روباتیک شیائومی رسید

گروه فناوری الف،   3990724031

در ابتدا موبایل های با کیفیت و قیمت مناسب شیائومی بود که برند شیائومی را مطرح کرد اما به تدریج محصولات کاربردی، خلاقانه و عموما هوشمند شیائومی بود که این برد را به اوج خود رساند.

جارو برقی های روباتیک شیائومی رسید

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مای شیائومی، در حال حاضر آنقدر طیف محصولات شیائومی گسترده است که شمارش آن امکان پذیر نیست. از سه راهی برق گرفته تا توالت فرنگی هوشمند تا کاغذ دیجیتالی و ... در این برند یافت می شود.

سایت مای شیائومی به عنوان مرجع تخصصی این برند که حدود سه ماه است در ایران شروع به فعالیت کرده، تصمیم دارد کلیه محصولات کاربردی این برند را در دسترس مردم ایران به صورت نقد و اقساط قرار دارد.

جاروبرقی روباتیک و هوشمند شیائومی جدیدترین محصولی است که اخیرا پا به سایت مای شیائومی گذاشته است. جاروبرقی که به شما کمک می کند بدون زحمت بسیار زیاد گذشته و کمردرد و ... خانه شما همیشه تمیز بماند.

جاروبرقی روباتیک شیائومی در ابتدا در خانه شما حرکت می کند و نقشه خانه را روی اپلیکیشنی که در گوشی شما هست رسم می کند. شما می توانید برای اتاق ها نام تعیین کنید و یا حتی دیوار مجازی تعیین کنید تا جاروبرقی به جاهایی که نباید برود نرود! می توانید زمان بندی تعیین کنید تا روزی چند بار کل خانه را برای شما جارو و زمین را تی بکشد.

شاید برای شما جالب باشد وقتی که در حین کار شارژ جاروبرقی به زیر ۲۰ درصد رسید به محلی که از پیش تعیین شده است می رود و خود را شارژ می کند! جاروبرقی روباتیک و هوشمند شیائومی ارتفاعات رو تشخیص می دهد بنابراین لازم نیست نگران افتادن آن باشید.

همچنین شما می توانید تعیین کنید که فقط کار جارو رو انجام دهد و یا از آب هم برای تمیزی کف استفاده کند و یا حتی هر دو را همزمان انجام دهد.

شیائومی علاوه بر جاروبرقی اتوماتیک یک محصول مرتبط دیگر هم دارد که فوق العاده محبوب شده است. جارو برقی دستی شیائومی با وزن بسیار پایین و سری های زیادی که دارد میتواند هر سوراخ سمبه ای را برای شما تمیز کند. پیشنهاد می کنم با مراجعه به سایت مای شیائومی این دو محصول و عکس ها و ویدیوهای آن را ببینید و مشخصات آن را بخوانید.