ترامپ: ابتلایم به کرونا «موهبتی از جانب خدا بود»/ درمان های کرونا را رایگان می کنم

گروه جهان الف،   3990717023 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی عوام فریبانه مدعی شد که ابتلای او به بیماری کرونا «موهبتی از جانب خدا» بود که سبب شد وی بتواند شیوه های درمانی مختلف را بر روی خود آزمایش کند!

  ترامپ: ابتلایم به کرونا «موهبتی از جانب خدا بود»/ درمان های کرونا را رایگان می کنم

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» روز چهارشنبه در یک پیام ویدئویی که در اکانت توئیتر خود منتشر کرد، مدعی شد ابتلای او به کرونا موهبتی از جانب خدا بود که سبب شد وی بتواند با آزمایش کردن شیوه های مختلف درمانی برای این بیماری به وعده خود مبنی بر فراهم کردن معالجه رایگان برای تمام مردم آمریکا جامه عمل بپوشاند!

ترامپ که مشتاقانه خواهان ازسرگیری فعالیتهای انتخاباتی خود پس از مرخص شدن از بیمارستان است، بارها تأکید کرده که وضعیت جسمانی وی رو به بهبودی است.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا به دلیل سهل انگاری و عدم توجه به توصیه کارشناسان بهداشتی و همچنین واکنش دیرهنگام خود به شیوع این بیماری همه گیر که تاکنون عامل مرگ بیش از ۲۱۰،۰۰۰ تن از مردم آمریکا شده، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

وی در این پیام ویدئویی با اشاره به دارویی تأیید نشده برای درمان کرونا گفت: «من می خواهم به شما آنچه را که خودم گرفتم بدهم. من می خواهم آن را برای شما رایگان کنم».