آهنگ های محبوب هوروش بند + بیوگرافی مهدی دارابی و مسعود جهانی

گزارش بازرگانی،   3990716023

اگر علاقه مند به موسیقی پاپ باشید حتما اسم هوروش بند رو شنیدید ، در این پست میخوایم بهترین آهنگ های هوروش بند رو معرفی کنیم .

بیوگرافی هوروش بند

هوروش ، شناخته‌شده با نام هوروش بَند، یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است. این گروه متشکل از دو عضو به نام‌های مهدی دارابی و مسعود جهانی است. گروه هوروش از بهمن‌ماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را در حوزهٔ موسیقی آغاز کرد. این گروه پس از رفتن مسعود جهانی از ایران به خارج منتقل شد. البته گفته‌هایی وجود دارد که امکان تشکیل دوبارۀ گروه وجود دارد.

مسعود جهانی تنظیم‌کنندهٔ موسیقی پاپ و مهدی دارابی خواننده، اعضای اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند. نخستین قطعهٔ رسمی هوروش بند با نام «یاد تو می‌افتم» منتشر شد.

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی , مسعود جهانی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ تنظیم کننده و خواننده است.

دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است، اصلتا اهل تبریز می باشد او فرزند شهید است, به همراه مهدی دارابی موسس گروه موسیقی هوروش بند می باشد.

از سن ۱۴ سالگی آموختن موسیقی را آغاز کردم.

در سال ۸۵ وقتی ۱۹ ساله بود در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان قبول شد، آنجا یک گروه موسیقی تشکیل داد , اما برای اجرا با مشکل اداره ارشاد مواجه شد.

بیوگرافی مهدی دارابی

مهدی دارابی متولد 17 مرداد 1372 در لرستان، خواننده است .فعالیت خود را با ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد تا اینکه بعدا با تشکیل گروه هوروش بند نظرها را به خود جلب کرد و حالا زیر موسسه ققنوس کار می کند

موسیقی را بدون گذراندن دوره موسیقی یاد گرفت . اما بصورت جدی از سال 1389 شروع کرد تا اینکه 18 خرداد 1392 سه قطعه آهنگ بنام ازت خاطره دارم، به من سر بزن و تو حالت ناخوشه را انتشار داد . اما این آهنگ ها در سبک موسیقی پاپ اصلا مورد توجه قرار نگرفت

شما می توانید برای دانلود آهنگ جدید هوروش بند و دیگر هنرمندان به رسانه فرهنگی و هنری بیاتوموزیک مراجعه کنید

بهترین و محبوب ترین آثار منتشر شده هوروش بند

از جمله قطعات و آهنگ های محبوب گروه هوروش بند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آهنگ «آخر منو به باد داد»

آهنگ «به کی پز می دی»

آهنگ «ماه دلم»

آهنگ «خنک شد دلت»

آهنگ «فاصله نه»

آهنگ «ماه پیشونی»

تمام قطعات و آهنگ های گروه هوروش بند بوسیله مسیح و آرش عدل پرور (AP)، حمید فریزند و مهدی دارابی تهیه و تنظیم می شوند.

باید این را هم افزود که هوروش بند از معدود گروه‌ها در زمینه موسیقی است که با گذشت فقط یک سال به شهرت رسیدند و البته ناگفته نماند که بیشتر کنسرت‌های این گروه با استقبال خوب مخاطبان و مردم مواجه شده ‌است.

نخستین کنسرت هوروش بند

اولین کنسرت این گروه جوان و محبوب ۲ شهریور ماه ۱۳۹۶ در جزیره کیش برپا شد و بعد از آن با اجرای ۸ سانس کنسرت در تهران خود را به عنوان یک گروه موفق به هواداران خود معرفی کردند.

 

مهدی دارابی و اجرای تیتراژ پایانی برنامه‌ی فرمول یک

فرمول یک عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که این برنامه از شبکه‌ یک سیما با اجرای علی ضیا پخش می‌شود. فرمول یک از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۱۰ صبح پخش می‌شود. تیتراژ پایانی این برنامه پرطرفدار، با صدای گروه هوروش بند روی آنتن می‌رود. در مورد تیتراژ آخر برنامه فرمول یک، گروه هوروش بند از ترانه و ملودی آرش عدل پرور استفاده کرده است و مثل همیشه تنظیم این آهنگ بر عهده مسعود جهانی است. مهدی دارابی خواننده هوروش بند هم این قطعه را برای برنامه فرمول یک اجرا می کند.

در مورد خبر جدایی مسعود جهانی از گروه هوروش باند / شایعه تا واقعیت!

چندی پیش مهدی دارابی در پاسخ به واکنش هواداران گروه هوروش در مورد عدم حضور مسعود جهانی در کنسرت‌های اینگونه نوشت که :

«واقعاً جای مسعود در کنسرت‌ها خالی است، دوستان عزیز هوروش بند برای نخستین بار اعلام می‌کنم که، بنا به دلایلی در حال حاضر مسعود اجازه انجام فعالیت ندارد، البته یک مدت کوتاه باید بدون مسعود به اجراها ادامه دهیم، مسعود در پشت صحنه لحظه‌ لحظه کنارمان هست، خیلی زود انشالله روی استیج به گروه ملحق می شود، این را هم می گویم که هیچ‌ کس از گروه هوروش جدا نمی شود، ما در این گروه کار را باهم آغاز کرده ایم و تا آخرش هم باهم خواهیم بود، خیلی از کسانی بوده اند که سعی کردن که هوروش را از ادامه فعالیت متوقف کنند، اما به خواست خدا موفق نشده اند.