نزدیکترین لوله بازکنی به شما در تهران

گزارش بازرگانی،   3990714118

امروزه مشکلات سیستم های فاضلابی به دلیل ازدیاد ساکنین ساختمان ها به ویژه ساختمان های مسکونی که عمدتا آپارتمان ها هستند بیش از گذشته شده است. یکی از شایع ترین این مشکلات، بالا زدن چاه فاضلاب یا همان گرفتگی لوله می باشد. ایرادی که اگر به آن رسیدگی نشود در یک چشم به هم زدن خانه را کثیف می کند و معضلاتی به مراتب بزرگتر از یک گرفتگی چاه ساده به وجود می آورد.

معمولا در چنین شرایطی باید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده کنید. شرکت های زیادی در این زمینه فعال هستند اما چیزی که مهم است، باید این خدمات سریع و فوری ارائه داده شود تا مشکل فورا برطرف گردد. امروز میخواهیم شرکتی را به شما معرفی کنیم که خدمات باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در تهران را فوری انجام میدهد و در واقع نزدیکترین شعبه خدمات رسانی به شما می باشد. این شرکت با نام خدماتینو در حال فعالیت در سراسر تهران یعنی منطقه شمال، غرب، شرق و جنوب می باشد.

لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی و سریع

در چند سال گذشته هر گاه لوله فاضلابی میگرفت، معمولا مردم تا سر خیابان می رفتند و کسی را به خانه می آوردند تا لوله منزل را باز کند. در منطقه غرب تهران هم این شرایط حاکم بود تا زمانی که جمعیت به مرور زمان زیاد شد و دیگر یک فرد متخصص لوله بازکن در منطقه ای بزرگ جوابگوی نیاز تمام ساکنین آن منطقه نبود. در حال حاضر اگر بخواهید طبق رویه سابق در کوچه و خیابان به دنبال لوله بازکن باشید قطعا باید ساعت ها وقت بگذارید تا شاید بتوانید همان روز کسی را برای باز کردن لوله مسدود شده به منزل خود بیاورید.

خدماتینو همان چیزی است که همه به دنبال آن هستند. همانطور که گفتیم این شرکت شعبات زیادی را در سراسر تهران افتتاح کرده تا بتواند سریعا و در یک چشم به هم زدن لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی انجام دهد. گفتیم شبانه روزی شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شرکت دارای سرویسکارانی است که در شیفت شب فعالیت می کنند و نیاز ساکنین محله های زیر را که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب درخواست کمک کرده اند رفع می کنند:

شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر.

لوله بازکنی شرق تهران

در حال جاضر که اینترنت خیلی پیشرفت کرده و تقریبا هر نوع خدماتی اعم از چاه بازکنی، رفع بوی فاضلاب، رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی توسط شرکت های مختلفی ارائه داده می شود. باز هم مبینیم که خیلی از مردم به دنبال لوله بازکن در مغازه های محلی هستند تا از سر خیابان کسی را برای فنر زدن به خانه بیاورند. علاوه بر این برخی دیگر به برچسب های تبلیغاتی روی درب و دیوار کوچه ها بسنده می کنند، بدون اینکه در نظر بگیرند آیا کسی که این تبلیغ را انجام داده شرکت معتبری است یا یک فرد حقیقی است؟ چه تضمینی وجود دارد که کار را درست انجام دهد؟

پیشنهاد ما به چنین اشخاصی این است که با وجود وبسایت های خدماتی معتبر در اینترنت، بهتر است معتبرترین شرکت را انتخاب کنند. دیگر دوره استفاده از برچسب هایی که خدمات خود را تبلیغ کرده اند تمام شده. شرکت خدماتینو یکی از این شرکت هاست که شعبه لوله بازکنی شرق تهران را با کیفیت عالی به ساکنین تمام محله های زیر ارائه می دهد:

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد.

لوله بازکنی شعبه شمال و جنوب تهران

فرض کنید در یکی از مناطق شمال یا جنوب تهران هستید و به یکباره بدون هیچ نشانه ای لوله فاضلاب توالت بالا زده و مسدود میشود! قطعا این شرایط که بدون دلیل رخ داده برای هر کسی میتواند بد باشد. به ویژه زمانی که مهمان در خانه دارید و قصد استفاده از سرویس بهداشتی را دارند. صد در صد با باز کردن درب سرویس بهداشتی با صحنه بسیار زشتی رو به رو خواهند شد. حالا در این شرایط آیا کسی را میشناسید که در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین لوله بازکن به شما را به محل اعزام کند تا سریعا مشکلان را رفع کند و آبروی شما را حفظ کند؟ قطعا سر هر خیابانی در شمال یا جنوب تهران، لوله بازکن مستقر نشده تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

شرکت خدماتینو با راه اندازی شعبه لوله بازکنی شمال تهران و لوله بازکنی جنوب تهران به این مشکل پایان داده تا شما عزیزان به راحتی در کوتاه ترین زمان بهترین سرویسکار را در محل داشته باشید. این شعبات نیروهای فنی خود را در محله های زیر مستقر نموده است:

محله های تحت پوشش شمال تهران: تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، پونک، سعادت آباد ، شهرک غرب، ونک و جنت آباد.

محله های تحت پوشش جنوب تهران: مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت بازار چینی فروشان کیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

بهترین روش برای لوله بازکنی کدام است؟

پس از توضیح در مورد شرکت خدماتینو و همچنین محله ها و مناطقی که تحت پوشش خدمات این مجموعه هستند، بهتر است با روش باز کردن گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب آن هم آشنا شوید تا ببینید این مرکز قرار است چطور گرفتگی لوله توالت، آشپزخانه، حمام یا حیاط شما را باز کند.

در این شرکت معمولا از دستگاه فنر برقی استفاده می شود. این دستگاه به شدت قوی است و تقریبا هر نوع گرفتگی را باز می کند. البته بدون اینکه به لوله یا کاسه توالت آسیب برساند. نحوه باز کردن لوله با فنر به این شکل است که ابتدا دستگاه ژنراتور را آماده می کنند و سپس فنر را به آن وصل می کنند. بعد سر فنر را به داخل لوله هدایت می کنند و با روشن کردن دستگاه، فنر شروع به چرخش می کند. چرخیدن فنر باعث خرد کردن و باز کردن گرفتگی می شود.

مزایای فنر برقی نسبت به سایر دستگاه ها:

  • اصلا به لوله و کاسه توالت آسیب نمیرساند.
  • تمام گرفتگی ها از جمله سخت ترین آنها که سیمان است را باز می کند.
  • حمل و نقل دستگاه آسان است.
  • مناسب برای گرفتگی لوله هایی که متراژ آنها بالاست.
  • دارای انواع فنر برای انواع گرفتگی مختلف.
  • تقریبا بدون کثیف کاری در دستگاه های جدید

خدمات لوله بازکنی بصورت شبانه روزی

شاید تجربه داشته باشید که لوله فاضلاب منزلتان ساعتی بالا بزند که ندانید از کجا کسی را برای لوله بازکنی پیدا کنید. خدماتینو با درک این موضوع اقدام به راه اندازی لوله بازکنی شیفت شب خود نموده تا مشتریان به راحتی بتوانند در طی شبانه روز به هر نوع خدماتی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

لوله بازکنی در سراسر تهران 24 ساعته بدون تعطیلی در تمام روزهای سال می باشد. خدماتینو شرکت خدماتی در زمینه لوله بازکنی یک انتخاب ویژه برای کسانی است که در ساعات پایانی شب به مشکل میخورند تا بدون داشتن دغدغه درخواست خود را مبنی بر اعزام لوله بازکن در کمتر از 1 دقیقه ثبت نمایند.

نحوه درخواست اعزام لوله بازکن به محل

اگر با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شده اید و آب چاه بالا زده و نیاز به لوله بازکن دارید، فقط کافی است به وبسایت خدماتینو با آدرس https://khadamatino.ir مراجعه نمایید و با کارشناسان پشتیبان این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان از شما سوالاتی را میپرسند تا اطلاعات دقیقی از مشکلتان داشته باشند. سپس نزدیکترین سرویسکار را به شما اعزام می کنند تا سریعا به محل برسد.