تفریح لاکچری آذری جهرمی در شهرستانی با وضعیت قرمز

گروه اجتماعی الف،   3990712127 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

انتشار فیلم پاراگلایدرسواری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر فراز آسمان شهرستان خوانسار که در وضعیت قرمز به دلیل شیوع گسترده کرونا قرار دارد، واکنش و اعتراض کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

تفریح لاکچری آذری جهرمی در شهرستانی با وضعیت قرمز

به گزارش فارس، امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات روز جمعه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹، در سفر به شهرستان خوانسار به پاراگلایدرسواری در آسمان این شهرستان پرداخته است.

تفریح لاکچری وزیر جوان در شهرستانی که چندین هفته است آمارهایش نشان از وضعیت قرمز و حاد کرونا دارد، واکنش و اعتراض فعالان فضای مجازی را به دنبال داشت.

فیلم پاراگلایدار سواری وزیر ارتباطات را اینجا ببنید

وضعیت کرونا در استان اصفهان و به ویژه شهرستان خوانسار به حدی نامساعد است که ماه گذشته محمود مسلم زاده فرماندار خوانسار از تمامی مهمانان، گردشگران و به‌ویژه مردم خوانساری مقیم اقصی‌ نقاط کشور تقاضا کرده بود که با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان در دو ماه گذشته، امسال از سفر به خوانسار خودداری کنند؛ همچنین تعزیه‌خوانی قودجان خوانسار که با ۳۰۰ سال قدمت، بزگترین آیین تعزیه‌خوانی محسوب می‌شود نیز به دلیل بیماری کرونا لغو شد.

اعتراضات به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها به وضعیت آنتن‌دهی و سرعت اینترنت محدود نشده و این وزارت معترضانی در میان کارمندان خود هم دارد.

روز شنبه ۱۲ مهرماه گروهی از کارکنان شرکتی مخابرات ایران مانند شرکت‌های خدمات اول، شسکام و شرکت‌های محلی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان مقابل ساختمان وزارت ارتباطات تجمع کرده و دریافت حداقل دستمزد با وجود انجام کارهای تخصصی را مهم‌ترین مطالبه خود خواندند، این کارکنان مخابرات سعی کردند خواسته‌های صنفی خود را با پلاکاردهایی در دست و سر دادن شعار به گوش مسؤولان این وزارتخانه برسانند.

پاراگلایدرسواری یک مسؤول دولتی بر فراز آسمان شهرستان و کشوری که مردمانش در شدیدترین فشارهای اقتصادی هستند، کادر درمانش چندین ماه است جهادی با کرونا مقابله می‌کنند و دانشجویانش برای شرکت در کلاس‌های مجازی مجبور به ایستادن بر قله تپه‌ و کوه‌های روستا هستند، تنها نمکی بر روی زخم بوده و توجیه دیگری ندارد.