دکوچید، تولید کننده انواع مصنوعات چوبی مورد نیاز در منزل

گزارش بازرگانی،   3990712005

دکوچید تولید کننده انواع مصنوعات چوبی مانند سرویس خواب، کمد، میز آرایش، میز تحریر، میز تلویزیون، پاتختی و ... می باشد. محصولات ارائه شده توسط این شرکت با بهترین کیفیت به مخاطبان عرضه شود در این راستا تجهیز کارخانه به مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا در دستور کار قرار گرفت و مکمل آن بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه و تامین گردید، در ادامه با هدف کاهش قیمت و عرضه محصولات با قیمتی مناسب و رقابتی، تولید در تیراژ بالا به عنوان دستورالعملی کلی برنامه راه شد. هدف ما از تولید دستیابی به آرامش و اطمینان در خرید برای هموطنان عزیز می باشد تا با گسترش این فضای مطمئن و مقرون به صرفه، بنیان گذار این تفکر باشیم که ما نیز می توانیم کشوری مولد داشته و با حمایت شما شاهد اشتغال هر چه بیشتر جوانان این مرز و بوم و حضور در بازار های جهانی با نام ایران عزیز باشیم.

دکوچید این امکان را به شما می دهد تا اتاق خواب خود را با تخت خواب در سایز دلخواه، همراه میزآرایش و انواع میز پاتختی مورد نیاز خود چیدمان کرده و یا با انتخاب انواع کمد های دکوچید فضای مورد نیاز برای نگه داری لوازم و وسایل خود را در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید برای داشتن فضایی دنج برای مطالعه از میز تحریر های دکوچید انتخاب نمایید.

کدام یک از انواع لوازم چوبی را میتوان از دکوچید سفارش داد؟

دکوچید این امکان را به شما می دهد تا با انتخاب انواع تخت خواب، میز آرایش، پاتختی، کمد، میز تحریر و ... اتاق خواب خود را کامل نمایید.

تخت خواب های دکوچید با مدل های متنوع و تاج های ساده و مدرن طراحی شده و در عرض های یک نفره، یک و نیم نفره، دو نفره و عرض های 160 و 180 تولید می شوند تا مطابق با فضای اتاق خواب شما باشد.

همچنین می توانید جهت کامل نمودن سرویس خواب خود از میز آرایش های خاص تخت خواب و یا مدل های دیگر تولید شده انتخاب نمایید و با قرار دادن پاتختی های کشودار و مدرن در کنار تخت خواب خود سرویس خواب خود را کامل کرده و با دکوراسیون ساده اتاق خواب خود را زیبا نمایید.

میز آرایش های دکوچید در مدل های متنوع و با داشتن کشو های شبکه بندی شده، کمد و طبقاتی در اطراف خود می تواند به تفکیک و ساماندهی لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع وسایل شما کمک نماید. میز آرایش در رنگ های مختلف سفید، فندقی، گردویی، ونگه و ... تولید می شود که به دلیل یکدست بودن رنگ تمامی محصولات دکوچید می توانید به راحتی آن ها را کنار هم قرار دهید.

اکثر خانه ها و خانواده ها برای نگه داری لباس و لوازم مختلف خود با مشکل کمبود فضا مواجه هستند. دکوچید با تولید انواع کمد ها و در مدل های متنوع با داشتن تعداد زیادی کشو جا دار، طبقه هایی با عمق مناسب و آویز لباس فضای کافی را در اختیار شما قرار می دهد. کمد های تولید شده در شرکت ما به صورت درب ریلی و درب های لولایی در عرض های 130،90،70 و ... تولید میشود که برای تکمیل آن روی یکی از درب ها آینه قدی کار شده است. در صورتیکه که شما نیاز به فضای بیشتری دارید و علاقه مند هستید که کمد منزلتان طبق سلیقه خودتان تولید شود، دکوچید این امکان را به شما می دهد تا با مراجعه حضوری به فروشگاه های دکوچید و با مشاوره رایگان با طراحان محصولات سفارشی، کمد و محصول مورد نیاز خود را طبق سلیقه، ابعاد منزل خود، متریال مورد نظر و در رنگ دلخواه خودتان سفارش دهید تا محصول و ایده ذهنی شما به صورت سه بعدی طراحی شده و بعد از تایید نهایی شما محصول با بهترین کیفیت تولید و نصب گردد.

دکوچید با استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار انواع میز تلویزیون را تولید می نماید. میز تلویزیون های دکوچید در دو مدل میز ال سی دی پازلی و معمولی طراحی و تولید می شود. در هنگام خرید میز تلویزیون به کیفیت و مقاومت میز توجه نمایید تا بتواند علاوه بر زیبایی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. خرید میز ال سی دی می تواند ارتباط مستقیمی در دکوراسیون منزل شما داشته باشد که با قرار دادن اکسسوری و دکوری روی آن زیبایی میز شما دو چندان میشود. همچنین کشو ها و طبقاتی برای قرار دادن لوازم صوتی و تصویری روی میز lcd طراحی شده است. قیمت میز تلویزیون های دکوچید با توجه به کیفیت آن ها بسیار مناسب می باشد.

دکوچید در تولید محصولات خود از اصل مهم تولید یعنی کیفیت و رضایت پیروی میکند. به صورتیکه در تمامی تولیدات تمامی برش ها و تمیزی آن که با به روز ترین دستگاه ها انجام می شود، استفاده از یراق آلات و ورق های خوب و باکیفیت، استفاده از پایه های محکم، نصب دقیق محصولات و فیکس کردن پیچ های استفاده شده و ... مورد بررسی قرار گرفته تا محصولاتی با کیفیت تولید گردد.

شرکت دکوچید با هدف رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان خود حمل محصولات را در شهر تهران و کرج بصورت رایگان انجام می دهد. محصولات چوبی دکوچید بصورت گسترده در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام با نام Decochid  و در وب سایت این شرکت با نماد اعتماد الکترونیک به آدرسDecochid.com  و همچنین از طریق فروشگاه های دکوچید در حال فروش می باشد. بزرگترین سرمایه دکوچید رضایت مشتریان و توصیه ایشان به سایر دوستان و آشنایان خود می باشد.