روحانی: مصمم به حمایت از امنیت عراق هستیم/ آیت‌الله سیستانی نزد ایرانیان مورد احترام است

گروه سیاسی الف،   3990708092

رئیس جمهور کشورمان در دیدار با سفیر جدید عراق در تهران، گفت: آیت‌الله سیستانی همواره نزد مردم و دولت ایران مورد احترام بوده است.

روحانی: مصمم به حمایت از امنیت عراق هستیم/ آیت‌الله سیستانی نزد ایرانیان مورد احترام است

به گزارش الف، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز سه‌شنبه هنگام دریافت استوارنامه «نصیر عبدالمحسن عبدالله» سفیر جدید عراق در تهران، با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با عراق به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به حمایت از صلح، ثبات و امنیت عراق است.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه آیت الله سیستانی همواره نزد مردم و دولت ایران مورد احترام بوده است، گفت: نقش مرجعیت ایشان در ثبات و امنیت عراق بی بدیل است.

روحانی با اشاره به اینکه ایران در دوران مبارزه با داعش با تمام توان و امکانات در کنار دولت و ملت عراق بود، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان دو فرمانده بزرگ نشانگر این است که مردم ایران و عراق در کنار یکدیگر در مقابله با تروریسم ایستادگی می کنند.

«نصیر عبدالمحسن عبدالله» سفیر جدید عراق در تهران نیز با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور بر ضرورت گسترش و شکوفایی بیش از پیش روابط تهران-بغداد تاکید کرد و افزود: دولت و ملت عراق کمک ها و تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش را از یاد نمی برند.