چند قدم تا دریا؛ کدام هتل های کیش، ساحلی هستند؟

گزارش بازرگانی،   3990706086

راه رفتن روی ماسه های نرم و تماشای دریای نیلی که گاهی آرام است و گاه با موج های به وجد آمده؛ زیبایی دوچندان می یابد؛ یک لذت ویژه است. برای خیلی ها این لذت می تواند خستگی های زندگی روزمره را با خود بشورد. شاید به همین دلیل است که هتل های ساحلی یا به قول بعضی، هتل های روبه دریا در همه جای جهان طرفدار دارند. در ایران هم به لطف جزیره های زیبای کیش و قشم، این امکان برای جستجوگران آرامش وجود دارد. جااینجاس حالا سری به هتل های کیش یا بهتر بگوییم هتل های ساحلی کیش زده است.

اصلا هتل ساحلی چیست؟

حتما برای شما هم این سئوال پیش آمده که اصلا هتل ساحلی چیست و چه ویژگی هایی، عنوان هتل ساحلی را برای این نوع اقامتگاه ها به ارمغان می آورند. قرار نیست به فلسفه و تاریخچه این هتل ها بپردازیم! تنها شرح مختصری از این دسته هتل ها داده و بعد به سراغ این هتل های محبوب در جزیره مرجان ها می رویم.

هتل ساحلی(Beach Resort) یک اقامتگاه مجهز تفریحی و فول سرویس است که در کنار دریا واقع شده و به ساحل اختصاصی دسترسی دارد. در واقع برای گردشگران آنچه که در اولویت قرار دارد هم همین ساحل است. البته همانطور که گفتیم این هتل ها به طیف وسیعی از خدمات و امکانات مجهز هستند که عمده آن شامل فعالیت های سرگرمی و ورزشی می شود. به عبارت ساده تر، هتل ساحلی یعنی همه چیز با هم؛ از غذا و نوشیدنی گرفته تا تفریح، ورزش و حتی خرید! هر چند بیشتر این هتل ها دور از شهر هستند، اما ترانسفر، تاکسی سرویس و حتی گشت شهری چیزهایی هستند که از توجه به آنها غفلت نشده است.

حتما بخوانید!

دیدنی های نگین خلیج؛ این هتل های کیش کمتر از 15 دقیقه با آنها فاصله دارند

10 تا از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه بین المللی کیش

6 تا از هتل های کیش که مسافران عاشق آنها هستند

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش؛ 3 نکته مهم که باید بدانید

هتل های ساحلی یا روبه دریا کیش کدام ها هستند؟

با توضیحی که در مورد مفهوم هتل نزدیک دریا دادیم، هتل های ساحلی نگین خلیج را به شما معرفی می کنیم:

هتل ترنج؛ بته جقه ای روی آب

ترنج هتلی است که عنوان نخستین هتل دریایی کشور را با خود به دوش می کشد. با سوئیت هایی که روی آب واقع شده اند هم تعجبی ندارد. البته همه چیز در این سوئیت ها خلاصه نمی شود.

  • امکان تماشای منظره های بی نظیری چون مرجان ها، لاک پشت ها، طلوع و غروب خورشید علاوه بر ساحل آرام و دریای آبی،

  • امکانات تفریحی و ورزشی مثل دوچرخه سواری، سالن بازی ساحلی، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا

  • مجموعه کامل امکانات غذایی مانند یک رستوران ساحلی و یک رستوران روی دریا، کافی شاپ ساحلی و لمکده سنتی ساحلی

  • خدمات رفاهی مثل کانتر گردشگری، آتلیه عکاسی، خانه کودک، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و حتی اورژانس

موجب شده هتل ترنج یک هتل ساحلی واقعی در کیش باشد.

هتل داریوش؛ تخت جمشیدِ کیش

نگاهی به اتاق های هتل داریوش و خدمات دیگر آن کافیست تا بفهمیم چرا در لیست هتل های ساحلی قرار گرفته است. اتاق های روبه دریا و کاباناهایی که برخی از آنها حمام سانروف دارند، داریوش را به هتل محبوب ساحل دوستان تبدیل کرده است. علاوه بر این اتاق ها و سوئیت ها، مجموعه کاملی از خدمات هم در هتل عرضه می شود: کافی شاپی که کنار استخر قرار گرفته، سالن ماساژ و بیلیارد، استخر ویژه خانم ها و آقایان، زمین تنیس و دوچرخه سواری، پینت بال، غواصی و دریاچه ای برای قایقرانی همه آنچه هستند که یک هتل ساحلی باید داشته باشد. به این امکانات تورهای گردشگری را هم اضافه کنید.

هتل مارینا پارک؛ قلبِ کیش

هتل مارینا پارک پنج ستاره را هم با اتاق های روبه دریا خود به فهرست هتل های کنار ساحل اضافه کنید. هتل با معماری فوق العاده خود به قلب جزیره شباهت داشته و خدمات و امکانات کامل هم به این شباهت کمک کرده اند. وجود امکاناتی مانند سالن ماساژ و اسپا، زمین تنیس، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی نیز گواه این مدعاست. اما بیش از همه، این پارک ساحلی وسیع و کلوب تفریحات ساحلی هتل است که با فعالیت های مهیجی مانند تیوب سواری و غواصی مهمان ها را به وجد می آورد.

هتل شایان؛ چشم در چشم ساحل

سوئیت ها و ویلاهای ساحلی هتل شایان کیش نام آن را به عنوان یک ریزورت ساحلی برجسته کرده اند. از این واحدهای اقامتی پرطرفدار و چشم در چشم ساحل کیش که بگذریم، همه امکانات همانطور که انتظار دارید؛ کامل هستند. رستوران درست کنار استخر هتل است و این یعنی لذت دوچندان! باشگاه ورزشی و تفریحاتی مانند بیلیارد، دوچرخه سواری، وایت بال، اسنوکر، فوتبال دستی، تنیس روی میز، استخر، سونا و جکوزی هم از جمله خدماتی که به شما ارائه می شوند. هتل حتی آرایشگاه ویژه آقایان و خانم ها هم دارد و برای رفت و آمد هم تاکسی سرویس و ترانسفر در نظر گرفته است.

هتل سیمرغ؛ هتلی با ساحل اختصاصی

هتل سیمرغ سه ستاره است و پنجره واحدهای ویلایی آن رو به ساحل دریا باز می شود. اما هیچ چیز به اندازه ساحل اختصاصی عنوان هتل ساحلی را برازنده این اقامتگاه نکرده است. در این فضا مهمان ها می توانند ورزش های آبی، شنا و غواصی را امتحان کنند. اگرچه هتل از مرکز جزیره کمی دور است، اما خیلی ها آرامش آن را به مسافت ترجیح می دهند. ضمن اینکه شما می توانید برای تردد در شهر از تاکسی سرویس هتل هم استفاده کنید. رستورانی که غذاهای دریایی هم سرو می کند، طعم دریا را برای شما کامل می کند.

کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند؟

هتل های ویدا، داریوش، مارینا پارک، پارمیس و میراژ از جمله هتل هایی هستند که بهترین استخر اختصاصی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند.

ارزان ترین هتل های کیش کدامند؟

هتل های آفتاب شرق، آبادگران، پانیذ، خاتم، گلدیس، ققنوس و تماشا از جمله هتل های ارزان کیش به شمار می روند.

بهترین هتل های کیش کدامند؟

هتل های ترنج، داریوش، پارمیس، تعطیلات، سارا و مارینا پارک در زمره بهترین هتل های این جزیره جای دارند.

چگونه در کیش هتل رزرو کنیم؟

کمتر مسافری را می توان یافت که برای سفر به کیش برنامه ریزی نکرده باشد. به دلیل همین استقبال بیشمار است که تعداد هتل ها در کیش آن‌قدر زیاد است که گاهی ما را در انتخاب سردرگم می کند. چه به هوای جشنواره های متنوع این جزیره عازم آن شوید و چه برای خرید باید بدانید که چگونه هتل مورد نظر خود را در این شهر رزرو کنید. قبل از هر چیز باید ببینید چه نوع مسافری هستید. اگر خیلی اهل برنامه‌ریزی از پیش و جستجو و پرس و جو نیستید، بهتر است یک تور مسافرتی بخرید؛ اما اگر دوست دارید که از سفرتان لذت ببرید و همه‌چیز طبق میل خودتان پیش برود، و آن‌طور که دوست دارید سفر کنید، بهتر است کار رزرو هتل، خرید بلیت هواپیما و ... را خودتان انجام دهید.

شاید بپرسید چطور باید از کیفیت هتل مطمئن شویم؟ پاسخ ساده است، کافی‌ست نام هتل مورد نظرتان را در jainjas جستجو کنید، تمام اطلاعات پیش روی شماست. فقط با دقت مطالعه کنید، مقایسه کنید و هتل موردنظرتان را رزرو کنید؛ اما نکته دوم بودجه شماست. همان‌طور که گفتیم برای رزرو هتل کیش انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انتخابتان هرچه که باشد، از هتل های گران‌قیمت تا هتل های ارزان، کیش پذیرای شما خواهد بود. برای این مسئله هم انتخاب بسیار راحت خواهد بود، فقط کافی‌ست کیش را در جااینجاس جستجو کنید تا فهرستی از تمام هتل های این جزیره داشته باشید. شروع قیمت هر هتل نیز در کنار نام آن برای شما نمایش داده می‌شود تا کار مقایسه و انتخاب بر اساس بودجه‌تان راحت باشد.

برای رزرو هتل های کیش اینجا را کلیک کنید