درد دل مردم | دشواری‌های کار در پتروشیمی بوشهر/ تعطیلی سی ان جی در اتوبان نیایش/ مطالبه نصف شهریه در مدارس غیرانتفاعی

گروه اجتماعی الف،   3990705107
درد دل مردم | دشواری‌های کار در پتروشیمی بوشهر/ تعطیلی سی ان جی در اتوبان نیایش/ مطالبه نصف شهریه در مدارس غیرانتفاعی

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

7/مهر/99

 


  • برای جابه‌جایی پرونده فرزندم به مدرسه مراجعه کردم. مدیر مدرسه غیرانتفاعی نصف شهریه را مطالبه نمود. گفتند دستورالعمل جدید است. یعنی 20 روز از شروع سال تحصیلی نگذشته و کلاسی هم چندان برگزار نشده نصف شهریه را مطالبه می‌کنند!

 


  • سلام. ایام بکام.
    در فاز یک پتروشیمی بوشهر در پارس جنوبی مشغولم... ساخت یک واحد پرسود پتروشیمی دیگر در شیرینو مشرف به عسلویه...
    وضعییت:
    سمت:نقشه بردار 
    ساعت کار ماهانه: 25 روز کار مداوم 5روز مرخصی
    حقوق ماهیانه:   5/500/000 تومان.
    خوابگاه مشترک با کارگران بدون هیچگونه امکانات حتی تلویزیون 
    فاصله تا شهر بدون سرویس ایاب ذهاب 30 کیلومتر...
    متاهل دارای یک فرزند
    اجاره نشین در محله فقیرنشین در فردیس کرج...
    عجب دولتی شد دولت آبی و قرمز(بنفش)

 


  • مجلس ودولت اگر قصد دادن کالا برگ یا یارانه کالایی به مردم رو دارن باید خانواده های پرجمعیت با درامدکم رو در گروه کمیته امداد وبهزیستی قراربدن. بااین تورم وبیکاری وکرونا خانواده های پرجمعیت بسیار تحت فشار هستن

 


  • پمپ گاز سی‌ان‌جی واقع در غرب تهران اتوبان نیایش- پمپ گاز ایران‌پارس بیش از سه ماه است که بسته شده و متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم، روزانه صدها خودرو اطراف این پمپ سرگردانند و متوجه می‌شوند که مسدود است و باید مسیر دیگری را طی کنند.

 

 

5/مهر/99

 


  • متاسفانه از زمانی که قبض کاغذی تلفن ثابت حذف شده مردم خیلی به زحمت افتاده اند و مشکل پبدا کرده اند. چون قبض پیامکی را هم که نمیدهند و مردم هم نمیدانند چه زمانی و چقدر و چگونه قبض خودشان را پرداخت کنند و با نهایت تاسف و تالم آدم بعد از کار که میاد خونه می بینه تلفن را قطع یا یکسره کرده اند و به 2020 از طریق موبایل که تماس میگیریم میگویند قبض را پرداخت نکرده اید و باید به واحد مخابراتی منطقه مراجعه کنید(توی این وضع شدید کرونایی!!) تا قطعی بر طرف شود که باید فردایش 3 ساعت مرخصی از کار بگیریم و برویم به واحد مخابراتی و آنها نیز به جای دیگری آدم را شوت میکنند و ..... و آنروزت دیگر خراب شده . برای خود بنده این دومین بار است که اتفاق افتاده. لطفا به مسئولین مخابراتی مربوطه بفرمایید نکنید این کارها را ، مردم را سر کار نگذارید خدا را خوش نمیآید و حق الناس است بی زحمت قبض را حداقل پیامک کنید به موبایل مثل بقیه، مثل قبض برق و تلفن همراه و .... اگر هم هزینه به نظرشان سنگین می آید، پول پیامکشان را هم روی قبض بیاورند.
     

 


  • شرکت سمات در خرداد ماه با وعده فروش و  واریز 4 روزه سهام عدالت، دومیلیون نفر را به فروش سهام عدالت ترغیب کرد. حال از پذیرش این مسئولیت سرباز زده و می‌گوید بروید پولتان را از کارگزاری بگیرید. کارگزار هم بانک سپه است که تمام راه‌های پاسخ‌گویی را بسته است و هر دو سه هفته یک بار پول بسیار ناچیزی همچون یارانه واریز می‌کند. سازمان بازرسی و دیگر متولیان امر به این تخلفات رسیدگی کنند.
     

 


  • با سلام
    خواندم، عزیزی سوال کرده، چرا به لحاظ تسلیح، تحویل و تقدیم مقادیر بسیار زیاد سلاح شیمیایی از سوی دولتهای غربی مدعی حقوق بشر، به ویژه، آلمان، هلند و انگلیس، تاکنون شکایتی علیه آنان در مجامع و مراجع بین المللی نشده است؟ موضوعی که قلوب نه تنها مومنین، بلکه هر انسانی دارای درک و شعور را به درد آورده است. فجایعی مانند: بمباران شیمیایی شهرهای سردشت و حلبچه؟!! جنایت هایی که هم اکنون در خانه ها و آسایشگاههای عزیزان جانباز ما پس از چهل سال قابل رویت است.
    از آنجا که مسئولین هیچگاه پاسخگو نبوده و نیستند، من به عنوان یک ایرانی می خواستم پاسخ شما را بدهم.
    ضعف دستگاه دیپلماسی کشور؟!!!
    عربستان، یکی از اتباع خودش (جمال خاشقچی) را در ساختمان کنسولگری این کشور در ترکیه، به قتل رسانید؟! دولت ترکیه بیش از دو سال است که در حال باجگیری از عربستان به خاطر این خطای حیوانی اوست. بعد ما ......................
     

 


  • سردبیر محترم سایت الف
    سلام
    امیدوارم خداوند به شماوهمکارنتان توفیق روافزون بیشتر درامرخدمت به مردم وکشور عنایت بفرماید
    سردبیر محترم باید بعرض برسانم وخودتان هم درجریان هستید یکی ازعمده مشکلات مردم مخصوصا دارندگان خودرو تهیه لوازم یدکی ولاستیک با قیمت سرسام اور هست اینجانب از خرداد امسال هرروز به سایت شرکتهای لاستیک سازی خودرو از ایران تایر بگیرتا بارز وکویر ویزد تایر وحتی به جرات میگم به همه نمایندگان این شرکتها از خیابان امیرکبیر بگیر تا حضوری مراجعه کردم نه تنها نمیشود درسایت برای تایر خودرو ثبت نام کرد بلکه نمایندگان انان هم اعلام میکنند به قیمت شرکتی نداریم ازاد هست سردبیر محترم چرا سایت فروش مستقیم این شرکتها نمیشود ثبت نام کرد ویا چرا به نمایندگان خود تایر به قیمت شرکت تحویل نمیدهند؟ ویااگر نمایندگان انان موظف هستند به قیمت شرکت بفروشند پس چرا عرضه نمیکنند؟ بهرحال من ازخرداد هرروز وروزی چند بار به این سایت این شرکتها مراجعه میکنم وتا الان موفق نشدم هربار یا میگه تاریخ رزو نمیشه وبا میگن یکم 5 -15 20 و.... مراجعه شود بهرحال من وامثال من واقعا نمیتوانیم با قیمت سرسام اور دربازار ازاد تایر تهیه کینم ومن که یک مسافرکش وبیمار هستم ازکجا 2/400تایر ازاد تهیه کنم؟ خواهش میکنم مشکل مرا بگوش یکی ازاین شرکتها برسونید بلکه تونستم4حلقه تایر برای خودروی ام تهیه  وباان امرارمعاش کنم سپاس از سایت الف
     


  • با سلام؛
    اواخر هفته گذشته قائم مقام، معاون کل و سخنگوی اسبق وزارت بهداشت در گزارشی که در شبکه خبر صدا و سیما ارائه می فرمودند، اعلام داشتند که چند ماه است کارکنان بیمارستانهای وابسته، کارانه و اضافه کاری خود را دریافت ننموده اند که هیچ، بیش از سه ماه است، تعداد قابل توجه ای از کارکنان، که حقوق ماهیانه ای بالغ بر یک میلیون هشتصد هزار تومان دریافت می نمایند، حقوق نگرفته اند، که با همدردی مجری محترم هم مواجه شد.
    ضمن گله از قائم مقام، معاون کل و سخنگوی اسبق محترم، که چرا حالا بعد از گذشت این زمان طولانی این موضوع را رسانه ای می فرمایند. ای کاش برای کاهش آلام و مصائب سربازان خط مقدم امروز که همه مدیون آنمان هستیم، زودتر این موضوع را اعلام می فرمودند. فلذا پیشنهاد و درخواست میکنم برای اینکه دولت بتواند به وظایف جاری و روزمره خود عمل نماید، معتمدین، پهلوانان، پیش کسوتان و چهره های سرشناس هر چه سریعتر مراسم گلریزان را به جا بیاورند. 
    البته از حق نگذریم، ایشان در این جلسه، بسیار اظهار تاسف و ناراحتی می فرمودند. میخواستم سوال کنم حضرتعالی و سایر همکاران شما در ستاد وزارتخانه چند ماه است که حقوق نگرفته اید؟؟؟؟
    پیشنهاد دیگر اینکه: اگر یک ماه حقوق چند شغله ها و نجومی بگیران دیروز و قانونی بگیر شدگان امروز را پرداخت نفرمایید، نه تنها حقوق یک سال این عزیزان را به راحتی پرداخت می کنید بلکه هرچه تجهیزات و لوازم مورد نیاز که تا کنون خریداری نشده به سادگی قابل تامین خواهد بود که هیچ، برای ماههای سال آتی نیز پس انداز خواهید داشت و ما دیگر روی ماه حضرتعالی و سایر مدیران محترم مثل شما را محزون و شرمنده نخواهیم دید.