ویژگی های بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا

گزارش بازرگانی،   3990702058

این روزها مهاجرت کردن با وجود قوانین دست و پاگیر استرالیا کار راحتی نیست. به همین دلیل اگر بخواهید این پروسه را در مدت زمان کوتاه تر و بدون دغدغه طی کنید، به مشاوره های یک وکیل مهاجرت نیاز دارید. از سوی دیگر مراجعه به بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا می تواند در صرفه جویی زمان و هزینه های شما موثر واقع شود. این موسسات به دلیل داشتن اطلاعات کافی با پیچ و خم دریافت ویزا می توانند شما را از مسیرهای کوتاه تری به پیش ببرند.

به هر حال برای یک متقاضی مهاجرت که با قوانین استرالیا و نوع ویزا آشنایی کامل ندارد، مهاجرت کردن کار راحتی نیست. اما در موسسه مهاجرت به دلیل تخصص و تجربه کافی همه چیز ایده آل و همانطور که انتظار دارید، پیش می رود. البته در این مورد باید به سراغ بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا بروید. چرا که هر موسسه ای قادر به انجام این کار نیست.

در این صورت باید با ویژگی های این موسسات آشنایی داشته باشید. از نظر ما چنین موسساتی برای مهاجرت باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

تسلط کامل به تمامی قوانین مهاجرت استرالیا

اولین ویژگی یک موسسه مهاجرت به استرالیا، آشنایی کافی به قوانین مهاجرت است. دولت استرالیا برای پذیرش مهاجران خارجی انواع و اقسام ویزا را در نظر گرفته است. از سوی دیگر این کشور هر چند وقت یکبار قوانین پذیرش مهاجران و اعطای ویزا را تغییر می دهد. همین موضوع متقاضیان مهاجرت را سردرگم می کند.

اما وقتی یک موسسه مهاجرتی به همه چیز مسلط باشد، جای نگرانی نیست. زیرا در این موسسات بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا فعالیت می کند که به طور کامل بر همه چیز تسلط دارد. موسسه مهاجرت پاسارگاد مایگریشن یکی از این موسسات است که می‌تواند تمامی ابهامات و نیازهای شما را در مورد مهاجرت برطرف کند. در این موسسه حضور آقای نیما کاظمی به عنوان وکیل مهاجرت و عضو رسمی سازمان مارا باعث می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون مشکل روند مهاجرت را طی کنید.

سرعت پاسخگویی به متقاضیان مهاجرت

وقتی قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، قاعدتا با مشکلات زیادی روبرو هستید. شما هنوز نمی دانید از چه طریقی می توانید به استرالیا مهاجرت کنید. این کشور راه های زیادی را برای پذیرش مهاجر در نظر گرفته است. برای مثال صدور ویزای تحصیلی برای دانشجویان، صدور ویزای کار برای متقاضیان اشتغال در استرالیا، ارائه ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی هر یک قوانین و پروسه مجزایی دارند.

برای مثال برخی از دانشجویان قصد ادامه تحصیل در استرالیا را دارند، اما نمی دانند که چطور باید این پروسه را پشت سر بگذارند. طی کردن مراحل اداری، پذیرش در دانشگاه های استرالیا، ارسال درخواست مهاجرت برای دولت این کشور و .... به اطلاعات کافی نیاز دارد. موسسه مهاجرت پاسارگاد مایگریشن می تواند در مدت زمان کوتاه به تمامی این سوالات پاسخ دهد.

پیشنهاد بهترین ویزا متناسب با شرایط متقاضی

متقاضیان مهاجرت به استرالیا شرایط مختلفی دارند که با توجه به شرایطشان می توانند ویزای متناسب را دریافت کنند. برای مثال فردی با سن 50 سال قادر به دریافت ویزای کار استرالیا نیست. اما همین فرد می تواند ویزای کارآفرینی و یا ویزای سرمایه گذاری استرالیا را با شرایط ساده تری دریافت کند.

همچنین دریافت برخی از انواع ویزا دشوارتر است. برای مثال در ویزای تحصیلی، تسلط کافی متقاضی به زبان انگلیسی و داشتن مدارکی مثل تافل یا آیلتس ضرورت دارد. اما در ویزای سرمایه گذاری تسلط به زبان انگلیسی در حد متوسط (مکالمه) نیز از متقاضی پذیرفته می شود.

تمامی این نکات ریز می توانند در روند دریافت ویزا برایتان دردسرساز شوند. در حالی که اگر با یک موسسه مهاجرت به استرالیا مشورت کرده باشید، به راحتی می توانید همه چیز را پشت سر بگذارید.

شرایط کار، تحصیل و زندگی در استرالیا

بسیاری از متقاضیان در مورد شرایط زندگی در استرالیا اطلاعات کمی دارند. سطح اطلاعات برخی از آنها به تصاویری محدود می شود که در شبکه های اجتماعی یا اینترنت منتشر شده است. در حالی که برای مهاجرت به یک کشور غریبه باید با واقعیات روبرو شوند. استرالیا از نظر رفاه شهروندان و میزان درآمد یکی از بهترین کشورهای جهان محسوب می شود. با این حال شرایط زندگی در همه ایالت ها و شهرهای آن یکسان نیست.

شهرهایی مثل کانبرا، سیدنی و ملبورن پرجمعیت تر و شلوغ تر هستند و سطح درآمد در این شهرها بالاست. اما زندگی در این شهرها برای مهاجرانی که به تازگی وارد شده اند، کار راحتی نیست. دولت استرالیا برای برخی از شهرهای کم جمعیت قوانین راحت تری را درنظر گرفته است. در عین حال اگر ویزای کار شما برای اقامت در یکی از این شهرها باشد، امتیازات بیشتری را دریافت می کنید. با این حال ممکن است اطلاعاتی در این مورد نداشته باشید.

در موسسه مهاجرت پاسارگاد مایگریشن تمامی این موضوعات برای شما توضیح داده می شود. در این صورت می توانید با چشم باز و اطلاعات کافی برای مهاجرت تصمیم گیری کنید.

مشاوره در زمینه میزان سرمایه برای مهاجرت

برای دریافت اقامت استرالیا با توجه به نوع ویزایی که دریافت می کنید، باید تمکن مالی داشته باشید. برای مثال در ویزای دانشجویی همین که بتوانید ثابت کنید قادر به پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در یک سال اول تحصیل در استرالیا هستید، کافی است. اما برای دریافت ویزای سرمایه گذاری باید سرمایه کافی جهت راه اندازی یک کسب و کار، خرید خانه و ... را در استرالیا داشته باشید.

در موسسه مهاجرت پاسارگاد با توجه به تسلط وکیل به همه این مسائل، مشاوره برای مهاجرت به استرالیا و راهنمایی های لازم در خصوص میزان سرمایه به شما داده می شود.

 

دریافت مشاوره تلفنی مهاجرت به استرالیا

همانطور که گفتیم برای مهاجرت به استرالیا داشتن اطلاعات کافی در مورد شرایط مهاجرت، دریافت نوع ویزا و اقامت در این کشور ضرورت دارد. اما ممکن است فرصت کافی برای مراجعه به موسسه مهاجرت به استرالیا را نداشته باشید. در چنین شرایطی می توانید تنها با یک تلفن با وکیل موسسه ارتباط برقرار کنید.

در موسسه مهاجرت پاسارگاد مایگریشن به این بخش از خدمات توجه ویژه ای شده است. شما می توانید با تماس تلفنی از مشاوره های این موسسه برای دریافت ویزا و اقامت استرالیا اطلاعات لازم را کسب کنید.