آموزش فتوشاپ و ایلوستریتور ۲۰۲۰ را در گرافیستار یاد بگیرید

گزارش بازرگانی،   3990702050

کاربرد های نرم افزار ایلوستریتور

نرم افزار ایلوستریتور دارای کاربرد های بسیاری می باشد اما عمده فعالیتی که با این برنامه توسط طراحان به کار می رود به شرح ذیل می باشد .

طراحی های سه بعدی از مهمترین کاربردهای نرم افزار ایلوستریتور می باشد که توسط سازندگان و صنعتگران بیشترین استفاده را دارد. گاهی این چنین حجم دهی به طرح و سه بعدی کردن آن قبل از ساخت می تواند از موانع و مشکلات جلوگیری نماید.

بازی های ویدیویی که سالانه در حال گسترش می باشد یکی از نتایج استفاده از نرم افزار ایلوستریتور است که توسط سازندگان بازی های آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرد . از طراحی فضای بازی تا شخصیت های بازی ویدیویی را می توان با آموزش کامل ایلوستریتور طراحی کرده و استفاده نمود .

شما اگر فروشنده یا صاحب یک فروشگاه باشید برای ارسال محصولات پیکی خود می توانید پاکت ها یا جعبه های ارسالی را در انواع، ابعاد و اشکال مختلف طراحی کرده و برای مشتری ارسال نمایید. درست است طراحی و تولید گرافیکی این بسته های ارسالی نیز با آموزش ایلوستریتور می توان فرا گرفت و کار کرد.

سازندگان قدیمی ایموجی و طراحان خلاق ایموجی های امروز تمام وقت خود را برای تولید این نوع از فایل های گرافیکی را صرف کار کردن با فیلم آموزشی ایلوستریتور می کنند.

لوگو ها از مهم ترین خروجی های آموزش ایلوستریتور 2020 هستند که توسط طراحان و متخصصان این برنامه برای شرکت ها و برند های معتبر جهانی ساخته می شود.

تصاویر متحرک یا وِله ها و به نوعی موشن گرافی ها توسط آموزش رایگان illustrator ساخته می شود تا باعث رونق روزافزون برند های تبلیغاتی و آگهی بازرگانی باشند.

اینفوگرافی ها و طراحی صفحات کاتالوگ، بروشورها و جلد کتاب از کاربردهای تصاویر ثابت آموزش صفر تا صد ایلوستریتور می باشد که توسط طراحان این نرم افزار روزانه ساخته شده و در فضاهای مورد نیاز نشر داده می شوند .

نکته طلایی برای بهتر شدن طراحی شما  

به یاد داشته باشید شما برای اینکه یک طراح منحصر بفرد بشوید باید بدون ترس از محیط نرم افزار دست به قلم شده و از ابزار Pen استفاده لازم را ببرید.

در نظر داشته باشید شما برای شروع به استفاده از این ابزار، کار بسیار سختی را می خواهید انجام دهید اما با گذر زمان و تمرین بسیار می توانید به راحتی با این ابزار طراحی های خلاقانه و اشکال مختلف را ترسیم نمایید. بنابراین به یاد داشته باشید مهم ترین نکته طلایی برای شروع آموزش ایلوستریتور و کار با این نرم افزار کنار گذاشتن ترس از پنل ها و محیط نرم افزار است .

چرا ایلوستریتور یاد بگیریم؟

اگر یادتون باشه گفتیم که کسی که ایلوستریتور رو به شکل جامع بلده از سایر رشته‌ها گرافیک سر در میاره. شما رشته ورزشی دو در نظر بگیری. مادر ورزش‌ها محسوب میشه، کسی که دو و سرعت خوبی داشته باشه خیلی راحت فوتبال بازی می‌کنه و سایر رشته ها را هم می‌تونه انجام بده. اما اگر نتونی بدویی همه اینا هیچ ارزشی نداره
دوست عزیزی که داری این مقاله رو میخونی بزار یک اخطار بهت بدم. اگر ایلوستریتور بلد نیستی سمت پول در آوردن از کامیپوتر و اینترنت نرووو چون قطعا دست خالی بر می‌گردی
اما اگر این دوره رو خریدی و نابغه ایلوستریتور شدی … بهت تبریک می‌گم چون حالا این جرعت رو من نویسنده بهت میدم که هر جا توی هر سایتی آگهی دیدی که گرافیست می‌خوان دقت کنید دارم میگم گرافیست تو می‌تونی با شجاعت بری جلو و شغل مال خودت کنی. کسی که توی ایلوستریتور حرفه‌ای باشه، همه چی بلده، تمام !!!

بهترین پکیج آموزش فتوشاپ 2020

آموزش کامل فتوشاپ یکی از نرم افزارهای ویرایشگر تصاویر raster است که به طور گسترده ای توسط افراد حرفه ای برای ایجاد ظاهر واقعی در کارهایشان مورد استفاده قرار می گیرد. در آموزش رایگان فتوشاپ شما می توانید درباره قابلیت های موجود این نرم افزار اطلاعات خوبی به دست آورید. در این پکیج آموزش فتوشاپ با مواردی آشنا خواهید شد که کمک تان می کند دانش تان درباره این نرم افزار را بهبود ببخشید. در این مقاله سعی می کنیم درباره اینکه چرا باید از آموزش پروژه محور فتوشاپ استفاده کنیم حرف بزنیم و نگاهی به ابزارهای این نرم افزار که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است بیندازیم.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ

آموزش جامع فتوشاپ امروزه یکی از دغدغه های اصلی و مهم هر شخصی که در زمینه ی تدوین، عکاسی یا گرافیک سروکار دارد تبدیل شده چونکه با آموزش فتوشاپ 2020 که محبوب ترین و معروف ترین محصول شرکت Adobe است می توانید آثار گرافیکی فوق العاده یی خلق کنید.

آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته یک نرم افزار حرفه ای جهت خلق آثار گرافیکی و تدوین و ویرایش عکس برای استفاده در رایانه های ویندوز و مک است که دارای ابزارهای متنوع، امکانات فوق العاده و قابلیت های بی شماری است. راحتی کار با این نرم افزار و محیط منعطف آن باعث محبوبیت روزافزون فتوشاپ در بین کاربرانش شده است.

این پکیج آموزشی فتوشاپ حرفه ای اجازه می دهد تا کاربران تصویر خود را به راحتی دستکاری، برش و تغییر اندازه دهند و یک اثر جدید خلق نمایند. اگر چه آموزش فتوشاپ گرافیستار  برای ویرایش عکس ها و چاپ طراحی شده، اما به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود.

https://graphi-star.com/landing/tutorial-photoshop-persian/

کلیت مباحث دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ

دوره به صورت مقدماتی تا حرفه ای ، شامل تمام موضوعات جداسازی با ده ها تکنیک منحصر به فرد ، فضاسازی، مونتاژ، روتوش تخصصی و پیشرفته پوست و طراحی لوگو، طراحی پوستر، بنر، کارت ویزیت، طراحی آلبوم، طراحی اکشن، کار روی متن به صورت حرفه ای و هرچیزی که از ذهنتان میگذرد! خواهد بود

در قسمت جداسازی سوژه از پس زمینه ، به قدری تکنیک و ترفند یاد خواهید گرفت که حرفی برای استاد شدن باقی نماند ، تضمین میکنیم که با این ترفند ها و تمرین های خودتان به یک استاد تبدیل می شوید.

در مرحله پیشرفته دوره مهارت های طراحی و تایپوگرافی، کشف پتانسیل فضای ۳D، تغییرات در لایه ها و Smart Object ها را خواهیم داشت. شما در این دوره با اصول فتو مونتاژ به صورت کامل آشنا خواهید شد ، اکثر کسانی که فتو مونتاژ انجام می دهند، غافل از مراحل ایراد یابی نتیجه کار خود هستند علاوه بر این در جلسات مربوط به فتو مونتاژ شما حس ایراد یابی را از استاد به دست خواهید آورد تا با دقت و ظرافت تمام به ایرادات خود بها دهید و آن ها را رفع کنید.

آموزش فتوشاپ و ایلوستریتور از سطح مقدماتی تا پیشرفته و پروژه‌ای از مهم‌ترین آموزش های وبسایت گرافیستار در این زمینه است . این وبسایت در زمینه ی برای پکیج آموزش فتوشاپ و آموزش ایلوستریتور فعالیت دارد. کلیه آموزش‌های گرافیستار به زبان فارسی هستند و از ابتدایی‌ترین نکات تا پیشرفته ترین ها را در بر گرفته است. به همین خاطر اگر در هر سطحی از توانایی در این دو نرم‌افزار هستید می‌توانید از این آموزش‌ها استفاده کنید. جدیدترین ترفند‌ها ، خلاقیت و استفاده از آسان‌ترین روش‌ها از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این آموزش است. آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ و ایلوستریتور به صورت فیلم با کیفیت بالا است که به دلیل دیکد مخصوص به خود حجم بسیار کمتری در مقایسه با سایر فایل‌های ویدئویی دارد. فیلم‌های آموزشی گرافیستار در بازه‌های زمانی کوتاه بروز شده و همواره جدیدترین نکات کشف شده در دو نرم‌افزار برای شما آماده می‌شوند.

راه های ارتباطی با ما

www.Graphi-star.com

info@graphi-star.com

قزوین - آبگرم - خیابان شهرداری - ساختمان گرافیستار