تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی

گزارش بازرگانی،   3990701046

سالها پیش در کشورهای شرق آسیا قارچی کشف شد که تنها مورد استفاده شاهان آن زمان قرار میگرفت. این قارچ، گانودرما لوسیدوم نام دارد و به دلیل خواص فوق العاده زیادی که دارد، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تاثیر قارچ گانودرما در بیماری های بسیار زیادی مشاهده شده است. از جمله بیماری پیسی. 

همین امر منجر شده است تا شرکت های بزرگ آرایشی و بهداشتی در جهان، برای مراقبت از پوست به سراغ قارچ گانودرما روند. قارچی که مردم کشورهای شرق آسیا از آن به عنوان اکسیر جوانی یاد می کنند. البته در این کشورها مردم به دلیل داشتن اطلاعات بالا در خصوص خواص گانودرما بر بیماری های مختلفی، از این قارچ وحشی به صورت سنتی استفاده می کنند.

البته لازم به ذکر است که محل رویش قارچ گانودرما محدود است. یعنی تنها در محدوده خاصی از کشورهای جهان این گیاه به صورت وحشی تولید می شود. در بیشتر کشورهای دنیا به دلیل آگاهی از تاثیر قارچ گانودرما بر بیماری های مختلف، این گیاه پرورش داده می شود.

گانودرما لوسیدوم با بیش از 2000 سال سابقه درخشان درمانی، امروزه به عنوان گیاهی خاص و کمیاب شناخته شده است. البته این نوع قارچ به دلیل داشتن طعم نامطلوب، اصولا به صورت خام مورد استفاده قرار نمی گیرد. اما از آن در نوشیدنی هایی همچون چای و دمنوش و قهوه می توان استفاده کرد. 

مردمی که در طول سالهای مختلف اقدام به استفاده از این گیاه نمودند، دریافتند که برای داشتن پوستی سالم تر می توانند به تاثیر قارچ گانودرما ایمان آورند. این گیاه اصولا بر روی تنه درختان پوسیده و در حال مرگ رشد میکند و دارای رنگ قرمز مایل به قهوه ای است. پس به راحتی می توان آن را از دیگر قارچ ها تشخیص داد.

بیماری پیسی چیست و چه دلایلی منجر به بروز آن می گردد؟

یکی از بیماری هایی که منجر به تغییر رنگ پوست در افراد می گردد، پیسی یا ویتیلیگو می باشد. در این بیماری رنگدانه های پوست به راحتی از بین رفته و دیگر پوست قادر به تولید ملانین نخواهد بود. در اصل می توانیم بگوییم که بیماری پیسی نوعی اختلال در تولید سلول های ملانین در پوست است.

که همین امر باعث بروز لکه های سفید بر روی پوست می گردد. اصولا دلایل خاصی منجر به بروز ویتیلیگو در انسان می شود. از جمله آفتاب سوختگی، فشار روحی، استرس زیاد، تخریب ملانوسیت ها به صورت خود به خودی و ... . اما مسئله ای که حائز اهمیت است، تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی می باشد. 

دانشمندان پس از انجام تحقیقات بسیار زیاد بر روی بیماری ویتیلیگو (پیسی) و تاثیر و خواص قارچ گانودرما بر آن، به این نتیجه رسیدند که استفاده از این گیاه به خوبی قادر است این بیماری را درمان نماید. پیسی زمانی در بدن شخص ایجاد می شود، که سلول های تولید کننده رنگدانه منجر به اختلال شوند. 

این بیماری به هیچ عنوان واگیردار نیست و تنها خود فرد را درگیر می کند. از سوی دیگر لازم است بیان نماییم که بیماری پیسی هیچ مشکلی را برای سلامتی افراد به دنبال نخواهد داشت. زیرا تنها تغییر در رنگدانه ها را شامل می شود، که رنگ پوست را تغییر می دهد. 

قارچ گانودرما شاید جزو معدود گیاهان وحشی باشد که بر روی پوست تاثیر مناسبی دارد. که این امر پس از بررسی های بسیار زیاد توسط دانشمندان تایید گردید. از این رو امروزه افراد بسیاری با استفاده از خواص قارچ گانودرما، موفق شده اند تا بسیاری از مشکلات پوستی خود را برطرف نمایند. 

نحوه استفاده و تاثیر قارچ گانودرما بر روی بیماری پیسی

برای استفاده از قارچ گانودرما ابتدا باید این قارچ را به صورت پودر در آوریم. البته لایه رویی این قارچ به شدت سخت است و بدون شک برای پودر شدن شما را با مشکلات زیادی مواجه خواهد نمود. پس از آن 2 قاشق چایخوری از پودر گانودرما در درون یک ظرف شیشه ای بریزید. 

سپس کمی آب جوش به آن اضافه نموده و اجازه دهید تا پودر گانودرما به خوبی خیس بخورد و حالت خمیری به دست آید. برای این که تاثیر قارچ گانودرما بر روی بیماری پیسی را شاهد باشید، نیازی به مصرف این قارچ نخواهید داشت. کافیست آن را بر روی محل مورد نظر بمالید.

پس محل پیسی بر روی پوست را به خوبی بشویید و خشک کنید. حال خمیر گانودرمایی که از پیش اماده نموده اید را بر روی آن محل بمالید. اجازه دهید حداقل به مدت 5 ساعت این خمیر بر روی پوست باقی مانده تا تاثیر خود را  نشان دهد. 

البته افراد مختلف با شدت بیماری متفاوتی وجود دارند که نیاز به درمان های متفاوتی نیز خواهد داشت. پس برای این که تاثیر قارچ گانودرما را بهتر بر روی پوست مشاهده نماییم، لازم است در مدت درمان اب و نوشیدنی را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. 

در طول مدت درمان لازم است از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار به طور جدی خودداری نمایید. علاوه بر آن می توانید روزانه نوشیدنی گانودرما را نیز مصرف کنید، تا تاثیر این گیاه بر درمان پیسی بیشتر شود. 

چه مدت زمان نیاز است تا قارچ گانودرما بر روی بیماری پیسی تاثیر بگذارد؟

اصولا برای درمان های گیاهی چندین ماه صرف زمان لازم است. زیرا برای این که تاثیر قارچ گانودرما را بهتر شاهد باشید، باید اجازه دهید سلول های تخریب شده پوست که منجر به بروز پیسی شده اند، با سلول های جدید جایگزین شوند و پوستی یک رنگ و یک دست به بار آورد. 

از جمله مهمترین عواملی که بر درمان پیسی از طریق قارچ گانودرما تاثیر گذار است، سن و شدت تخریب رنگدانه های پوست است. یعنی گاهی ممکن است در برخی از افراد به دلیل شدت تخریب رنگدانه های پوست، درمان با قارچ گانودرما طولانی مدت شود. 

یا این که به دلیل کم بودن شدت تخریب، در کوتاه ترین زمان شاهد تاثیر قارچ گانودرما بر روی بیماری پیسی باشیم. اما در نهایت استفاده از این گیاه وحشی و خاص، می تواند در درمان بیماری های بسیار زیادی تاثیر گذار باشد. حتی می توانیم بگوییم درمان پیسی و تاثیر این قارچ بر درمان این بیماری، بخشی از فواید این قارچ را تشکیل می دهد. 

زیرا این قارچ کهن، دارای خواص فوق العاده زیادی در درمان بیماری های اعصاب و روان، پارکینسون و ... نیز می باشد. 

قارچ سرا عرضه کننده قارچ گانودرما به صورت پودر و سالم می باشد که دارای قیمت های مناسبی نیز هستند برای خرید قارچ گانودرما می توانید به وبسایت قارچ سرا مراجعه و این قارچ را در بسته های 100، 200، 500 گرمی و بسته های 1 کیلویی تهیه کنید. گانودرما با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود که این تفاوت قیمت ها به دلیل کیفیت این قارچ است. توصیه ما به شما این است که قارچ را به صورت آسیاب شده تهیه کنید چرا که جنس قارچ گانودرما سخت بوده و براحتی با آسیاب های خانگی آس