محدودیت ۴ روزه در محور هراز/ ترافیک نیمه سنگین در محورهای شرق تهران

گروه اجتماعی الف،   3990627091

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بنابر تمهیدات اندیشیده شده و برای سهولت تردد هم‌وطنان در محور هراز، این محور از روز جمعه به مدت چهار روز یک طرفه خواهد شد.

سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز، پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده محور هراز از روز جمعه بیست و هشتم شهریور ماه به مدت چهار روز از شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد.

محبی افزود: این محدودیت به دلیل سهولت در عبور خودروها از شمال به جنوب محور هراز اعمال می‌شود و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ از رودهن به سمت آب اسک و از ساعت ۱۹ با اعلام عوامل پلیس راه از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه درخواهد آمد و این محدودیت تا ساعت دو بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و عوامل پلیس راه در سطح محور به صورت آماده باش صددرصدی حاضر بوده و با خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و خودروها به مرور و سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

محبی تأکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت مدیریت زمان سفر و همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.