ترافیک روان در محورهای هراز و فیروزکوه/ هراز در صورت بار ترافیکی یک‌‌طرفه می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3990608055

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک روان در محورهای شرق استان هستیم و در صورت وجود بار ترافیکی سنگین و محور هراز از ساعت ۱۴ یک طرفه خواهد شد.  

سیاوش محبی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان، عادی و بدون مشکل در جریان است، اما طی ساعات آینده در صورتی که بار ترافیکی شمال به جنوب د این محور افزایش داشته باشد به صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

وی گفت: در صورت وجود بار ترافیکی از شمال به جنوب محور هراز تردد وسایل نقلیه از این محور در ساعت ۱۳ از رودهن به سمت آب اسک و از ساعت ۱۴ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه روان عادی و بدون گره ترافیکی در جریان است و هم‌وطنان بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و تردد خودروها در صورت افزایش ترافیک نیز بدون مشکل در جریان خواهد بود.

وی تأکید کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و عدم ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.