محصولات ساختمانی شهر مفتول

گزارش بازرگانی،   3990601032

اگر به دنبال سایتی معتبر در زمینه فروش محصولات مفتولی هستید، شهر مفتول می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شهر مفتول مجموعه ای قوی در زمینه محصولات مفتولی می باشد که به جهت رفاه مشتریان خود در امر خرید اقدام به فروش اینترنتی محصول خود کرده است. علاه بر این موضوع، امکانی را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند قبل از خرید با کارشناسان و مشاوران فروش شهر مفتول از طریق شماره ی 54483_021 در ارتباط باشند تا خریدی آسان و مطابق با نیاز خود داشته باشند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات تولیدی شهر مفتول ، آن را به برندی شناخته شده برای مشتریان تبدیل کرده است که از جمله محصولات پر فروش این مجموعه می توان به انواع توری مانند توری مش ، توری حصاری  ، پایه فنس و انواع محصولات مفتولی و فلزی مانند رابیتس و اسپیسر و... اشاره کرد.

اسپیسر به معنای فاصله انداز است و به منظور ایجاد فضای لازم برای بتن ریزی بین میلگرد و قالب است که موجب بالا بردن دقت و سرعت پروژه، کاهش هزینه های ساخت و همچنین افزایش مقاومت سازه به دلیل جلوگیری از خوردگی میلگردها می شود. این قطعات یک پوشش یکنواخت را بر روی میلگرد ایجاد کرده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کنند.

بسیار از افراد در ایران فکر می‌کنند که اسپیسر هزینه‌ی اضافه برای پروژه محسوب می‌شوند، در صورتی که اصلا این گونه نیست. نه تنها تهیه این قطعه هزینه‌ی اضافه نیست، بلکه بالاتر بردن دقت و سرعت انجام کار از زمان پروژه کاسته و باعث اقتصادی تر شدن فرآیند ساخت می‌شوند.

این محصول که در عموم با نام‌های مختلفی مانند: لقمه بتن، کاور بتن، فاصله نگهدار و کاور میلگرد نیز معروف می‌باشد، که از هر سایز و ابعاد آن در موارد ویژه و خاصی استفاده می‌کنند و از ابزارآلات پرکاربرد و مهم در صنایع ساختمانی محسوب میگردد. به عنوان مثال کاربرد‌های فراوانی مانند رعایت پوشش میلگرد‌ها در سازه هایی مثل دال‌ها و دیوار‌ها و... دارد. همچنین برای کاور کردن آرماتورها که با سیم آرماتوربندی به هم متصل شدند یا توری مش در فونداسیون از اسپیسر استفاده می شود.

توری مش درواقع یکی از انواع توری های موجود در شهر مفتول است که در حالت رول یا برگ تولید و به فروش می رسد. توری مش که مش فلزی نیز به آن گفته می شود، ممکن است از نوع پلاستیک، فولاد، میلگرد، نایلون، پلی اتیلن و pvc بوده و نحوه ساخت آن به صورت اکسترود شده، بافته شده با مفتول یا فولاد، شبکه ای، جوش داده شده، فیلتر صفحه ای، مشبک و... باشد.

توری مش که به توری جوشی نیز معروف می باشد. دو صورت مش ریز و مش درشت از میلگرد های ساده و آجدار تولید می شود.

این نوع توری به دلیل بهینه بودن در مصرف میلگرد، مقرون به صرفه بودن، مقاومت بالای شبکه های فلزی آن در ساخت پنل، جلوگیری از حیوانات موذی ، زیر ساخت ورزشگاه ها و فونداسیون کفپوش سالن های صنعتی و در ساختمان سازی کاربرد های فراوانی دارد. توری مش با توجه به نوع کاربرد و نحوه استفاده از آن در صنایع یا مصارف ساختمانی توسط افراد متخصص و مهندسان پروژه به دقت محاسبه و اندازه گیری شده و سپس بهترین نوع آن برای مصارف مورد نیاز جهت دوام و زیبایی پروژه به کار گرفته می شوند.

شهر مفتول علاوه بر اینکه بزرگترین مرجع محصولات مفتولی و تحلیل بازار این محصولات به حساب می آید ، قابلیت ثبت سفارش در هر مقداری را دارد و شما می توانید در هر مکان و هر زمان سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را در مکانی که می خواهید تحویل بگیرید.

برای جست و جوی محصول مورد نظر خود از جمله واتر استاپ، یونولیت و پشم شیشه که همگی از محصولات ساختمانی شهر مفتول می باشند، می توانید به سایت https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید و از قیمت روز محصولات شهر مفتول با خبر شوید. خرید در شهر مفتول می تواند بهترین تجربه برای شما باشد چرا که قبل از خرید از مشاوره رایگان این سایت نیز بهره مند خواهید شد و همچنین اطلاعات کامل در مورد ویژگی های فنی محصولات و حتی نمودار قیمت هر محصول را در بازه ی زمانی مورد نظر خود مشاهده کنید.