دستگیری ۱۵ نفر از عوامل شهرداری و شورای شهر ساری و سلمانشهر به اتهام فساد اقتصادی

گروه اجتماعی الف،   3990531121

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۱۵ نفر از عوامل شهرداری و شورای ساری و سلمانشهر، به جرم اخذ رشوه، اختلاس و تضییع حقوق عمومی، شناسایی و دستگیر شدند.

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران، در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان عباس آباد ، با اشاره به فعالیت دادگستری استان از آغاز سال برای تشکیل شعبه حوزه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی گفت: در پی شناسایی باند‌های فساد و اخلالگر در نظام اقتصادی با همکاری اداره کل اطلاعات استان، اطلاعات سپاه و حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، عوامل فساد اقتصادی در شهرداری و شورای شهر ساری و سلمانشهر شناسایی شدند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه با پیگیری دو پرونده در شهرداری‌های ساری و سلمانشهر، بیش از ۱۵ نفر از عوامل با جرائم اخذ رشوه، اختلاس، تضییع حقوق عمومی شناسایی و دستگیر شدند، افزود: یکی دیگر از اقدامات دادگستری استان برخورد قاطع با هرگونه فساد اخلاقی و هنجارشکنی در سطح استان به ویژه غرب مازندران است.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده و برخورد با جرائم اخلالگران نظام اقتصادی، به صورت فوری و خارج از نوبت منطبق با موازین قانونی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: دستگاه قضا در برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی به ویژه مسئولان در سمت‌های اجرایی دولتی و عمومی هیچگونه مماشات و ملاحظه‌ای ندارد.

یادآور می‌شود، در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید شهرستان عباس آباد، از زحمات ۴ساله پارسا، دادستان سابق قدردانی و با حکم رئیس قوه قضائیه، مهدی مصطفی پور بعنوان دادستان جدید شهرستان عباس آباد منصوب شد.