چهار فرد گرفتار در گودالی در گیلانغرب، فوت کردند

گروه اجتماعی الف،   3990523110

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: چهار نفر که از شب گذشته در گودالی در شهرستان گیلانغرب گرفتار شده بودند، جان خود را از دست دادند.

جلیل بالایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: شب گذشته پس از گرفتاری این افراد در یک گودال در ارتفاعات گیلانغرب به سرعت ستاد مدیریت بحران شهرستان برای نجات جان آنها تشکیل شد.

وی افزود: پس از اعزام نیروهای امدادی شهرستان در ساعت چهار صبح امروز پس از درخواست فرماندار برای استفاده از امکانات استانی برای امدادرسانی به این افراد، تیم های امدادی از شهرستان های اطراف و مرکز استان نیز راهی منطقه شدند.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه با بیان اینکه دسترسی به این گودال بسیار دشوار بود، توضیح داد: گودال در غاری با دهانه کوچک به تازگی حفر شده بود، که این موضوع دسترسی نیروهای امدادی به افراد گرفتار را دشوار می کرد.

بالایی عنوان کرد: در نهایت ظهر امروز نیروهای امدادی باتلاش فراوان اجساد این چهار نفر را از داخل غار خارج کردند.

وی با بیان اینکه براساس شواهد به دست آمده در محل این افراد برای حفاری غیرمجاز به منطقه رفته بودند، گفت: تا زمان مشخص شدن تحقیقات نهایی نمی توانیم در رابطه با علت قطعی حضور این افراد در این گودال تازه حفرشده اظهارنظر کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه توضیح داد: با توجه به احتمال بروز حفاری غیرمجاز در منطقه، تیم حراست میراث فرهنگی نیز در زمان امدادرسانی در منطقه حضور داشت که این تیم نیز در روند انجام تحقیقات شرکت خواهد کرد.

شهرستان گیلانغرب با ۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۶۳ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.