روحانی: دشمنان قادر نخواهند بود ملت ایران را از مسیر آبادانی کشورشان بازدارند

گروه سیاسی الف،   3990523080

رئیس جمهور گفت: دشمنان با اعمال تحریمهای سخت نیز قادر نخواهند بود ملت ایران را از مسیر آبادانی و سازندگی کشورشان باز دارند.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام  حسن روحانی رئیس جمهور در آئین بهره برداری از طرح عظیم توسعه منابع آب و خاک در نواحی مرزی در استان های کرمانشاه و ایلام، افتتاح طرحهای عظیم ملی در ایران اسلامی در هر پنجشنبه را پیام و علامت بزرگی از قدرت ملت ایران به بدخواهان از جمله آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع دانست و تاکید کرد: افتتاح این طرحهای عظیم نشان می دهد دشمنان با اعمال تحریمهای سخت نیز قادر نخواهند بود ملت ایران را از مسیر آبادانی و سازندگی کشورشان باز دارند.

وی ادامه داد: طرح بهره برداری از 23 هزارهکتار اراضی کشاورزی نواحی مرزی با بهره گیری از شیوه های نوین آبیاری، بیش از همه طرحها لذت بخش است چرا که در دوران دفاع مقدس یکی از آرزوها، آباد کردن این منطقه بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت به تامین امنیت غذایی و آبادانی مرزها، توجه خاص و ویژه دارد، اظهارداشت: با اجرای این طرحها محصولات کشاورزی در این منطقه چهاربرابر افزایش می یابد و تمام دولت، کارگزاران، استانداران، مهندسان و پیمانکاران،  تا ساعت آخر فعالیت این دولت، با حساسیت تکمیل این گونه طرحها را دنبال می کنند و بی تردید این روند در دولت های بعدی نیز تداوم می یابد.

 روحانی با قدردانی از همه دست اندرکاران اجرای این طرح بزرگ ملی از جمله  قرارگاه خاتم الانبیاء و  200 شرکت پیمانکار فعال در پیشبرد این پروژه گفت: از اینکه با اجرای این طرحها، شاهد مهاجرت معکوس هستیم، خبر بسیار خوشحال کننده ای برای مردم و آبادانی نقاط مرزی ما است.

رئیس جمهور همچنین از همه رزمندگان اسلام بویژه خلبانان بسیار شجاع شهیدان شیرودی و کشوری که با جانفشانی های خود از سرزمین مقدس ایران اسلامی دفاع کردند، تجلیل کرد.