مراکز ثبت نام لاتاری در تهران برتر مهاجر

گزارش بازرگانی،   3990521066

حدود 30 سال می شود که برنامه لاتاری توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می شود. هر ساله این وزارتخانه از طریق برنامه لاتاری حدود 55 هزار نفر را به صورت کاملا تصادفی انتخاب می کند، افراد انتخاب شده می توانند با هزینه و مشکلات کمتری به آمریکا مهاجرت نمایند. اگر شما نیز تصمیم به ثبت نام در این قرعه کشی را دارید می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین نام نویسی خود را انجام دهید. اما سوال اینجاست که خدمات ثبت نام لاتاری کجا ها ارائه می شود؟ درباره این موضوع باید دقت داشته باشید که از مراکز معتبر که بتوانند ثبت نام لاتاری شما انجام دهند استفاده نمایید. افراد و موسسات زیادی برای ثبت نام لاتاری تبلیغات می کنند اما چطور می توانیم جایی را پیدا کنیم که نام نویسی ما را با موفق انجام دهد؟ ثبت نام لاتاری آمریکا دارای حساسیت ها زیادی است که اگر این حساسیت ها رعایت نشود، حتی اگر در آن دوره لاتاری برنده شوید، نمی توانید به آمریکا مهاجرت نمایید.

مجموعه برتر مهاجر از جمله مراکزی است که می توانید با خیال راحت از خدمات ثبت نام لاتاری آن استفاده نمایید. این مجموعه با به کارگیری کارشناسان مهاجرتی که در حوزه لاتاری دارای سوابق درخشان می باشند، می تواند تجربه یک ثبت نام موفق را برای شما داشته باشد. برای ثبت نام لاتاری از طریق مجموعه برتر مهاجر دو راه پیش رو دارید.

ثبت نام لاتاری به صورت حضوری

در صورتی که قصد ثبت نام از این روش را دارید می توانید به آدرس زیر مراجعه نموده و درخواست خود را اعلام نمایید.

آدرس: تهران ، خیابان شریعتی، پایین تر از طالقانی، کوچه صدیق، پلاک 3 ، واحد 402  -  تلفن: 021-77500359

افرادی که ساکن تهران هستند می توانند برای ثبت نام لاتاری به آدرس ذکر شده مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام از این طریق به دلیل اینکه کارشناسان باید وقت بیشتری برای مراجعه کنندگان بگذارند، هزینه بیشتر برای شما خواهد داشتن. برای اینکه در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید می توانید از روش بعدی استفاده نمایید.

 

ثبت نام لاتاری به صورت آنلاین

برای ثبت نام آنلاین می توانید سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر استفاده نمایید. این سامانه هوشمند از محیطی کاملا فارسی و ساده برخوردار است و افراد می توانند بدون هیچ آموزشی از این سامانه استفاده نمایند. اگر شما نیز جز آن دسته از افراد هستید که می خواهید ثبت نام خود را در کمترین زمان و با دقت بالا انجام دهید، می توانید مقاله آموزش ثبت نام لاتاری  مطالعه نمایید. در ادامه مقاله گذر کوتاهی راجب لاتاری، گرین کارت آمریکا و مزایای آن و همچنین نکاتی در مورد نام نویسی در سامانه ثبت نام لاتاری آمریکا برایتان مطرح می کنیم؛ همراه ما باشید.

لاتاری چیست؟

برنامه لاتاری قرعه کشی است که در صورت برنده شدن در آن می توانید وارد خاک آمریکا شوید. برندگان لاتاری می توانند به راحتی گرین کارت آمریکا را دریافت و از مزایای آن بهرمند شوید. سهمیه ایران از برندگان لاتاری حدود5500 نفر است، البته این سهمیه در سال های گذشته حدود4500 نفر بوده که با حذف کشور بنگلاش، تعداد سهمیه های ایران در سال جدید 1000 نفر افزایش داشته. اساس سهمیه بندی کشور ها مطابق مهاجران آن کشور به آمریکا است. این سمیه بندی توسط مشاوره امنیت ملی آمریکا تعیین شده و کشور هایی که کمترین مهاجر را به آمریکا داشته باشند، سهمیه بیشتر دریافت می کنند. همچنین کشور هایی که در پنج سال گذشته بیشتر از 50 هزار نفر مهاجر به آمریکا داشتن نمی توانند در لاتاری شرکت نمایند.

گرین کارت آمریکا چیست و چه مزایایی دارد؟

در واقع نوعی کارت شناسایی برای اتباع خارجی در آمریکا می باشد. گرین کارت یا همان کارت سبز از طریق روش های مهاجرتی دیگر نیز صادر می شود، اما کم دردسر ترین روش که در کمترین زمان می توانید این کارت را دریافت کنید، مهاجرت از طریق لاتاری است. دارندگان این کارت می توانند از تمامی حقوق شهروندی در آمریکا بهرمند شود. از جمله این حقوق استفاده از تمامی امکانات رفاهی زندگی، استخدام در مشاغل رسمی، راه اندازی کسب و کار، سرمایه گذاری در سهامها و صندوق ها، ازدواج با شهروندان آمریکایی و حق تحصیل است. تنها موردی که دارندگان این کارت محروم می باشند، حق رای دادن است.

موارد مهم برای ثبت ‌نام لا تاری

اطلاعاتی که در سامانه ثبت‌نام لاتاری برتر مهاجر باید ثبت کنید به 4 بخش زیر تقسیم می‌شود.

  1. مشخصات فردی
  2. مشخصات خانواده
  3. اطلاعات محل سکونت
  4. اطلاعات پاسپورت

نکات مهم لاتاری هر بخش

  1. مشخصات فردی

باید نام  و نام خانوادگی خود را به انگلیسی و از پاسپورت خود وارد کنید.

در درجه آخر باید به دقت وضعیت تحصیلی خود را وارد کنید. برای مثال، اگر شما دانشجوی ترم آخر لیسانس هستید، باید گزینه " دانشجوی لیسانس " را انتخاب کنید. اگر برای یک مصاحبه در لاتاری برنده شوید، باید تاریخ دریافت مدرک خود را نیز فراهم کنید. پس مطمئن شوید که در این مصاحبه به یک مشکل جدی برخورد نکنید.

در تاریخ تولد شما باید تاریخ تولد خود را به میلادی ثبت کنید. اما اگر شما این تاریخ تولد خود را نمی دانید، می‌توانید گزینه " تاریخ شمسی " را انتخاب کرده و سپس تاریخ تولد خود را وارد کنید.

در عکس ویژه لاتاری، که یکی از حساس‌ترین بخش‌های آن است، اگر یک عکس ویژه لاتاری ندارید ، عکس خود را آپلود نکنید . شما می‌توانید گزینه " عکسم آماده نیست بعدا میفرستم " انتخاب کنید، بعد از تهیه عکس ویژه لاتاری خود، به سراغ کاربری خود بروید و بعد از آماده کردن عکس ویژه لاتاری خود ، عکس خود را برای سیستم ثبت لاتاری برتر مهاجر بفرستید.

  1. مشخصات خانواده

نکته ای که در این بخش حائز اهمیت است، تعداد فرزندانتان است. شما می توانید تنها فرزندانی که حداکثر 21 سال دارند را در این فرم قید نمایید.

بعد از وارد کردن مشخصات همسر خود گزینه ای با عنوان « ثبت نام دو شانسه میخواهم، همسر باید پاسپورت داشته باشد، البته میتوانید بعدا ارسال کنید» وجود دارد که به صورت خودکار فعال می باشد. افرادی که می خواهد دو شانس برای خود در لاتاری ثبت کنند، دیگر نیازی به دوبار ثبت نام در این سامانه ندارند. اگر این گزینه فعال باشد کارشناسان برتر مهاجر با همان یک بار ثبت نام برای شما فراینده دو ثبت نام را انجام می دهند. توجه نمایید در صورتی که می خواهید این گزینه فعال باشد حتما حتما باید همسرتان نیز دارای پاسپورت باشد.

آنچه در این بخش مهم می باشد، تعداد فرزندان است. شما می‌توانید تنها فرزندان را در نظر بگیرید که حداقل ۲۱ ساله هستند.

پس از ورود اصلاعات همسرتان، شما می‌توانید گزینه " ثبت نام دو شانسه میخواهم، همسر باید پاسپورت داشته باشد، البته میتوانید بعدا ارسال کنید " را انتخاب کنید گفتنی است که این گزینه به صورت خودکار فعال است. افرادی که می‌خواهند در یک لاتاری دو فرصت را برای خود ثبت کنند دیگر نیازی به ثبت‌نام مجدد در این سیستم ندارند . اگر این گزینه فعال باشد ، متخصصان برتر مهاجر با همان ثبت‌نام یک زمان ، دو فرآیند ثبت را انجام خواهند داد . توجه داشته باشید که اگر این گزینه را می‌خواهید ، باید مطمئن باشید که همسرتان نیز پاسپورت دارد .

  1. اطلاعات محل سکونت

در این بخش بهتر است در قسمت های «شهر» و «آدرس» به صورت انگلیسی وارد نمایید. اما اگر قادر به این کار نیستید می توانید به صورت فارسی وارد نموده تا کارشناسان برتر مهاجر این موارد به انگلیسی تبدیل نمایند.

نکته ریزی که در این بخش وجود دارد گزینه های «کد پستی همراهم نیست یا نداریم» و «آدرس ایمیل یادم نیست یا ندارم» است. اگر این اطلاعات را نیز به همراه دارید، بهتر است بر روی آن ها کلیک نموده و آن ها تکمیل نمایید.

در این بخش باید به زبان انگلیسی قسمت های " شهر " و " نشانی "  را وارد کنید. با این حال , اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید, می‌توانید به زبان فارسی اطلاعات را وارد کنید تا متخصصان برتر مهاجر این موارد را ترجمه نمایند.

توجه داشته باشید که در این بخش گزینه های " کد پستی همراهم نیست یا نداریم " و " آدرس ایمیل یادم نیست یا ندارم " وجود دارد، اگر این اطلاعات را دارید، بهتر است روی آن‌ها کلیک کنید و آن‌ها را پر کنید.

  1. اطلاعات پاسپورت

نکته‌ای که در این بخش بسیار مهم است، معتبر بودن پاسپورت شماست. مطابق یکی از بیانات وزارت امور خارجه آمریکا، باید گذرنامه معتبری برای ثبت نام لاتاری 2022 داشته باشید . حتی اگر برنده شوید، اطلاعات پاسپورت شما نامعتبر باشد از آن دوره لاتاری حذف خواهید شد. اگر متوجه شوید که پاسپورت برای ثبت نام لاتاری در این سیستم معتبر نیست , می‌توانید گزینه« اطلاعات پاسپورت اکنون همراهم نیست ولی بعدا در پنل کاربری اعلام خواهم کرد» را انتخاب نمایید و بعد از اینکه پاسپورت خود را تمدید کردید، اطلاعات را درکاربری سایت برتر مهاجر وارد نمایید.

روش های مهاجرت به آمریکا بسیار متنوع میباشد و لاتاری یکی از این روش هاست ، روش های دیگر نیز مثل سرمایه گذاری ، تحصیلی ، کاری و ازدواج میباشد