قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

گزارش بازرگانی،   3990520092

شرکت تصفیه آسا از بزرگترین فروشگاه های تخصصی تصفیه آب خانگی و مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران محسوب میگردد . این شرکت با توجه به سابقه طولانی در امر واردات و عرضه آب تصفیه کن خانگی به فروش بهترین برندهای معتبر تصفیه آب در این سالها پرداخته و خدمات پس از فروش ارزنده ای در اختیار مشتریان خود قرار میدهد .

امروز به بررسی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران پرداخته و به این سوال که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه ؟ پاسخ مناسبی خواهیم داد تا شما عزیزان بیشتر با مارک های معروف تصفیه آب در ایران آشنا شوید .

با توجه به آلودگی موجود در آب آشامیدنی لوله کشی شهری ، ضرورت استفاده از دستگاه آب شیرین کن خانگی که کیفیت آب آشامیدنی شهری را استاندارد و نرمال برای سلامت بدن انسان نماید روز به روز افزایش پیدا میکند و این امری بسیار طبیعی است . ضمن این که در تابستان ها کیفیت آب لوله کشی شهری کاهش چشم گیری داشته و مردم نیز نیاز بیشتری به نوشیدن آب آشامیدنی پیدا خواهند نمود .

مسئله اینجاست که آب آشامیدنی بخش جدایی ناپذیر زندگی و مایع حیات انسان محسوب میشود . ما به طور میانگین روزانه به هشت لیوان آب آشامیدنی نیاز داریم و این یعنی بی توجهی به کیفیت آب آشامیدنی مصرفی ما و خانواده مان میتواند باعث بروز بیماری های ناشی از آلودگی آب شود . از جمله این بیماری ها میتوان به سنگ کلیه ، مشکلات معده و روده ، انگل های موجود در آب شهری ، سرطان ناشی از نیترات بیش از حد موجود در آب ، آلزایمر ناشی از آلومینیوم موجود در آب آشامیدنی و… اشاره نمود .

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

اما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف این املاح مضر کدام است ؟ دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva تایوانی اصل ، پرفروش ترین مدل تصفیه اب آشامیدنی در ایران محسوب میگردد که با دارا بودن نماد اصالت میتواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید و استفاده مصارف خانگی به شمار رود . از مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva میتوان دارا بودن گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و همچنین تضمین قیمت در کنار کیفیت بالای محصولات مینروا اشاره کرد .

آب تصفیه کن مینروا ، یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خانگی Reverse Osmosis System میباشد که بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا محسوب میگردد و شامل پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار است تا در صورت قطع برق و آب بتوانید از آب آشامیدنی بدون افت فشار استفاده نمایید .

قطعات تصفیه آب مینروا همگی از مواد استاندارد برای برخورد با آب آشامیدنی تولید شده اند تا با آب واکنش نداده و طعم آب تصفیه شده مطلوب و بسیار خوب باشد . همچنین مخزن ذخیره تصفیه کننده آب مینروا دارای گواهینامه Food Grade بوده که بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را تغییر نخواهد داد . آب تصفیه کن مینروا Minerva دارای تاییدیه جهانی بهداشت NSF بوده و آب آشامیدنی خروجی از این دستگاه مطابق گواهی کیفی آب آشامیدنی Water Quality میباشد .

عملکرد تصفیه آب مینروا در فیلترهای سه گانه مراحل اول دوم سوم به این شکل میباشد که فیلتر مرحله اول آب تصفیه کن املاح درشت همچون شن و ماسه و گل و لای را از آب آشامیدنی حذف مینماید . اصطلاحا این املاح بزرگتر از 5 میکرون میباشند که در کتری رسوب میکنند و در واقع رسوبات آب آشامیدنی لوله کشی شهری در فیلتر تصفیه آب مرحله اول این دستگاه تصفیه خواهد شد .

فیلتر مرحله دوم مینروا ، کربن اکتیو گرانول gac udf میباشد که از کربن 100 درصد گیاهی پوسته نارگیل تولید و عرضه میگردد . این فیلتر وظیفه حذف و جذب کلر از آب آشامیدنی را برعهده دارد . با توجه به این که در آب لوله کشی شهری کلرزنی صورت میگیرد تا انواع انگل و میکروب از آب حذف و تصفیه گردد ، میبایست کلر موجود در آب آشامیدنی پس از رسیدن به منازل حذف شود تا از ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان جلوگیری شود که مرحله دوم دستگاه مینروا به این امر میپردازد .

فیلتر مرحله سوم تصفیه آب مینروا کربن بلاک میباشد . این فیلتر توانایی حذف و جذب مواد جانبی کلر همچون کلرامین از آب آشامیدنی را بر عهده دارد . حذف کلرامین از آب آشامیدنی از بسیاری بیماری های ناشی از مواد جانبی کلر جلوگیری مینماید . این فیلتر همچنین در واقع محافظ ممبران میباشد و از عبور و ورود کلر و املاح درشت و رسوبات به فیلتر مرحله چهارم ممبران تصفیه آب مینروا جلوگیری میکند تا عمر مفید قلب اصلی دستگاه که در مرحله چهارم تعبیه شده است افزایش یابد .

فیلتر مرحله چهارم ممبران مینروا ، املاح بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم را از آب آشامیدنی حذف و به پساب فاضلاب هدایت مینماید . این فیلتر وظیفه اصلی یک دستگاه اسمز معکوس را بر عهده دارد و از وجود مواد سرطان زا در آب آشامیدنی جلوگیری مینماید . این املاح کوچکتر از 0,0001 میکرون میباشند . همچنین سختی آب آشامیدنی پس از عبور از فیلتر ممبران زیر 100 که استاندارد جهانی بدن انسان است خواهد بود .

فیلتر پنجم پست کربن ، بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را شیرین مینماید . فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند به آب آشامیدنی اضافه خواهد کرد . فیلتر مرحله هفتم قلیایی کننده آب آشامیدنی است که با افزایش سطح ph آب به آن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی خواهد داد . فیلتر مرحله هشتم فیلتر اکسیژن ساز آنتی باکتریال با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی باکتری های مضر موجود در آب شهری را حذف خواهد نمود .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل ، پیشنهاد میشود کلمه “تصفیه آسا” را در گوگل جستجو نموده تا به سایت اصلی شرکت تصفیه آسا به آدرس اینترنتی https://www.tasfiyeasa.com دسترسی پیدا نمایید . جهت مشاوره خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیز میتوانید با شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تصفیه آسا با توجه به نیاز و بودجه مد نظر شما بهترین برند تصفیه آب ایران را معرفی و در اختیار شما قرار دهند .