اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان

گروه اجتماعی الف،   3990516003

رئیس پلیس‌راه گیلان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذشده تردد تمامی کامیون‌ها غیر از کامیون‌های مواد فاسدشدنی و سوختنی در محورهای قزوین به رشت و همچنین آستارا به اردبیل تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۸ مرداد ممنوع است.

به گزارش فارس، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس آخرین مشاهدات تردد خودروها در جاده‌های استان‌های گیلان ازجمله محور قزوین به رشت روان است‌.

وی اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذشده تردد تمامی کامیون‌ها غیر از کامیون‌های مواد فاسدشدنی و سوختنی در محورهای قزوین به رشت و همچنین آستارا به اردبیل تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۸ مرداد ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با تأکید بر کنترل محدودیت‌های اعمال‌شده در استان افزود: تمامی محدودیت‌های اعمال‌شده در جاده‌های استان کنترل‌شده و کنترل محدودیت ماشین‌های سنگین در اماکن تفریحی بر عهده دهیاری‌ها است.

صفاری با درخواست از مردم در خصوص عدم سفر به استان گیلان تصریح کرد: با توجه به قرمز بودن شرایط کرونا در گیلان از مسافران درخواست دارم از سفرهای غیرضروری به این استان خودداری کرده و در صورت سفر حتماً نکات راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.