نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران را منصوب کرد

گروه اقتصادی الف،   3990514150

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، طی حکمی، مهندس مسعود شفیعی را به ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران منصوب کرد.

به گزارش مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، طی حکمی، مهندس مسعود شفیعی را به ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران منصوب کرد.

بر اساس این گزارش مسعود شفیعی؛ متولد سال ۱۳۵۸ پیش‌تر به مدت ۲ سال و نیم رئیس سازمان نقشه برداری کشور بود که سابقه ۳ سال قائم مقامی و معاونت فناوری توسعه، برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه‌ها این سازمان را نیز بر عهده داشت.

شفیعی، در میانه دهه ۸۰ به مدت ۶ سال به عنوان دبیر گروه پژوهشی امور زیربنایی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حسن روحانی فعالیت داشت. نتایج مطالعات این گروه پژوهشی بویژه در حوزه آمایش سرزمینی و امور زیرساختی از جمله اطلاعات مکانی، برنامه ریزی منطقه‌ای و جابه‌جایی مرکز سیاسی کشور، یکی از منابع اصلی مطالعاتی برای نهادهای تصمیم گیری از جمله مجلس شورای اسلامی و دولت در این حوزه بوده است.

از دیگر سوابق رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران می‌توان به عضویت او در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، عضویت در شورای مشورتی حقوقی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مشاور هماهنگی امور استان‌ها در سازمان برنامه و بودجه کشور، مسؤول گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد.

اهم وظایف و ماموریت‌هایی که دکتر نوبخت برای وی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، ابلاغ کرده، در متن حکم وی به شرح ذیل آمده است: