با دوربین حرارتی هایک ویژن قبل از وقوع آتش سوزی از دارایی خود محافظت کنید

گزارش بازرگانی،   3990512048

آتش سوزی می تواند برای هر مشاغل ویران کننده باشد تنها در عرض چند دقیقه ، آتش سوزی ها می توانند از کنترل خارج شوند  اموال را ویران کنند و خسارات سنگینی را به وجود آورند که می تواند عملیات را برای هفته ها ماه ها یا برای همیشه قطع کند.

دوربین های حرارتی امروزه در شرایط کم نور فقط به محافظت از محیط پیرامون کمک می کنند  همچنین می توانند به محافظت از دارایی های شما در برابر آتش سوزی کمک کنند. اگر می خواهید قبل از وقوع آتش سوزی از آتش جلوگیری کنید  در این مقاله شمارا با دوربین حرارتی هایک ویژن آشنا میکنیم که از این مسئله جلوگیری کنید .

دریافت نشانه های آتش سوزی توسط دوربین حرارتی هایک ویژن

افرادی که شغل آنها دارای خطر آتش سوزی است - مانند کارخانه ها ، انبارها ، مجتمع های اداری و مدارس - می توانند از نصب دوربین حرارتی هایک ویژن سود زیادی ببرند ، که برخی از آنها می توانند نشانه های آتش سوزی را مدت ها قبل از شروع آتش نشان دهند. اما برای سازمان های کوچک و متوسط ​​نصب یا اضافه کردن آن به سیستم دوربین مدار بسته می تواند یک فرایند پرهزینه و پیچیده باشد.

اما جالب است که بدانید که تعداد انگشت شماری از مبتکران در صنعت امنیت فیلم در حال حاضر برای حل این مشکل دنبال راه حل های پیشرو و جدید هستند. دوربین های تصویربرداری حرارتی برای جلوگیری از آتش سوزی ایده آل هستند .

دریافت درجه حرارت گرما

این دوربین های نوآورانه "گرما" را در هر سطحی مشاهده می کنند و می دانند چه زمانی این گرما به خطر آتش سوزی می رسد. مثلا  شامل لوازم برقی است که به دمای غیر طبیعی بالا می روند ، دود سیگارها  و غیره.

دوربین حرارتی هایک ویژن از سنسورهای اندازه گیری گرما استفاده می کند و انواع قرائت دما را به یک تصویر ترجمه می کنند. با وجود رنگ های متضاد برای سطح گرما ، مشتریان می توانند با استفاده از یک دوربین مداربسته نوری معمولی خطرات آتش سوزی را به مراتب واضح تر از آنچه ممکن است تشخیص دهند.

 

قبل از وقوع آتش سوزی از آن به طور کامل جلوگیری کنید

برای جلوگیری از آتش سوزی ، دوربین های حرارتی پیشرفته ناهنجاری های دما را ردیابی می کنند تا مکانی را برای تغییرات اساسی در دما که مانع از آتش سوزی می شوند ، رصد کنند. کاربران یک آستانه برای حد مجاز دمای بالا تعیین می کنند. در صورت رسیدن این محدودیت ، دوربین زنگ خطر را ایجاد می کند و به تیم های پاسخگو فرصتی می دهد تا از آتش سوزی جلوگیری کنند قبل از آنکه به طور کامل آتش گرفته شود.

هنگامی که خواندن دما امکان پذیر نیست یا اینکه آتش سوزی قبلاً از بین رفته است برخی از دوربین های حرارتی از یک الگوریتم پویا برای تشخیص آتش استفاده می کنند تا در حالی که هنوز در مراحل اولیه خود است آتش را شناسایی کند این زنگ خطر را ایجاد می کند اما بیش از این دوربین به طور خودکار محل دریافت آتش را درک کرده است و به کاربران این امکان را می دهد تا منبع زنگ را تأیید کرده و ضمن ایمن نگه داشتن پرسنل ، اقدامات لازم را انجام دهند.

مقاله مرتبط : چرا دوربین مداربسته هایک ویژن بخریم ؟

هایک ویژن برنده برترین دوربین های حرارتی 

دوربین حرارتی هایک ویژن از ابتکاری ترین و قابل اعتماد ترین دوربین ها در بازار هستند و دوربین ترکیبی شبکه حرارتی و نوری هایک ویژن به لطف ترکیب تجزیه و تحلیل هوشمند با فن آوری های حرارتی و نوری ، موفق به دریافت جوایز نوآوری دستیابی در جوایز بین المللی Detektor 2019 در سوئد شده است.

دوربین هایک ویژن توسط صاحبان مشاغل کوچک و سازمان هایی در سراسر جهان استفاده می شوند که به دنبال بهره وری بیشتر عملیاتی و صرفه جویی در هزینه هستند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات کامل این برند میتوانید با نمایندگی هایک ویژن در تهران تماس حاصل فرمایید :