اولین فیلم از پشت صحنه «سلمان فارسی»

گروه فرهنگی الف،   3990512027

بزرگترین سریال تلویزیونی ایران به کارگردانی داود میرباقری پس از حدود ۵ ماه توقف تصویربرداری به علت شیوع کرونا، تصویربرداری خود را روز گذشته از شاهرود ازسرگرفت.

به گزارش فارس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» از مدتی پیش به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود و طبق برنامه ریزی جدید بخش هایی که در ترکیه قرار بود ساخته شود، به سمنان منتقل شد.

بنا بر این گزارش، در همین رابطه روابط عمومی سریال نیز اعلام کرد که از جمعه دهم مردادماه همزمان با عید سعید قربان، فیلمبرداری این سریال با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطراف شاهرود از سرگرفته شده است و در همین رابطه نیز نخستین فیلم از پشت صحنه سریال منتشر شد. 

در این بخش، ورود کاروان حامل سلمان جوان به محدوده امپراتوری بیزانس به تصویر کشیده خواهد شد و بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی و علی دهکردی جلوی دوربین خواهند رفت.

فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری که زمستان سال گذشته در کرمان و قشم آغاز شده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری متوقف شد. با لغو سفرهای ترکیه و ارمنستان و جایگزینی لوکیشن های داخلی مانند شاهرود و شهرک های سینمایی غزالی و نور، نهایتا لوکیشن اطراف شهرستان شاهرود به منظور ادامه فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در سال ۹۹ انتخاب و مراحل پیش تولید انجام شد.