آخرین آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا

گروه جهان الف،   3990512025

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالا ت متحده آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به چهار میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۳۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش فارس، طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به چهار میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا از ۱۵۴ هزار و ۳۶۰ نفر عبور کرد.

با اینحال پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدومیترز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را چهارمیلیون و ۷۶۴ هزار و ۳۱۸ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۵۷ هزار و ۸۹۸ نفر گزارش کرده است.

طبق گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۱۷ میلیون و ۷۹۳ هزار و ۵۳۲ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا‌ آلوده شده‌اند که از آن میان ۶۸۴ هزار و ۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۰ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۱۲۷ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در جهان را دارد و پس از آن برزیل با دو میلیون و ۷۰۷ هزار و ۸۷۷ مورد ابتلا و ۹۳ هزار و ۵۶۳ مورد فوتی و هند با یک میلیون و ۶۹۵ هزار و ۹۸۸ مورد ابتلا و ۳۶ هزار و ۵۱۱ مورد فوتی در رده دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس ناشناخته قرار گرفته‌اند.